Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מירוץ ברזיל - פורמולה 1


יאשה והפיצפוצים
שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין שום קומבינה. ישר אחרי שכולם החליפו צמיגים וגלוק נשאר על המסלול היה להמילטון ווטל בערך 9 שניות לסגור עליו.

ככל שהגשם התחזק(יחסית) לגלוק נאבדה האחיזה יותר ויותר וככה יצא שבצורה הכי מותחת שיש(סיום כמו בסרטים)המילטון קיבל את האליפות בפניה האחרונה.

to finish first first you have to finish

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רבאק מה קשור צמיגים? גלוק משאיר את הדלת פתוחה יותר מהרגליים של פריס הילטון..

 

אלף-בית של נהיגה הגנתית אי אפשר לתרץ בצמיגים שחוקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצחוק או לבכות על התגובה שלך? הוא היה עם צמיגים ליבש כאשר המסלול היה יחסית רטוב והמילטון ווטל היו על צמיגים לרטוב.

to finish first first you have to finish

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבאק מה קשור צמיגים? גלוק משאיר את הדלת פתוחה יותר מהרגליים של פריס הילטון..

 

אלף-בית של נהיגה הגנתית אי אפשר לתרץ בצמיגים שחוקים.

 

אולי הצמיגים השחוקים והמסלול הרטוב לא איפשר לו לבחור בקו הנכון ?

הכל קונספירציה נגד פרארי..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה מוגזם

אני לא גאון בF1 אבל הגשם לא היה כזה חזק

ובטח שלא היתכן שגלוק השאיר דלת כל כך פתוחה

אני זוכר מירוץ לפני כמה שנים , ששומכר הגדול נסע כמה הקפות על צמיגים גמורים ועדיין הצליח לשלוט ולסגור פינות

למרות שהוא לא סיים את המריוץ בסוף:-(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עצוב בישביל מסה, הגיע לו להיות אלוף. אבל בכל זאת, כל אלה שטוענים לקונספירציה, למה אתם לא טוענים לקונספירציה מצד קוביצה ש"התחרה" על מקום כשהוא מפגר בהקפה מהמילטון, את זה שכחתם ?!

 

שום קונספירציה. גלוק עקף אותם בגלל שהוא לא נכנס להחליף צמיגים אבל שילם על כך בהקפה האחרונה. בבלגיה ראיתם איך הייפלד טס לעומת כולם כשהוא נכנס להחליף והרוב לא נכנסו, בדיוק אותו סיפור כאן עם השלישיה ווטל המילטון גלוק.

 

שוב, סיום מרהיב לעונה מרתקת, רציתי שמסה יקח אבל לא נורא, אין ספק שהספורט ניצח.

מתחילים COUNTDOWN לעונה הבאה... :-)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להבין מהיכן רבים שואבים את האמפתיה למאסה, באמת.

 

אבל... אם נדרש היה שהוא זה שיפסיד את התואר, אפילו בצורה הצורבת שבה זה קרה, כדי שלואיס ייכנס לראשונה למועדון של הגדולים - So be it!

 

חברים, רואים על המילטון שהוא קורץ מהחומר של הגדולים ביותר! וכשאני מדבר על הגדולים ביותר, אני מתכוון לוירטואוזים המופלאים שבזכותם אין דבר מדהים מ-F1 (או כך לפחות היה פעם) - וילנב (ז'יל כמובן), רוני פטרסון, קלארק, סנה.

 

איכשהו כל פעם שהצילום עובר ל-In car שלו, משהו בי מתחיל לגרד! (ועדיין חבל שלא מדובר ב-In car מתוך איזו F1 מפלצת מלפני שלושה עשורים...)

 

יש מלך חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , אני לא יודע איך להתחיל...

 

הרגשות שלי אישית די חלוקות .

 

מצד אחד הפייבוריט שלי היה מאסה , מצד שני המילטון הוא אחד הנהגים שאני יותר אוהב בסבב , אמנם מעט פחות .

 

להמילטון היה מגיע לא פחות ממאסה לזכות באליפות . יותר תקלות מכניות למאסה - יותר עונשים להמילטון .

 

לא בא לפתוח נושא חדש על השורה שמעל . הסיבות כבר נטחנו בשרשורים קודמים .

 

רציתי יותר שמאסה ייקח . זה לא סוד . אך רק לחשוב על איבוד אליפות שני להמילטון היה די כואב . האמת , אפילו פחדתי שזה יגרום לו למשהו מנטלית שישפיע לרעה על המשך דרכו בפורמולה . לאוו דווקא פרישה כי אם יותר בכיוון של חוסר הצלחות על המסלול .

 

עדיין , העדיפות היתה למאסה . למה ? אולי כי הוא יותר אנושי . יותר טיפוס חמים . לא נראה אחד שתופס תחת , לא שהמילטון תופס תחת אבל בהחלט אפשר לחשוב/לדמיין שהוא אחד שתופס אף . מאסה נראה בחור צנוע . אמיתי . בלי שופופו ובלי פוזות .

 

והוא גם נוהג לא רע .

 

אז כן , אני חרא בן אדם שמעדיף נהג כי הוא נראה אחלה בן אדם ומעדיף שאחר יפסיד אליפות פעמיים .

 

חוץ מזה ? לא יודע למה , אבל מבחינתי ה"נהג" הוא שומאכר . מה זה קשור ? בפעם הראשונה שהבנתי מי זה המילטון - פחדתי . למה ? כי הוא מכונה . פאקינג מכונה בדיוק כמו שומאכר . והוא עוד ילדון . והבן זונה הזה מסוגל להיות טוב משומאכר . האיש שהיה לי אליל .

 

האיש היחיד שאמרתי עליו ועדיין אומר זאת "ראיתי את אלוהים" . לא פחות . זה היה במירוץ ברזיל 2006 .

 

אז אולי אני פסיכי . אולי . טוב , אז אני פסיכי .

 

אני באמת מבולבל . מאסה זה הנהג הכי לא נהג פורמולה שהספקתי לראות . נראה כמו השכן שקיבל ממך מכות ואולי בגלל זה אני שמחתי לראות אותו חוצה את קו הסיום והתחלתי לצרוח משמחה וכ 10 שניות אחרי תפסתי את הראש וקיוויתי שזו טעות שלהם על המסך .

 

זה גם המקום להגיד שלזכותו של המילטון - הוא חסך לי לא מעט כסף . בגללו או בגלל טימו גלוק . אמרתי לחברה' בתחילת המירוץ שאם מאסה לוקח אז כולם מוזמנים על חשבוני לאכול , לשתות ומה לא...

 

ובינינו , כוסאומו הכסף . כמה כאב לי בסוף . רק לראות את הפנים של פאפא מאסה . רק לראות את הפנים של פליפה ולראות איך הוא לא מצליח לעצור את הדמעות .

 

ואז המצלמה הראתה את המילטון . פתאום ראינו מישהו אנושי שפשוט בוכה כמו ילד קטן . והאמת ממש שמחתי בשבילו .

 

למה ? כי קוביקה פתאום החליט שהוא בהקפה תחרותית ונכנס לפנייה , עקף את המילטון כאשר הוא היה סמן אחורי ואז ווטל ראה את ההזדמנות וכמו כל נהג שביציו במכנסיו וראשו עדיין מפוקס וצלל אחריו . תותח . כעסתי מעט על קוביקה , על העקיפה , אך שמחתי בשביל מאסה . כעסתי גם על גלוק , כי עם כל הכבוד לזה שיש לו צמיגים לא מתאימים , לא פותחים ככה דלת . אפשר להיות איטי , אבל לא לפתוח כזאת דלת . טוב שהוא לא ירד מהאוטו .

 

אוי כמה צרחנו כשמאסה חצה את קו הסיום . נראה לי שאמא שלי שהיתה באירוע בבני ברק שמעה אותי צורח . אוי כמה תפסנו את הראש כשהתברר שהמילטון עקף את גלוק בפנייה האחרונה .

 

מירוץ מדהים . מדהים . היישר לקלאסיקות של מירוצי הגמר הטובים ביותר .

 

ועוד משהו קטן ,

 

דיוויד קולטארד - כאב לי לראות את האיש שדאגו לו למכונית בצבעים אחרים למען סיום קריירה יפה יותר והאיש נאלץ ללא טעות מבחינתו לסיים את המירוץ האחרון החייו כבר בפנייה הראשונה במירוץ . כאב לב .

 

ועוד משהו קטן קטן ,

 

תודה לכם שהשתתפתם בתגובות ובהסברים בכל מה שקשור לעונה הזאת בפורמולה 1 . אני נהנתי . אם מישהו לא עקב לפני והתחיל לעקוב עקב השרשורים כאן - אז עשינו משהו טוב . יש יותר היענות מבעבר בפורום לשרשורי הפורמולה 1 וזה כבר שיפור וטוב לראות . שוב , תודה לכם על אחלה עונה !

 

( לא שאני סוגר את השרשור , אבל אם מגיע מילים טובות - אז מגיע )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער , יש לי עוד הרבה דברים להגיד . תסבלו .

 

שמחתי לראות העונה אלונסו אחר . אחד כזה שמפרגן . אחד כזה שפתאום אט אט קולט שהוא אחד הבוגרים בחבורה .

 

האיש שהכי שנאתי הופך פתאום לנגד עיניי לאחלה בן אדם וגורם לי פשוט להתחיל לאהוב אותו . לא סקס , רק אהבה .

 

:wink:

 

שמחתי לראות העונה את מאסה והמילטון שלמרות יריבות קשה ביניהם , הם תמיד מחייכים , טופחים אחד לשני על הכתף וזה היה ממש יפה לאחר 2 עונות קודמות שאלונסו-שומאכר-המילטון ( כל צמד ותקופתו ) לא ממש מקבלים בצורה ספורטיבית אחד את השני .

 

שמחתי לראות שלשני הנהגים המובילים , המשפחות דואגות להגיע לכל מירוץ . כאילו שהתחרות היא מי מביא יותר משפוחה למירוץ .

 

שמחתי לראות את פאפא המילטון ופאפא מאסה מפרגנים האחד לשני .

 

שמחתי לראות את מאסה דקות לאחר טרגדיית איבוד האליפות כשלא מפסיקות לרדת לו דמעות בעיניים , מפרגן להמילטון ופשוט "מפסיד בכבוד" . אין דברים כאלה .

 

 

 

זהו . נמאס לי להיות ריגשי . אני הולך להרביץ לאחותי הקטנה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הצמיגים השחוקים והמסלול הרטוב לא איפשר לו לבחור בקו הנכון ?

הכל קונספירציה נגד פרארי..

 

אני לא אוהד של פרארי ואף פעם לא הייתי.

אבל לפתוח ככה את הדלת באופן שגם טריילר יוכל לעבור בפניה האחרונה שמכריעה את גורל האליפות?? לומר שזה רק עניין של בחירת קו מוטעה זה כמו לומר שהגול של פישונט נגד בית-שאן היה כשר למהדרין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לואיס לקח את גלוק ב8 שניות בסיום! 8 שניות. אפילו אם הוא לא היה פותח דלת ההפרש במהירויות שלהם היה כמו פיאט 89 מול פרארי אנזו. לא כוחות מה שהיה שם גם אם אבא של מאסה היה נוהג בטויוטה הוא לא יכל לעשות יותר ממה שעשה גלוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט ספורט בשיאו. לא רק ספורט מוטורי - ספורט בכלל. זה היה פשוט זה.

 

איזה מזל שנזהרתי לא לראות ולא לשמוע כלום לפני השידור החוזר בעשר בערב. איזה מזל שלמרות העייפות לא ויתרתי. איזה מזל שלמרות שבכלל שכחתי שזה המרוץ האחרון והמכריע סימנתי לעצמי תזכורת בלוח המשדרים. איזה מזל שאשתי הלכה לישון מוקדם כי אחרת היתה רואה את האח הגדול או משהו והייתי בכלל שוכח מהסימון שלי בלוח המשדרים. איזה מזל שלקראת תשע בערב קלטתי מזוית העין את כתבת הספורט של ערוץ 10 עם תמונה של מאסה ברקע, וזינקתי (מילולית. לדעתי קפצתי איזה 3 מטר מהמקום. בחיי!) על השלט כדי להספיק להעביר תחנה לפני שיחדור למוחי איזה שביב מידע טרם זמנו.

 

אחרי שנגמר לקח לי עוד 20 דקות לקום מהספה. אני מתכוון 20 דקות אחרי הכל - אחרי מסיבת העיתונאים, הכותרות, תודה לאילדיס, הכל. ועוד 20 דקות להצליח להרדם. מאז שהייתי בסילברסטון ב-2003 לא הצלחתי להתרגש יותר מדי מלראות F1 בטלביזיה - אבל הפעם, לפחות בשלוש הדקות האחרונות של המרוץ ההרגשה היתה כמו להיות לראות את זה מהיציע באינטרלאגוס (ולמי שהיה שם, אני מניח שההרגשה היתה כמו לראות את זה מענני הגשם שמעל המסלול).

 

בכל זאת - רגעים כאלה אין ב-WRC. יש משהו בתחרות ראש בראש שאי אפשר לייצר בתחרות "נגד השעון".

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מתח איזה מתח עד לשניות אחרונות !!!!

 

אני מצטרף לכל מה שיאשה אומר.

 

לדעתי אליפות לא מגיעה לא למאסה ולא להמילטון.

לאמרות המילטון יודע לנהוג מהר ומושלם.

באמת מדהים.

 

הייתי רוצה לראות אליפות אצל קימי (אבל הוא ישן יותר מדיי), אלונזו (לא יאומן דשאני אומר את זה) או ווטל.

 

היה לא מפתיע לראות את קולטהרד בחוץ אחרי פניה וחצי - כמעט כל מירוץ אותו סיפור איתו.

 

טויוטה התחילו לצבור קצב. סוף סוף. אחרי איזה 10 שנים בסבב.

 

אם הייתי מנהל פרארי - הייתי מעיף את קימי ומאסה לכל הרוחות ומביא אלונסו/ווטל/קוביצה.

וגם כמה מהדנסים טובים שיבנו רכב תחתרותי ומהיר יותר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...