Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מופתעים כאילו גיליתם את אמריקה. יובל הקדים ורשם תגובה רצינית.

 

ליטוש בדרגה המתאימה הוא כל מה שעושים, כתלות במצב הפנס מתחילים עם ניירות ליטוש עדינים ומסיימים במשחת ליטוש (פוליש) לפלסטיק. אין צורך להתפלא כ"כ.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זכוכית לא מנקים .

רק פלסטיק אפשר לעשות לו פוליש או את פוליש משחת שיניים.

רפלקטור מתקלף אין מה לעשות חייבים להחליף.

 

אבל איך מגיעים לכל שטח הרפלקטור?

ניתן לפרק את הזכוכית?

פורסם

את הרפלקטור אפשר לנקות עם חוט דנטלי.

על איזה משחת שיניים אתה ממליץ לניקיון? במה שהשתמשת קולגייט?

S2000

פורסם

עשיתי פעולה פשוטה:

מרחתי משחה סתם ככה בסיבובים עם האצבע על כל הפנס,חיכיתי איזה דקה שיתייבש טיפה ואז לקחתי צמר גפן ובתנועות קטנות סיבוביות תוך כדי לחיצה הורדתי את כל המשחה מהפנס. ליתר ביטחון עשיתי זאת שוב ושטפתי.

 

לאביב:

אם אתה טוען שהכל קל ולמה אנחנו מתפלאים כאילו גילינו את אמריקה-

אם אנשים פה היו עוזרים באמת והיו מציעים כל מיני הצעות כאלו,מצבינו היה טוב.

בינתיים כמה שעשיתי חיפוש בפורום הזה,אנשים ישר שלחו אותי לליטוש במקומות מסוימים ואפילו נתקלתי באבנר הזה (שאין לי שום דבר נגדו חס וחלילה).

למה לא להציע הצעות שמוזילות לנו את העלויות?

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם
עשיתי פעולה פשוטה:

מרחתי משחה סתם ככה בסיבובים עם האצבע על כל הפנס,חיכיתי איזה דקה שיתייבש טיפה ואז לקחתי צמר גפן ובתנועות קטנות סיבוביות תוך כדי לחיצה הורדתי את כל המשחה מהפנס. ליתר ביטחון עשיתי זאת שוב ושטפתי.

 

הכנסת את האצבע דרך פתח הנורה או פירקת את הזכוכית?

 

עם מה שטפת?

האם שטיפה עם מים לא מעודדת איבוד ברק חוזר?

פורסם

איך פעולה זו בדיוק מונעת דהייה, כפי שכותרת השרשור מצהירה? הדרך היחידה שאני מכיר היא להחנות בחנייה מקורה - תמיד!

 

ולגוף ההודעה: קיימות בשוק משחות פוליש יעודיות לפלסטיק שקוף שנותן תוצאות מצויינות בלי לחשוש עם משחה כזו או אחרת תגרום לבלאי מוגבר יותר או ראקציה כלשהי או לשפשף כמו חמור או עבד נרצה במשך שעות עם ניירות שיוף.

פורסם

אחרי שמנקים עם משחת שיניים או פוליש/ווקס זה יורד עם השטיפות של הרכב וחוזר הפנס להיות דהוי או שהוא נשאר ככה?

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם

החלטתי לבדוק אם זה עובד גם בכיוון ההפוך- הלבנת שיניים עם פוליש ווקס.

מה שעשיתי זה לצחצח שיניים עם משחת פוליש ווקס של "קארפלן" ועם הספוג של "טרטל-ווקס".

יש תמונות של לפני ואחרי. תנו לי שבוע לצאת מבית חולים ואני מעלה פרוייקט.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

מי שלא הבין איך זה הולך אני גם עשיתי אבל עם פוליש

קחו קצת פולי תמרחו על הפנס קחו בד תמרחו בסיבובים אבל חזק לא בעדינות אל תתביישו אחר כך תעבירו עם בד נקי ואז תעבירו עליו מים וזה יוצא כמו חדש אני אומר באחריות!

מחר הרכב שלי יוצא מהפחח אם יש אני יעשה ויצלם

HONDA

פורסם

פלטיניום: אחרי ניסיונות קשים,אני אישית לא רציתי ולא הצלחתי לפרק לחלוטין את הפנס שלי ל-2 חלקים.זה דבוק ממש בדבק חזק ואיך אני אדביק את זה חזרה אח"כ....שלי לא היה זכוכית אלא פלסטיק.זכוכית אי אפשר לנקות נראה לי. ואם אני לא אשטוף עם מים,אז כל החיים אני אצטרך לא לגעת עם מים על האוטו. יש מצב כזה נראה לך?

 

דניאל: אני התכוונתי מונע דהיה,כלומר שאחרי הניקוי זה כבר לא דהוי. אולי הכותרת קצת מטעה. סליחה.

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

אם אנשים פה היו עוזרים באמת והיו מציעים כל מיני הצעות כאלו,מצבינו היה טוב.

בינתיים כמה שעשיתי חיפוש בפורום הזה,אנשים ישר שלחו אותי לליטוש במקומות מסוימים........

למה לא להציע הצעות שמוזילות לנו את העלויות?

 

חיפוש בפורום מקפיץ לשרשור הזה, שכולל הסברים מפורטים ויכול לחסוך עלויות.

לפעמים תוצאות חיפוש לא מביאות את התוצאות הרצויות, ואז יש לחשוב על מילות חיפוש אחרות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...