Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לחבר שלי יש פורד פיאסטה שנת 84.

כשיש גשם האוטו לא מתניע! פשוט לא.

עצות??

 

להחליף מכסה מפלג וחוטי הצתה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לחבר שלי יש פורד פיאסטה שנת 84.

כשיש גשם האוטו לא מתניע! פשוט לא.

עצות??

 

לא מניע בגשם או לא מניע בקור?

 

גשם=לחות (כנראה).

צריך לעבור על כל רכיבי מערכת ההצתה, לנקות, לבדוק שמבודד כמו שצריך, ולרסס בתרסיס דוחה לחות. באוטו ישן זה יכול להיות בשל משהו שולי כמו חוט שאיבד את סרט הבידוד שלו. כשיבש אין בעיה, כשלח נוצר קצר. לפעמים זה יכול להיות בגלל גומית אטימה לא תקינה במקום הדורש יובש על אותו עקרון.

 

קור= ירידה בתפוקת המצבר.

במקרה כזה האוטו יניע ללא קושי עם כבלים מאוטו אחר או בדחיפה/ירידה. כדאי לבדוק נעלי כבל וחיבור מינוס. אם המצבר ישן רצוי להחליף אחרי שמוודאים שהטעינה תקינה.

 

נמרוד

פורסם

גם לי היתה בעבר פיאסטה 84 וגם אני סבלתי מאותה בעיה1

הפתרון:

ראשית רסס באמצעות תרסיס דוחה לחות את המפלג!

שנית יש מכסים לראש המפלג - אז תשיג אחד שכזה ותרכיב אותו ולדעתי זה אמור לפתור את הבעיה.

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

בוקר טוב,

בנוסף לכל מה שנאמר, אני הייתי ממליץ להחליף גם את הרוטור של המפלג והפלטינה, ולו רק כדי שאם כבר אז שכל המכלול יהיה חדש.

מדובר בכמה עשרות שקלים בודדים וברכב הזה בייחוד בחורף המכלול של המפלג הוא נקודת טורפה .

ואגב אם אני לא טועה, בדגם הזה המפלג ממוקם מאוד נמוך (אם אני זוכר נכון ב 96' שינו את זה)

ולכן יש חשיבות יתר להמלצות בדבר דוחי הלחות למיניהם ואני גם זוכר אנשים שבחורף עטפו את המע' בניילון.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

פיאסטה ידועה בזה שבגלל שהמפלג חשוף למים , יש תמיד בעיות בהתנעה בזמן גשמים. פשוט המיקום של המפלג לא טוב.

לא ההיתי ממליץ לרסס בתרסיס דוחה לחות, מה שהוא עושה זה שהוא יוצר שכבה שומנית, השכבה הזאתי למען האמת סופחת לחות עם הזמן . לכן עדיף פשוט למצוא בידוד אחר .

אושרי

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם

סוף-סוף בפיאסטות עסקינן.

בבייבי שלי (79) הבעיה צצה רק כשאני נכנס לשלוליות, ואז צריך לחקות איזה 5 דקות.

כשאתה אומר שלא מתניע- הכוונה שהסטרטר עובד ואין הצתה או שהכל מת?

דרך אגב- מתי לאחרונה עשו טיפול 10K? +החליפו חוטי הצתה?

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לכל מי שענה :)

 

החלפנו את המכסה מפלג ואת חוטי ההצטה והאוטו מתניע ללא שום בעיה!

×
×
  • תוכן חדש...