Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לנהיגה בסרטים שמעלים פה.


F_B_I
שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשמצלמים את המבחנים של המכוניות מתוך האוטו בסיבובים אפשר לראות שהנהגים לא מסובבים את ההגה ונותנים לאוטו לפנות אלה מסובבים בפולסים זאת אומרת מסובבים מחזירים מסובבים מחזירים.

למה זה ?

האם זה מונע תת היגוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אמור להראות שליטה על הרכב, מישרים ומסובבים - זאת אומרת שולטים על היגוי יתר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והסבר קצת יותר מפורט:

 

המכוניות הללו הן בעלות הנעה אחורית או כפולה. במכוניות כאלו ניתן לייצר היגוי יתר תחת כוח (כלומר הגלגלים האחוריים יוצאים אל מחוץ לרדיוס הסיבוב ומנסים "להשיג" את הקדמיים - בעזרת כוח המנוע). כדי להשאר בכיוון הנכון הגלגלים הקדמיים צריכים להיות מופנים לכיוון שאליו רוצים לנסוע. כאשר המכונית בהיגוי יתר ההפנייה של הגלגלים היא לכיוון השני (כלומר אם הפנייה היא ימינה הגלגלים מופנים שמאלה), ומכיוון שנדרשים תיקונים חוזרים ונשנים לכל אורך הסיבוב, אתה רואה את הנהגים מזיזים את ההגה הלוך וחזור בכדי לשלוט על גודל ההחלקה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והסבר קצת יותר מפורט:

 

המכוניות הללו הן בעלות הנעה אחורית או כפולה. במכוניות כאלו ניתן לייצר היגוי יתר תחת כוח (כלומר הגלגלים האחוריים יוצאים אל מחוץ לרדיוס הסיבוב ומנסים "להשיג" את הקדמיים - בעזרת כוח המנוע). כדי להשאר בכיוון הנכון הגלגלים הקדמיים צריכים להיות מופנים לכיוון שאליו רוצים לנסוע. כאשר המכונית בהיגוי יתר ההפנייה של הגלגלים היא לכיוון השני (כלומר אם הפנייה היא ימינה הגלגלים מופנים שמאלה), ומכיוון שנדרשים תיקונים חוזרים ונשנים לכל אורך הסיבוב, אתה רואה את הנהגים מזיזים את ההגה הלוך וחזור בכדי לשלוט על גודל ההחלקה.

 

רוני

 

האמת שאין יותר מדוייק מזה :mm_yeah:

 

ככה זה כשיש זמן פנוי, אפשר להשקיע בתשובות :p

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והסבר קצת יותר מפורט:

 

המכוניות הללו הן בעלות הנעה אחורית או כפולה. במכוניות כאלו ניתן לייצר היגוי יתר תחת כוח (כלומר הגלגלים האחוריים יוצאים אל מחוץ לרדיוס הסיבוב ומנסים "להשיג" את הקדמיים - בעזרת כוח המנוע). כדי להשאר בכיוון הנכון הגלגלים הקדמיים צריכים להיות מופנים לכיוון שאליו רוצים לנסוע. כאשר המכונית בהיגוי יתר ההפנייה של הגלגלים היא לכיוון השני (כלומר אם הפנייה היא ימינה הגלגלים מופנים שמאלה), ומכיוון שנדרשים תיקונים חוזרים ונשנים לכל אורך הסיבוב, אתה רואה את הנהגים מזיזים את ההגה הלוך וחזור בכדי לשלוט על גודל ההחלקה.

 

רוני

 

האמת שאין יותר מדוייק מזה :mm_yeah:

 

ככה זה כשיש זמן פנוי, אפשר להשקיע בתשובות :p

 

ובו זמנית לכתוב הודעות לא מועילות.... :lol:

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה האם נהג מושלם מסוגל לעשות את זה רק אם תיקון אחד להיגוי יתר?

נהג מושלם -

א. ייקח את הקו היעיל והמהיר ביותר בלי היגוי יתר.

או -

ב. ישלוט בהיגוי היתר בעזרת הדוושות... :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה טוען כל הנהגים שבסרטים רחוקים מלהיות טובים

(אלא אם הם מכניסים את האוטו לפרובוקציות בכוונה בשביל להנות)

:roll:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה טוען כל הנהגים שבסרטים רחוקים מלהיות טובים

(אלא אם הם מכניסים את האוטו לפרובוקציות בכוונה בשביל להנות)

:roll:

 

מן הסתם הם מחליקים בשביל ההנאה, אתה רואה אותם מתחרים במישהו? (אם כן אתה תראה שהם ינסו כמה שפחות להחליק).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו תחרויות של החלקות ..

החלקות מסודרות ומדוייקות למדיי ...עד לגבול של המסלול עם הגלגלים האחוריים .

 

נדמה לי שקוראים להם DRIFT COMPITION ...

 

נדמה לי שיש סרט עם תחרות כזו שבו יש נהג שעובר על המסלול איזה 3-4 פעמים כדי לעשות את זה כמו שצריך "כמעט" :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כל שנה באנגליה תחרות Sideway Challenge

זו תחרות מי מצליח להחזיק מכונית בהיגוי יתר למרחק יותר גדול, על מסלול חלק כמובן.

 

פעם אחרונה שראיתי את זה בטלוויזיה המכוניות היו

M3 ו Ariel ATOM

 

וטיף נידל (כתב ב TOP GEAR) לשעבר כיכב שם ליד נהגים מWRC ואפילו מישהו מפורמולה 1, אף אחד מהם לא לקח, מי שניצח היה נהג המבחן של לוטוס, עוד אחד מסכן עם עבודה משעממת.

I don't drive fast, I fly low

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...