Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה לפחות מאותת.

הכי עצבים כשלא מאותתים ופתאום הם בנתיב שלך.

 

אני לא מצליח להבין את התופעה הזאת?

הסבר מישהו?,אנשים חייבים להבין שלאותת זה חובה ,אף אחד לא צריך לנחש שהנהג שמלפניו או לידו עומד לעשות פניה.

 

פעמיים נהגי מוניות הפילו את אחי הגדול כשנהג על קטנוע מאותה סיבה שלא אותת כשפנה.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

זאת לא אשמתם...

המוניות כנראה באות ללא ידיות ופנסי איתות (זה בטח סוג של חסכון כזה)

אחרת אין סיבה למה נהגי מוניות אף פעם לא מאותתים. :evil:

 

אה, וגם במונית, אם הנהג שם שתי ידיים על ההגה, זה מחשמל אותו. זה באג כזה שיצרני המוניות עדיין מנסים לפתור.

ומה עם המושבים שלא ניתנים לכיוון לזוית של 90-100 מעלות? בגלל זה הם צריכים לנהוג בזוית של 150...

פורסם

אין ספק...מזעזע

אסור לשכוח את נהגי המשאיות!

 

היום נסעתי בואדי ערה. אני במסלול השמאלי. מהירות נסיעה סטנטרדית סביב ה-80 (השעה 18:00 וכבר די עמוס).

לפתע נהג משאית שנתקע אחרי מישהו איטי בנתיב הימני פשוט עבר לנתיב השמאלי. בלי לאותת בלי כלום. חתך אותי לגמרי. אני כבר הייתי בחלק האחורי שלו והוא אילץ אותי לבלום בחוזקה ולסטות לשוליים. מ-ז-ל שהיו שוליים מצד שמאל שלי אחרת הייתי כבר מזמן בתוך הגדר הפרדה. למספר שניות פשוט הייתי בשוליים הפנימיים של הכביש בזמן שהוא נכנס לי לתוך הנתיב. נהגים שהיו מאחוריי צפצפו לו. חזרתי לנתיב, אותתי לו כדי שיבין שכמעט ולקח לי את החיים, לא התעצבנתי כי אחרי 200 ק"מ כל יום למי יש כוח להתעצבן. הוא חזר לימין ואני המשכתי לנסוע. שניה לאחר מכן הוא הבין שסיים את העקיפה מוקדם מדי כי הוא שוב תקוע מאחורי מישהו שזוחל. ואז נחשו מה?! "אם חתכתי פעם אחת למה לא לחתוך שוב"?! כן כן, שוב נכנס לי לתוך הנתיב כשאני כבר בשליש משאית. בשלב הזה כבר הייתי די המום. הרבה יותר המום מעצבני. אותתי לו מספר רב של פעמים וכשעברתי אותו הוא הוציא יד מהחלון ועשה תנועה כזאת של "סליחה...סליחה..." המשכתי לנסוע כאילו לא היה, חזרתי הביתה ושאלתי את עצמי: "מה נהיה במדינה הזאת?!"

פורסם
אני לא מצליח להבין את התופעה הזאת?

הסבר מישהו?,אנשים חייבים להבין שלאותת זה חובה ,אף אחד לא צריך לנחש שהנהג שמלפניו או לידו עומד לעשות פניה.

אתה צודק לחלוטין . אני מקווה מאוד שלא תלמד את ההתנהגות הקלוקלת שלהם בעתיד

פעמיים נהגי מוניות הפיל את אחי הגדול כשנהג על קטנוע מאותה סיבה שלא אותת כשפנה.

אבל , וזה אבל גדול , אחיך אם הוא נוהג בקטנוע שילמד היטב לראות את הכביש , ולנסות לזהות את העבריינים האלו ,ושתמיד ישאיר לעצמו דרך הימלטות ,אם מישהו שם יצא מדעתו ויכנס בו . איך אומרים "בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם " ואני מתקן את זה ל"תהיה פרנואיד "

 

אין ספק...מזעזע

אסור לשכוח את נהגי המשאיות!

הוציא יד מהחלון ועשה תנועה כזאת של "סליחה...סליחה..." המשכתי לנסוע כאילו לא היה, חזרתי הביתה ושאלתי את עצמי: "מה נהיה במדינה הזאת?!"

לפחות הרוצח בפוטנציה הזה ביקש סליחה , תאר לעצמך אם הוא היה מחליט לעצור ולרדת ול"טפל" בך עם אלה ?

בברכה יהודה

פורסם

אחח , המשאיות !

לפני לא הרבה זמן נסעתי לתומי באיילון , אני תו ךכדי נסיעה של 100 קמ"ש בנתיב השמאלי , בנתיב הימני משאית ע-נ-ק-י-ת שפתאום החליטה שהיא רוצה לעלות עליי !

ציפצופים , איתותים , שום דבר לא עוזר והבנאדם (אם אפשר לקרוא לו בן-אדם) , פשוט גרם לי לשטות לנתיב השמאלי ביותר , שרק במזל היה ריק ! אחרת , הייתי גומר אולי בחיים ואולי לא , עם שרייד מאוד קשה לשרוד תאונה (עם כל הזעזוע שבדבר) .

 

שלא לדבר על אותם מקרים כמו שלך בדיוק , של נהגים מטורפים שיעדיפו להיכנס בי מאשר לתת לי לעבור לנתיב השמאלי או הימני .

שלא לדבר על הנהגים הזקנים שפתאום החליטו לנסוע על 60 בכביש של 100 , או על הנשים שהחליטו שהנתיב השמאלי זה הנתיב הכי טוב לנסוע בו 80 , או הנתיב האמצעי שהוא הנתיב הכי טוב לנסוע בו 60 .

 

הא , עוד מקרה : ביום שבת , אני עושה דרכי חזרה מהים בראשון לציון , מתחיל לעבור נתיב ופתאום , אלוהים יודע מאיפה , אני קולט גולף יוצאת מהפינה הימנית אחורית של הרכב שלי .

 

מיד בלמתי וסטיתי חזרה לנתיב , הבנאדם המטורף הזה פשוט חתך אותי משום מקום , בזמן שהנתיב הזה היה ריק , פשוט בא מאחוריי וחתך אותי מהנתיב הימני , כמעט סיימתי את חיי במקום .

 

עוד כמה שניות של נסיעה וראיתי אותו חותך שיירות שלמות בנסיעה מ-ט-ו-ר-פ-ת , בסוף כשהגענו לרמזור ראיתי את חברה שלו רוכבת עליו \ משחקת עם הגויסטיק של הפלסטיישן החדש שלו והוא מתעסק איתה ביד אחת וביד השניה (!!!!) נוהג כמו מטורף !

 

אלוהים ישמור , מה קרה למדינה הזאת ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

הזכרת לי עוד דבר שקרה לי: הגעתי לכניסה לכביש ראשי. מדובר בצומת מרומזרת, כאשר הפניות ימינה עם תמרור תן זכות קדימה (צומת סטנדרטית לגמרי). השעה היתה שעת לילה, והכביש לא היה עמוס (היו מכוניות, אבל לא הרבה). ראיתי שהיה ירוק למכוניות שחוצות את הצומת מהצד שלי (הצומת בנויה כך שכשיש להם ירוק, כל שאר הרמזורים אדומים), אבל הצומת היתה ריקה לגמרי באותו רגע. העפתי מבט זריז לכיוונים שמהם יכולות להגיע מכוניות ונכנסתי לכביש. פתאום אני רואה במראה האחורית שלי גולף ישנה, עם איזה זקן, והוא צופר לי. אני רוצה לעתור לרגע ולנתח את העניין- הדרך היחידה שבה הוא יכל להתקרב אלי כל כך מהר, זה אם הוא עבר באדום (ובמקרה הזה, יכול להיות שראיתי אותו והנחתי שהוא יעצור, אני לא זוכר). בכל מקרה, אותו אזרח אדיב ושומר חוק, מחזיק את היד על הצופר ונוסע ככה אחרי עד האדום הראשון, וכשעצרתי (מן הסתם) הוא נעמד לידי והתחיל לעשות לי תנועות ידיים (לא אצבע משולשת, אלא תנועות כאלה של מה לעזאזל אתה עושה).

"ai motoare capul doare"

פורסם

פותח השרשור ,

תקן אותי אם אני טועה אך לפי מה שקראתי אז כתבת שבאת לחזור לשמאלי (הנתיב שמיועד לעקיפה בלבד) ?

 

חוץ מזה שאי אפשר רק להתעצבן כל הזמן על זה שלא נותנים לאנשים להיכנס תוך כדי שהם מאותתים ,ולמה ? כי לי לפחות קרה כמה פעמים שאכן נתתי לאנשים להיכנס אך ברגע שהם נכנסו הם גם נכנסו לתרדמת = האטו והמשיכו בנסיעה כאילו וזה נתיב רגיל .

כמו כן ישנם החכמים שבינינו מפעילים את האיתות (תודה לאל שיש עוד כאלה כי זה לא בסטייל של אף אחד לאותת ) וישר נכנסים לנתיב (בין אם פנוי או לא לבין אם ניתן או לא ) = אותתי עכשיו תבלום (ולא משנה על איזו מהירות היית ) יא חוצפן .....

 

 

חוץ מזה תעבור הלאה ( כי אם כל אחד שגולש כאן ירשום מה עבר עליו בנסיעה מהבית לעבודה או למכולת אני לא יודע לאן נגיע ) ,

יום טוב ונסיעה רגועה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לפותח השרשור ובהמשך לדבריו של דדי:

 

אם ידעת שאתה צריך לפנות ימינה בכביש בן 3 נתיבים, מה עשית בשמאלי ביותר? זו גם תרבות נהיגה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

 

נסיעה במהירות גבוהה לא גורמת לתאונה, אבל היא גורמת להחמרה של תוצאת התאונה, לכן אם תיסע במהירות של 180 קמ"ש בכביש החוף בשעה 03:00, לא תגרום כלל וכלל לתאונת דרכים, תחזור הבייתה בשלום, לא ייקרה כלום, אבל אם חס וחלילה מישהו יעבור באדום או יפגע בך בצד, או כל דבר אחר שלא ייקרה, תוצאת התאונה תהיה חמורה יותר, וזו הסיבה שאסור לנסוע מהר, זה הכול.

 

אם אתה ב03:00 חושב שאתה בכביש החוף ונוסע על 180 בזמן שנכנס בך רכב שלא עצר באדום, נראה לי שהמהירות היא העבירה הפחות חמורה שלך.

 

 

רמז: הזיות קשות וחוסר התמצאות :lol::lol::lol:

פורסם
לפותח השרשור ובהמשך לדבריו של דדי:

 

אם ידעת שאתה צריך לפנות ימינה בכביש בן 3 נתיבים, מה עשית בשמאלי ביותר? זו גם תרבות נהיגה.

 

 

 

:mm_yeah:

לפחות עוד מישהו שם לב .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
אם אתה ב03:00 חושב שאתה בכביש החוף ונוסע על 180 בזמן שנכנס בך רכב שלא עצר באדום, נראה לי שהמהירות היא העבירה הפחות חמורה שלך.

רמז: הזיות קשות וחוסר התמצאות :lol::lol::lol:

 

הגורם לתאונה במקרה הזה הוא מי שלא עצר באדום, אבל מה שיחמיר את תוצאת התאונה זה ה-180 קמ"ש שלך, שם לא תישאר בחיים. ב-90 קמ"ש יותר הגיוני שכן.

Xbox12341

פורסם

מה שאתה אומר נכון לגבי התנגשות חזיתית.

אם מדובר ברמזור אדום דווקא במהירות 180 הסיכוי שלו להפגע קטן יותר (הוא יעבור את הצומת מהר יותר...)

פורסם

אני יסביר :

 

הפניות הולכות ככה - שמאלה ברמזור (פניה בעל נתיב 1) נכנסים לכביש 2 נתיבים ואתה נכנס לנתיב השמאלי ונכון על פי מורי הנהיגה צריך לאותת ישר ולהיכנס לימינה כי השמאלי לעקיפה בלבד, אך מכוון שהימני היה מלא בעקבות כניסתם של רכבים מהכביש הנגדי שפנו ימינה שלהם, נוצר מצב שהיה אפשרי לנסוע על השמאלי.

 

בהמשך הנסיעה לאחר צומת מרומזרת הנתיב הימני מתפצל לעוד נתיב וכך נוצר 3 נתיבים ואני על השמאלי ביותר, משם אתם כבר יודעים את ההמשך . ואני האחרון שיהיה עגלה על הכביש (פאדיחות עם דוד פתוח לנסוע על 60 קמ"ש :wink:)

פורסם
מה שאתה אומר נכון לגבי התנגשות חזיתית.

אם מדובר ברמזור אדום דווקא במהירות 180 הסיכוי שלו להפגע קטן יותר (הוא יעבור את הצומת מהר יותר...)

 

אוקיי, לא משנה, הנקודה שאני רוצה להבהיר היא שמהירות נסיעה גבוהה מגדילה את חומרת התאונה, וזה בשביל שכשאנשים קוראים בעיתון "מהירות לא הורגת", כדאי שיבינו שהיא כן הורגת.

Xbox12341


×
×
  • תוכן חדש...