Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואלה אין עוד יוניט...וחיפשתי טוב:-) גם אין משהו שנראה כמו הכנה ליוניט יש רק דוושה על ציר פשוט..

אייל

פורסם

צור קשר עם חבר הפורום Avikam.cz בקש ממנו שיכוון אותך לכיוון היונית, יש לו אותו הרכב, היתה לו את אותה הבעיה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אהההה....עכשיו ראיתי שיש גם יוניט על דוושת הקלאץ'...את זה לנתק ולנסוע? מה תפקידה ד"א?

רק עכשיו הבחנתי שכתבת את זה.

כן זוהי היונית ייתכן שבמודל שלך העבירו אותה מרגלית הגז לקלצ'. תפקידה לגרום למנוע הצעדים להסגר מהר, ולהקטין מיד את כמות האוויר למנוע, כדי להוריד את הטורים כאשר הקלצ' דרוך ורגלית הגז משוחררת.כאשר היונית תקולה הפעולה הנ"ל תיעשה איטית יותר, ירידת הטורים בין החלפת ההילוכים תהיה ארוכה יותר, הנהג יחוש כאילו שהטורים עולים. למעשה זה לא משנה אם הפקודה למנוע הצעדים תינתן מרגלית הקלצ' או מרגלית הגז,משום שממילא בשעת העברת ההילוך יש לשחרר את הגז וללחוץ על הקלצ' באותו הזמן.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ניתקתי ונסעתי איתה מנותקת איזה 5 דק'...לא נראה שהיה שיפור אפילו מעט החמרה והמצב עדיין רע...גם וידאתי שאין קורוזיה או משהו אחר שיכול להפריע...אתה חושב שאולי הבעיה היא במנוע הצעדים? כבר עברתי על כל חיישן אפשרי פירקתי וניקיתי ואני לא יודע מה יכולה להיות הבעיה...אפילו הגעתי למצב שאני מנקה את לוע היניקה כי היה קצמת לכלוך שמנע מהפרפר להסגר עד הסוף ואולי הזרים אויר למזרקים.... בקיצור אני באותו מצב מאז... מה עוד אני יכול לבדוק? אולי צריך להחליף מנוע צעדים וזהו? עכשיו אני חושב על כיוון מקצועי חדש במקום משפטן.... אני אהייה חווט לכלי רכב כי עם כל החוטים והיוניטים שבדקתי בימים האחרונים אני בהחלט יכול לעבור הסמכה:-) אז מה אתה אומר? מה לעשות עכשיו?

אייל

פורסם

בדוק רצף ונתק על היונית, פעם עם קלצ' לחוץ, ופעם משוחרר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מה הכוונה ל"בדוק רצף"? לוודא שהחוט עצמו לא פגום או משהו בסגנון?

ולגבי היוניט...אין כ"כ הבדל בין אם לחוץ או לא....אם אני מנתק את היוניט אז התפקוד נעשה עוד יותר גרוע...אבל שיפור בטוח שאין. עוד משהו שניסתי,ניתקתי את המנוע צעדים והבעייה נפתרה כליל אבל אז הטורים היו נמוכים מדי וברוב העצירות הרכב היה כבה...יכול להיות שהמנוע צעדים לא סופר טוב או משהו כזה? ד"א אם אני נוסע שמנוע הצעדים מנותק זה יכול לגרום נזק?

אייל

פורסם

"מה הכוונה ל"בדוק רצף"? לוודא שהחוט עצמו לא פגום או משהו בסגנון?" כן.

"ולגבי היוניט...אין כ"כ הבדל בין אם לחוץ או לא....אם אני מנתק את היוניט אז התפקוד נעשה עוד יותר גרוע" בדוק רצף על היונית פעם עם קלץ לחוץ ופעם לא. ולא כפי שכתבת.

אם היונית ברגלית הקלצ' מתפקדת, כלומר פעם מחברת ופעם מנתקת. בדוק את מנוע הצעדים,

בין רגל מס' 1 לגוף 12V, התנגדות על המנוע 6-20 אום.אם גם כאן בסדר התקשורת בינהם פגומה, כלומר נתק או קורוזיה על המגעים.

דוד.

(IAC).JPG

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני אגיד לך מה...כשאני לוחץ על היוניט ומרפה אין שינוי כלל,כאילו שהיוניט לא משפיע על כלום אבל כשאני מנתק אותה אז הבעיה מחמירה...ד"א נראה לי שהפיאסטות עושות עלינו עוקץ כי גם לאביקם חזרה אותה בעייה לפני כמה ימים! איזה אוטו מעצבן זה!!! אני עושה פירוק ניקוי והרכבה לכל המערכת עד שאני מגיע לכשל,אני מפרק את היוניט ומבודד את הכבל שלו עד לחיישן,ד"א חיישן הספידומטר נמצא על מערכת ההזרקה משמאל לחיישן המצערת נכון? כי כשאני מנתק אותו הספידומטר עדיין עובד אז משהו נראה לי חשוד כי הוא לא כ"כ אמור לעבוד... אולי אני לא מנתק את החיישן הנכון?!?!

אייל

פורסם

אני שמח להודיע שחיישן ספידומטר נמצא וניתוקו פותר את הבעייה של טורים גבוהים בעת העברת הילוכים! אני מאושר! עכשיו אחרי ניקוי הבננה המשולשת הבעיה עדיין קיימת ונפתרת רק כאשר הבננה מנותקת,זה אומר שאני הולך להתחדש בבננה חדשה לא?

אייל

×
×
  • תוכן חדש...