Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקלות עם שוטרים- מה דעתכם על המקרה?


Lexus12
שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למען האמת- אני אפילו לא רוצה לספר לאבא שלי. אבא שלי כאחד שדי מתעסק בפוליטיקה מכיר את כולם (עובד בתפקיד משהו מהזן הפוליטי בדרג גבוה יחסית) את ראש הממשלה שלנו, את השרים, את המפקדים הבכירים ואת גורמי הצבא.

 

ללא ספק הפוליטיקאים בארץ הם מזן משובח... :splat:גם המפקדים הבכירים, לא כולם, מספיק לראות את מופז ולהבין :brickwall:. תעשה לי טובה! אם זה לא נוגע לתחת האישי שלהם - זה מעניין את התחת שלהם.

לגבי המקרה שלך - תעביר הלאה. סתם שוטרים דפוקים. כלומר סתם שוטרים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 10 שנים ל30% מהשוטרים במשטרת פ"ת היה תואר אקדמאי -זה לא אומר ששוטר עם תואר הוא אינטיליגנט או מנומס ,זה אומר שהוא למד, זה הכל.

מתנבי משמר אזרחי? מכירים את המושג עבד כי ימלוך? רבים מהם לא זוכרים את ההכשרה המינימליסטית שעברו וחושבים שהם הרשות השופטת והמבצעת גם יחד.

תלונה שמוכחת כמוצדקת על מתנדב משא"ז ,תוביל בסופו של דבר להקאתו של השרץ מהמערכת.

אם הסרט על השוטר העצבני בדיזינגוף היה מגיע בזמן למח"ש ולמפקדיו הישירים השוטר הזה היה נכנס לבוץ עמוק ואם יש לו הסטוריה של תלונות -היה עף מהמשטרה.

הבעיה שאנחנו כאזרחים נמנעים מלהתלונן על הנבלות האלה (שנראה שהולכים ומתרבים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה מעוניין להתלונן, לוקחים את כל הפרטים שלך (עד הפרט האחרון)... זה מספיק בשביל למנוע מחלקנו להתלונן ואני מניחה שזו הדרך שלהם לשתיק אותנו.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן רוב השוטרים הם באמת טמבלים שלא סיימו 12 שנות לימוד ואכן ההשכלה שלהם היא כמו של מנקה רחוב.

.

 

יש מנקי רחובות שהיו פרופסורים ואנשים מאוד משכילים.

לי אישית, יצא להכיר בן-אדם גאון בצורה יוצאת דופן, שמפאת המצב הוא מנקה רחוב(בעבר היה פיזיקאי).

 

אז לא להשוות את המשטרה למנקי רחוב זה עוד סוג של מחמאה.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע, עם כל הערות שאתה לא מכליל את כולם, הכללת.

 

מתנדבים הם אנשים ,שהעדיפו להתנדב למען הקהילה, חלקם מאמינים שהם עושים את הבדל בזמן שהם תורמים, מלגלוש באינטרנט ולכתוב טוקבקים עד כמה המצב גרוע וכמה רע פה.

 

 

מכיון שהם בני אדם, ובאים מכל קשת החברה הישראלית , יש ביניהם גם אנשים לא נעימים .

 

ולפותח השירשור, יש שוטרים ויש מתנדבים שעושים אבועלי, זכותך להתלונן עליהם, חלה חובה עליהם לתת שירות, ולהתנהג בצורה נאותה.

 

מצטער אם הכללתי, אבל מה שאני וכל אחד אחר רושם כאן זה לא סתם, ולא בגלל שוטר 1 כזה אלא המון כאלה.

אני מכיר שוטרים שהם אחלה,לא אמרתי שאין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משטרת ראש העין... חחח אחת הבדיחות המצחיקות!

גם אני מראש העין, ומכיר את השוטרים... אין לך מה להתווכח איתם... תן לה לזיין ת'שכל וסע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא אכליל, אבל הרבה מתנדבים הם אנשים שעברו את משבר גיל ה-40, רוצים להיות גיבורים, .

וגם אתה לא מכליל!

 

אם בא לך להיטפל למישהו ,לך לקודקודי המשטרה!

כמו שאמרו לי קצינים במתנ"א (בבית דגן ובכ"ס): "גם אנחנו רצינו לשנות עד שהבנו שלא רוצים לשנות ואי אפשר" .

המתנדבים לא מרוויחים כלום מהעשייה! אפילו לא את הכבוד שמגיע להם ,לא מהאזרח ולא מהמשטרה (שהרבה פעמים יורקת עליהם ולא רק בקשת).

 

בהנחה והמקרה של פותח השירשור הוא דבר אמת, יש יוצאים מהכלל,

 

כמה פעמים ראית פה בפורום שמישהו כתב:

נסעתי מהר 40 קמ מעל המותר וניטפלו אלי? או עשיתי עצירות עם המברקס בשכונה והשוטר הXXXX נתן לי דו"ח?

כמעט כל יום נפתח פה שירשור כזה.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לפותח השרשור- לא תישאר לך שום נקודה שחורה. לא נחקרת, לא עוכבת לתחנה, אין לך עבר פלילי ולא נרשמה לך הודעת תשלום קנס או אזהרה רשומה, אז למה כל הסיפורים האלה? היית יכול לסיים את ההודעה בשלוש שורות בלבד. רשמת כאן ספר תנ"ך. ועל מה הלחץ? פעם ראשונה שעוצרים אותך לבדיקה? תבין ששוטר רואה רכב עם צעירים, כבר נדלקת לו נורה אדומה, ועל אחת כמה וכמה אם הוא עוצר מטרים ספורים/עשרות/מאות מטרים לפני המחסום, זה כבר מדליק אצלו נורה אדומה, ומה שקרה במקרה שלך רק מראה שהשוטרים עשו עבודתם בצורה טובה ונאמנה, (כנ"ל המקרה עם המתנדב שבדק אם קיים שלט מאחור), כי הרכב הבא שיעשה את זה יהיה אולי רכב גנוב/דרוש/מסיע מחבל. אני יודע שיש שוטרות "ערסיות" שבאמת מתחצפות אבל אם היית מראה בגרות ולא עונה (ומשתיק את החברים הצעירים שלך), היא גם הייתה מתנהגת בהתאם.

 

2. לשאר הגולשים - אף אחד כאן לא נכנס עדיין לנעליהם של השוטרים, על סמך מה אתם אומרים שכל השוטרים לא סיימו 12 שנות לימוד? שוטר זה לא פקח שרושם דוחות חנייה כל היום. אני רוצה לראות אתכם מתגייסים למשטרה ועוברים את הקורס בהצלחה ובקלות, בואו ונראה כמה זמן (אם בכלל) ייקח לכם כדי להצליח לעשות את זה. אל תרשמו שטויות אם אתם לא מכירים את כל התמונה (ואתם לא מכירים אפילו עשירית ממנה).

Xbox12341

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה כמה הם למדו או איזה קורסים עשו, אנחנו רואים את התוצר הסופי וזה מספיק. נכון שזה לא כולם או אולי אפילו רובם לא כאלה אבל מספיק אחד או שניים וכך נראים פני משטרת ישראל, לצערי הרב.

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה להכנס לסיפורים שלי, אבל יש לי הרבה מאוד - בעיקר בגלל שאני נוהג לרוב ברכב ספורטיבי ונעצר פעמים רבות מספור לשם בדיקות והצקות. זכורים לי כמה מקרים שבהם חזרתי הביתה בתחושה ממש מגעילה ומבואס לגמרי עקב יחס השוטרים שגבל בהתעללות ממש וכלל מיני עלבונות וציניות מכוערת. משעמם להם. אני מבין, חלקית, גם את השוטרים. עבודה קשה, מסוכנת ולא מתגמלת - הם מסתובבים מתוסכלים וכל זה יוצא על האזרח, לרוב האזרח הקטן והנורמטיבי יחסית שאינו פורע חוק.

 

מקרה שקרה לי לא מזמן שעברתי בשכונה עממית... ניידת היתה בתפקיד עם סירנה, לכן שמרתי ממנה מרחק מה (רשום בחוק לשמור 100 מטר מרכב ביטחון בתפקיד. נכון, אף אחד לא מקפיד על זה, ולא תמיד גם אפשר, אבל אני משתדל.

 

עשו לי מחסום בסוף הרחוב, רצים אליי לרכב שוטר וותיק ושוטרת שח"מ, ומיד מתחילות השאלות הרגילות: "מה אתה עושה פה? של מי הרכב? יש לך משהו שלא צריך להיות ברכב? מאיפה אתה?" BLA BLA BLA BLA BLA...

 

בזמן שהשוטר בודק מסמכים ומסוף, השוטרת עומדת מול החלון, לועסת מסטיק בקול רם ואחרי דקה של שתיקה אומרת לי "אתה מעשן הא"? אני - "סליחה"?! היא - "נו אתה יודע, מעשן" אני - "לא גברת אני לא"... ועוד כהנה וכהנה שאלות מטומטמות ומרושעות. זה כאב לי במיוחד מאחר ואני וותיק מאוד בשכונה ולא אדם צעיר כל-כך.

 

אח"כ השוטר חזר ואמר "סליחה, חשבנו שאתה מישהו אחר, פשוט שמרת מאיתנו מרחק וחשבתי שאתה מנסה להתחבא מאיתנו".

איחס איחס איחס איחס איחס... אבל מה אני אעשה. ברור שיהיו עוד מקרים כאלה.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתנדב את מי תעצור לביקורת ? אדם מבוגר באוטו שגרתי או ילד באיביזה צהובה/הונדה שחורה עם 1000 W מהמערכת, אגזוז של משאית ,כנף על הבגז' , אורות מתחת לבטן וג'נטים מוזהבים ? מי יותר חשוב שיידע שפרטיו רשומים אם המשטרה תקבל הודעה על רכב משתולל בהמשך אותו כביש יותר מאוחר ? מי יותר נהרג והורג ?

 

המקרים שציינתי הם המקרים בו ניסו לטפול עליי אשמה (כאמור, להוציא אחד, מה שבא להוכיח שלצעירים של היום אין מונופול על טיפשות...). עצרו אותי עוד פעמים רבות אחרות (כולל בנתב"ג בימים שהמשטרה היתה אחראית על האבטחה).

 

בגלל זה אני לא מתנדב. זה בזבוז זמן ומשאבים ויעיל רק בתפיסת נהגים ללא רישיון. עבודה צריכה להתבצע ע"י אנשי מקצוע ואיך המשטרה והמתנדבים פועלים ואיך עובר הזמן שלהם, כולנו יודעים...

 

נ.ב. יש לי היום ערסמוביל מדופלם, אבל אני כבר לא ילד אז לא מציקים לי.

הסיבה שעוצרים ילדים זה בגלל שקל להיטפל לבנאדם צעיר שיש לו פחות ביטחון ויותר ייראה. זה הכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אותי כמעט בכל יציאה מקפידים לעצור, בדרך כלל אין לי בעיה אם אני נוהג אני לא שותה ואין לי בעיה לעשות בדיקת שייכרות-להפך אני אפילו בעד.

 

אבל קרו כמה פעמים ממש הזיות, נסעתי ברכב שלי , מרצדס סי קלאס חמודה ויפה, נכון שברכב אנ ניראה ערס עם קצת מיזרחית וחולצה מכופתרת ולכןממש מקפידים לעצור אותי, אבל באותו יום היה השיא, יצאנו כמה חברים עם בנות ברכב אני נוסע להאנתי, שוטר עוצר אותי בצד בשעה כמעט 4 וחצי לפנות בוקר, ראה רישיונות הכל תקין ואז הוא אמר לי, למה גנבת לאבא שלך את הרכב, אני מסביר לו שז הרכב שלי ולאבא שלי יש רכב אחר, הוא מסתכל על התו נכה ואומר לי הנה זהרכב של אבא שלך גנבת לו אותו, אמרתי לו שאבא שלי זכאי ל2 תווים ל2 רכבים וגם הראתי לו א מספר הרכב השני, הוא המשיך להתעקש בטענה שאף אבא נורמאלי לא יתן לילד שלו מרצדס חדשה....

הוא לא הסכים לשחרר אותי עד שאבא שלי דיבר איתו בטלפון....

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחורף שעבר בבדיקה שיגרתית בליל שישי (שהכל בה היה תקין), אחד השוטרים כנראה היה משועמם והחליט להחזיק אותי ואת חבר במקום, מחוץ לרכב, בקור כלבים לכמעט שעה. זאת לאחר שהקצין שלו אמר לו בפירוש לשחרר אותי! רק חבל שאותו קצין נסע ולא ראה את התעללות השוטר..:evil:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...