Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי.

אשמח אם תוכל שוב לארגן לי הצעה אידיאלית למאזדה 3 שתגיע לתקציב גג של 8,000 ותכיל צג מגע שהוא אינו נשלף אלא כולל פאנל.

ובנוסף, אם תוכל להמליץ לי על מקום לבצע בו את העבודה.

תודה,

תמיר

פורסם

פשוט רציתי לדעת אולי ישנן עוד אופציות, שהן טובות יותר.

בנוסף, הכי הכי חשוב לי לדעת איפה מומלץ לבצע את כל הקנייה והתקנה באיזור ת"א.

פורסם

אם אתה מעוניין במערכת עוצמתית ואיכותית הייתי מייעץ על זוג קומפוננט איכותי סאב ושני מגברים אחד לסאב ואחד לקומפוננטים לא הייתי מייעץ לשים די וי די סתם תוספת של הרבה כסף ולא משמועותית כל כך אפשר לשים על הקונסולה של מאזדה את המערכת שאתה קונה עם מנחתים עם אתה מעוניין בעוד שאלות תשאל בפרטי גם לי היה את הלבטים האלה פעם

פורסם
אם אתה מעוניין במערכת עוצמתית ואיכותית הייתי מייעץ על זוג קומפוננט איכותי סאב ושני מגברים אחד לסאב ואחד לקומפוננטים לא הייתי מייעץ לשים די וי די סתם תוספת של הרבה כסף ולא משמועותית כל כך אפשר לשים על הקונסולה של מאזדה את המערכת שאתה קונה עם מנחתים עם אתה מעוניין בעוד שאלות תשאל בפרטי גם לי היה את הלבטים האלה פעם

 

אתה יכול להמליץ על דברים ספציפים?

תודה

פורסם

אני ממש ממש לא ממליץ ללכת על 2 קומפוננטים,תשקיע באחד טוב (וזה הרכיב המשמעותי ביותר במערכת) או לחילופין בסט נורמלי + אטימה

אם בעתיד יחסר לך "REAR FEEL" תוכל להוסיף ולהתרשם,אצלי אחרי האטימה הם מנותקים מכיוון שהם רק גורעים (כמובן אחרי שתוסיף סאב טוב)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

שלום,

 

מה אתה בדיוק מחפש? אתה רוצה מערכת מולטימדיה דאבל דין שכוללת DVD, GPS מסך טאצ' וכו'? אתה רוצה לשלב מגבר/ים? סאב? אני מבין שה8K כולל את סעיף ההתקנה. מכשירי דאבל דין פשוטים מאד וזולים אינם איכותיים דיים. אם אתה שואף לסאונד איכותי שתוכל להפיק ממכשיר איכותי, המכשירים הללו אינם זולים וינגסו לך חלק משמעותי מהתקציב, כך שלא יישאר לך יותר מדי לכל השאר מה שחשוב באמת. סט קומפ' איכותי, מגבר/ים וסאב.

 

כדאי שתפרט מעט יותר.

פורסם
שלום,

 

מה אתה בדיוק מחפש? אתה רוצה מערכת מולטימדיה דאבל דין שכוללת DVD, GPS מסך טאצ' וכו'? אתה רוצה לשלב מגבר/ים? סאב? אני מבין שה8K כולל את סעיף ההתקנה. מכשירי דאבל דין פשוטים מאד וזולים אינם איכותיים דיים. אם אתה שואף לסאונד איכותי שתוכל להפיק ממכשיר איכותי, המכשירים הללו אינם זולים וינגסו לך חלק משמעותי מהתקציב, כך שלא יישאר לך יותר מדי לכל השאר מה שחשוב באמת. סט קומפ' איכותי, מגבר/ים וסאב.

 

כדאי שתפרט מעט יותר.

 

אסביר בפשטות מה אני רוצה:

מערכת מולטימדיה צג מגע שכוללת GPS, DVD וכו'.

אני מעוניין להוסיף סאב בתא המטען, ובנוסף אם אפשר לשדרג את הרמקולים הקיימים.

אני מעדיף צג מגע איכותי וסאב איכותי ולא לשדרג רמקולים בכלל אם יש בעיות בתקציב.

תודה,

תמיר

פורסם
אסביר בפשטות מה אני רוצה:

מערכת מולטימדיה צג מגע שכוללת GPS, DVD וכו'.

אני מעוניין להוסיף סאב בתא המטען, ובנוסף אם אפשר לשדרג את הרמקולים הקיימים.

אני מעדיף צג מגע איכותי וסאב איכותי ולא לשדרג רמקולים בכלל אם יש בעיות בתקציב.

תודה,

תמיר

 

הקפצה.

אשמח לעזרה.

×
×
  • תוכן חדש...