Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי יונדאי גטס קגילה שבה יש לי 4 רמקולים בגולד 6.5 כאשר כל הארבעה נמצאים בדלתות.

יש לי בבית 2 רמקולים 6X9 של חברת KENWOOD שכתוב על כל רמקול שהוא 160 ואט.

השאלה שלי האם אפשר יהיה לחבר אותם בנוסף ל-4 הרמקולים שכבר קיימים ללא מגבר.

אם כן אפשר רציתי לדעת מה תיהיה עלות ההתקנה של זה.. אני צריך להעביר חוטים וגם לעשות חיתוך על המגש.

 

תודה רועי

פורסם

אפשר אבל אל תעשה את זה כי ההגברה של הרדיו דיסק היא גם ככה נמוכה ואם תחבר עוד רמקולים לאותם יציאות שכבר מחובר אליהם רמקולים זה לא יהיה טוב לא ישמע טוב ואפילו תשמע פחות טוב ממה שעכשיו

פורסם

אם יש מגש, אז ככל הנראה אפשר להתקין על המגש.

להעביר חוטים+חיתוך, פעם כששאלתי רצו 170 ש"ח. אני חושב שהיום זה 200+ אפילו.

 

אבל, להתקין את כל ה-6 רמקולים אי אפשר.

אתה תוריד את הרדיו דיסק ל-2 הואם וזה לא בריא ואפילו אפשר להרוס אותו ככה.

לכן, תצטרך לוותר על 2 רמקולים או לחשוב אם שווה לך להתקין אותם בכלל (את האחוריים 6X9).

 

בהצלחה.

אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אתה כן יכול לחבר את 2 הרמוקלים הנוספים בתצורת 8 אוהם דווקא,אבל זה לא ייתן כלום לדעתי.

אופציה נוספת היא להחליף את הקיימים שלך מקדימה לאלו שיש לך בבית.

בד"כ רמקולים שבאים מהחברה עם האוטו הם סטנדרטיים ביותר,מומלץ להחליף אותם בכדי לקבל סאונד יותר משופר,

 

נק' חשובה: לא בהכרח תקבל תוצאה טובה יותר(שיפור בסאונד) אם תחליף את רמקולים הקדמיים,

בגלל שהגברה של הHU לא תמיד מנצלת אותם ,(מניסיון) ואף יישמעו לנו יותר גרועים.

 

עוד דבר,עיין בפורום,חפש נושאים דומים,תלמד קצת יותר.

מנוע V6 בלי להתבייש.

×
×
  • תוכן חדש...