Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

125K.. חדש או משומש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב של 120-130K

עם התלבטות בין סיאט איביזה/לאון חדשה

לבין אודי TT משומשת, שנת 2000 יד 3 :roll:

 

מה עדיף?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שהיא תהיה מספיק נוחה בשבילך וכמובן שיש גם את עניין הביטוח שצריך לבדוק האם ניתן לעמוד בו.

 

לגבי יד 3 לא הייתי דואג שכן בשנה הראשונה של הTT בארץ הרבה מהן ישר החליפו ידיים בגלל חוסר הנוחות שבTT כך שמבחינת ק"מ וטיפולים בעיקר צריך להתחשב מהיד ה2.

לגבי שמירת ערך לא הייתי דואג שכן ירידת הערך הגדולה כבר היתה.

פורסם

איביזה חדשה - לא לקנות, הרכב לא ספורטיבי, אני אישית מאוד לא אוהב אותו (ונהתי עליו).

לאון - אופציה לא רעה, אבל גם פה מדובר במשומש ולא חדש. אז אם כבר משומש... ולא מפריע 2 מושבים (המושבים האחוריים בTT הם לילדים חסרי גפיים) אז לך על הTT. בהנחה ואתה אוהב את הצורה, וכמו שהמליצו פה בדוק עלויות ביטוח.

 

TT הזולה ביותר תעלה לפי מחירון 132K. אפשר למצוא אחת עם יד נמוכה יותר לדעתי, העיתונים די מלאים בTT....

 

אפשר להציע אופציות אחרות?

WRX למשל...

 

מבין מה שהצעת, אם הפוזה חשובה - TT. אם לא, הלאון גם יכולה להיות אופציה חביבה מאוד. וגם הWRX, אם כי לאחרונה צריך לקחת בחשבון עלויות דלק...

פורסם

אל תשכחו אופציה נוספת - אלפא 156 משנת 2001 או אפילו משנת 2002 עם מנוע 2000 - בסיס נהדר לשיפורים, רכב יפה וספורטיבי עם מראה "כמעט קופה" ובו בזמן נוח מאוד, בטוח ו"משפחתי". הפתרון המושלם לרצונות של הגבר ולדרישות של האישה. במחיר הזה אפשר בהחלט למצוא רכב שמור משנת 2001/2 עם מעט קילומטרים ועם תוספות כמו גג, עור וכדומה, ולמרות הסיפורים על אלפא, הרכב אמין למדי (לא כמו מאזדה לאנטיס, אבל מצד שני מי רוצה לנהוג בלאנטיס?). שורה סופית ומנסיון - מומלץ.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
לגבי יד 3 לא הייתי דואג שכן בשנה הראשונה של הTT בארץ הרבה מהן ישר החליפו ידיים בגלל חוסר הנוחות שבTT כך שמבחינת ק"מ וטיפולים בעיקר צריך להתחשב מהיד ה2.

 

מה שנסיעת מבחן יכולה למנוע... :roll:

ישראלים :lol: .

 

לגבי המלצות, האם האוטו בשבילך?

מהחתימה משתמע כאילו אתה נהג חדש דנדש,

וכדאי שתחשוב על מכוניות סלחניות ופחות כוחניות,

ומן הראוי לא לתת לא המלצות בסגנון של WRX.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

TT

 

:lol:

 

ואם אתה ממש זקוק לעוד 3 מקומות מאחור, ורוצה להשאיר לך קצת מזומנים בצד וגם שהביטוח לא ישחוט אותך - לך על A3 ט'/ גולף GTI. (למרות שהביטוח עדיין ישחוט אותך כי אתה נהג חדש :D ). אבל כאמור, TT זה עולם אחר.

172

פורסם

אחי אני חושב שב130 אלף תוכל למצוא סיאט ליאון טורבו שנת 2003.

אני הייתי הולך על זה. אוטו מדהים והיחיד שמספק את התמורה בהתאם למחיר

פורסם
בתקציב של 120-130K

עם התלבטות בין סיאט איביזה/לאון חדשה

לבין אודי TT משומשת, שנת 2000 יד 3 :roll:

 

מה עדיף?

 

אם אכן אתה נהג חדש\צעיר כמו שתומר כתב אזי שווה לך קודם לברר מחירי ביטוחים לפני שאתה חושב לקנות.

 

לדוגמא: גולף גי טי אי שנת 2000 ביטוח מקיף לכל נהג מעל 24 ללא תביעות 3 שנים עולה 5K (וזה הכי זול שמצאתי) תוספות נהג צעיר עוד 2K.

 

אני בכלל לא רוצה לחשוב מה עלות הביטוח לTT.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
בתקציב של 120-130K

עם התלבטות בין סיאט איביזה/לאון חדשה

לבין אודי TT משומשת, שנת 2000 יד 3 :roll:

 

מה עדיף?

 

אם אכן אתה נהג חדש\צעיר כמו שתומר כתב אזי שווה לך קודם לברר מחירי ביטוחים לפני שאתה חושב לקנות.

 

לדוגמא: גולף גי טי אי שנת 2000 ביטוח מקיף לכל נהג מעל 24 ללא תביעות 3 שנים עולה 5K (וזה הכי זול שמצאתי) תוספות נהג צעיר עוד 2K.

 

אני בכלל לא רוצה לחשוב מה עלות הביטוח לTT.

 

שי

 

אני יסתדר עם ביטוח..

במיוחד עם זה שיש לי ביטוח באוטו של אבא עובר את ה20K.. (אאודי A6 מנוע 2.4 שנת 2004)

ככה שברגע שיהיה לי אוטו משלי הביטוח אצל אבא ירד והכסף יתפנה לביטוח אצלי..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בתקציב של 120-130K

עם התלבטות בין סיאט איביזה/לאון חדשה

לבין אודי TT משומשת, שנת 2000 יד 3 :roll:

 

מה עדיף?

 

אם אכן אתה נהג חדש\צעיר כמו שתומר כתב אזי שווה לך קודם לברר מחירי ביטוחים לפני שאתה חושב לקנות.

 

לדוגמא: גולף גי טי אי שנת 2000 ביטוח מקיף לכל נהג מעל 24 ללא תביעות 3 שנים עולה 5K (וזה הכי זול שמצאתי) תוספות נהג צעיר עוד 2K.

 

אני בכלל לא רוצה לחשוב מה עלות הביטוח לTT.

 

שי

 

אני יסתדר עם ביטוח..

במיוחד עם זה שיש לי ביטוח באוטו של אבא עובר את ה20K.. (אאודי A6 מנוע 2.4 שנת 2004)

ככה שברגע שיהיה לי אוטו משלי הביטוח אצל אבא ירד והכסף יתפנה לביטוח אצלי..

 

20K?! :shock: זה יקר בטרוף! תתחיל לבדוק בחברות ביטוח אחרות. תנסה ב http://www.b2bit.co.il/scripts/isb2b14.dll?page=ONEHTZPOTCLIENT&sender=B2bit אני מבטיח שזה ישתלם לך.

פורסם
בתקציב של 120-130K

עם התלבטות בין סיאט איביזה/לאון חדשה

לבין אודי TT משומשת, שנת 2000 יד 3 :roll:

 

מה עדיף?

 

אם אכן אתה נהג חדש\צעיר כמו שתומר כתב אזי שווה לך קודם לברר מחירי ביטוחים לפני שאתה חושב לקנות.

 

לדוגמא: גולף גי טי אי שנת 2000 ביטוח מקיף לכל נהג מעל 24 ללא תביעות 3 שנים עולה 5K (וזה הכי זול שמצאתי) תוספות נהג צעיר עוד 2K.

 

אני בכלל לא רוצה לחשוב מה עלות הביטוח לTT.

 

שי

 

אני יסתדר עם ביטוח..

במיוחד עם זה שיש לי ביטוח באוטו של אבא עובר את ה20K.. (אאודי A6 מנוע 2.4 שנת 2004)

ככה שברגע שיהיה לי אוטו משלי הביטוח אצל אבא ירד והכסף יתפנה לביטוח אצלי..

 

20K?! :shock: זה יקר בטרוף! תתחיל לבדוק בחברות ביטוח אחרות. תנסה ב http://www.b2bit.co.il/scripts/isb2b14.dll?page=ONEHTZPOTCLIENT&sender=B2bit אני מבטיח שזה ישתלם לך.

 

"משתמש יקר,

בזירת הביטוח B2Bit פועלים מאות סוכנים מכל רחבי הארץ.

טווח המחירים לביטוח רכבך נע בין 9135 ש"ח ל24996 ש"ח"

 

בכל מקרה, אבא עובד עם החברה הזאתי כבר הרבה זמן..

וזה כולל ביטוח חובה + ביטוח מקיף לכל הנהגים, כולל נהג חדש וביטוח למערכת ועוד ועוד..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בתקציב של 120-130K

עם התלבטות בין סיאט איביזה/לאון חדשה

לבין אודי TT משומשת, שנת 2000 יד 3 :roll:

 

מה עדיף?

 

אם אכן אתה נהג חדש\צעיר כמו שתומר כתב אזי שווה לך קודם לברר מחירי ביטוחים לפני שאתה חושב לקנות.

 

לדוגמא: גולף גי טי אי שנת 2000 ביטוח מקיף לכל נהג מעל 24 ללא תביעות 3 שנים עולה 5K (וזה הכי זול שמצאתי) תוספות נהג צעיר עוד 2K.

 

אני בכלל לא רוצה לחשוב מה עלות הביטוח לTT.

 

שי

 

אני יסתדר עם ביטוח..

במיוחד עם זה שיש לי ביטוח באוטו של אבא עובר את ה20K.. (אאודי A6 מנוע 2.4 שנת 2004)

ככה שברגע שיהיה לי אוטו משלי הביטוח אצל אבא ירד והכסף יתפנה לביטוח אצלי..

 

20K?! :shock: זה יקר בטרוף! תתחיל לבדוק בחברות ביטוח אחרות. תנסה ב http://www.b2bit.co.il/scripts/isb2b14.dll?page=ONEHTZPOTCLIENT&sender=B2bit אני מבטיח שזה ישתלם לך.

 

"משתמש יקר,

בזירת הביטוח B2Bit פועלים מאות סוכנים מכל רחבי הארץ.

טווח המחירים לביטוח רכבך נע בין 9135 ש"ח ל24996 ש"ח"

 

בכל מקרה, אבא עובד עם החברה הזאתי כבר הרבה זמן..

וזה כולל ביטוח חובה + ביטוח מקיף לכל הנהגים, כולל נהג חדש וביטוח למערכת ועוד ועוד..

 

נו? +10K זו לא סיבה מספיק טובה לעזוב את חב' הביטוח הנוכחית? (וכמה כבר זה ביטוח חובה 2-3K?). לפחות תבוא לחב' הביטוח שלך ותראה להם שיש לך עוד הצעות ותנסה להוריד אותם במחיר. תחשוב כמה כסף אתם שורפים בכל שנה....

×
×
  • תוכן חדש...