Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!

חלום הוא לעבוד על כזה פרוייקט!

 

מעניין אותי לדעת למה האיש הזה ספציפית שמר את הרכב שנים בחניה של ביתו?

הרי לא נראה לי שהתכוון לשפץ אותה ולגרום לה להראות כמו שאתם במועדון החמש יכולים לגרום לה להראות.

אז מה כן בעצם?

חיכה שתכנס לאספנות ולמכור אותה בהרבה כסף?

מזה הרבה כסף?

 

מתעניין בנושא ואשמח לתשובה :-D

תום.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש!

חלום הוא לעבוד על כזה פרוייקט!

 

מעניין אותי לדעת למה האיש הזה ספציפית שמר את הרכב שנים בחניה של ביתו?

הרי לא נראה לי שהתכוון לשפץ אותה ולגרום לה להראות כמו שאתם במועדון החמש יכולים לגרום לה להראות.

אז מה כן בעצם?

חיכה שתכנס לאספנות ולמכור אותה בהרבה כסף?

מזה הרבה כסף?

 

מתעניין בנושא ואשמח לתשובה :-D

תום.

הבן אדם הפסיק לנסוע ברכב עקב בעיות ראיה והיה אסור לו לנהוג אפילו עם משקפי ראיה.

אני מקווה שייכנע ויחזור בדבריו.:x

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

מעניין מתי זה קרה..:?

הרכב נראה לי קצת עומד לו שם זמן מה.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

אויי אני ממש מבין אותך,

זה מזכיר לי שהבעלים הקודם של הקפרי שלי רצה להביא לי אותה ללא בעיה חינם, למחרת אחרי שדיברנו וקבענו בדואר הוא שינה את דעתו בעקבות לחץ מאישתו, ודרש כמה אלפי שקלים בלי שראה את האוטו שלו 5 שנים, (הוא נתן אותו במתנה לדוד שלי שזרק אותו מאחורי הבית, עד שהחלטתי שאני משפץ אותו), הוא חשב שהאוטו במצב סביר כמו שהוא נתן אותו במתנה,

לבסוף הגענו לעמק שווה עקב הסברה שהרכב לא במצב טוב ודרישה שלי שיבוא לפנות אותו עם בהקדם עם גרר מהשטח הפרטי שלי, אחרת אני מוציא אותו מהחצר שלי והוא יקבל דוחות על חניה במקום אסור.

 

ולא היתה כאן ניסיון מצידי לרמות כי זה באמת היה המצב.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
אין מה לדאוג, אם יש זכרון דברים, הוא יכול להתחרט - רק שזה יעלה לו 1500 ש"ח.

רק חבל שהוא הרס לך את החג.

אל תחשוב שאני סומך עליו ועל אחרים כמוהו,קיבלתי מידע שיש באזור עמק יזראעל כמה סובארואים,וזה מנחם אותי .

כבר מצאתי לאן לטייל ולחפש 8)

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

אתה לא נח לפעמים ? :-)

 

אם תראה קפרי אל תשכח לעדכן ואני בתמורה אתן לך את מידע מדוייק לגבי הסובארו בראש העין, שלחתי מישהוא שמכיר את הבעלים שידבר איתו.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
אתה לא נח לפעמים ? :-)

 

אם תראה קפרי אל תשכח לעדכן ואני בתמורה אתן לך את מידע מדוייק לגבי הסובארו בראש העין, שלחתי מישהוא שמכיר את הבעלים שידבר איתו.

עזןב אותך מלשלוח אנשים,תן לי את הכתובת המדוייקת,אני יוצא אליו עם מגש קנאפה ובקלאוות,ישמח לקבל אותי .:lol:

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

למה אתה משלם לפני שאתה בודק

עם הרכב מעוקל או משועבד מה תעשה תתבע אותם

כל עוד הרכב רשום על שמם אסור לך לגעת הוא יכול להזמין לך משטרה ותהיה מואשם בגניבה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
עכשיו הטון ברזל ברצפה טון עולה : 100 ש' .

סובארו בערך שוקלת 2.5 טון , 250 שקל ,

אנשים יעדיפו למכור אותה לאספנים .

סובארו שוקלת 2.5 טון עם פיל בפנים במשקל 2 טון


×
×
  • תוכן חדש...