Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי מגדש הטורבו אצלי זורק שמן (המנוע מעשן, לא רינגים, העשן לא קבוע) או שהגומיות של השסתומים הלכו, מה שפחות סביר כי צנרת היניקה מעט לחה משמן ומסביב לסשתום הפריקה יש הזעה של שמן.

רציתי לדעת מי משפץ מגדשים וכמה זה עולה (פירוק והרכבה עלי)

הרכב הוא HF טורבו שנת 90'

ו.....אני מתדלק 95' אוקטן, להשאר או שמא לתדלק 96'?

 

ואחרון אבל כלל לא חביב, כשהמנוע קר הוא לא מחזיק טורים (פירקתי את מגביר הטורים, ניקיתי והחזרתי ובזרם ישיר מהמצבר הוא עבד פיקס) ולפעמים המנוע נתקע ב 2500, יש פתרונות? :roll:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

היי,

 

יש בפ"ת מוסך שמתמחה באלפות, לנצ'יות וכדומה, עם התמחות במערכות טורבו למיניהן. אני אברר את הטלפון שלהם בשבילך מחר, ובכל מקרה, המוסך נמצא באיזור התעשייה, קריית אריה, אחרי כ-500 מצד שמאל. את האלפות/לנ'ציות וכו' שעומדות בחוץ לא תוכל לפספס.

 

95 אוקטן? :shock: הלוואי ומנוע איטלקי משנת 1990 היה יודע לעבוד עם 95, אבל בן-אדם...עופרת...הוא צריך עופרת...ואותה נמצא רק ב-96... :wink:

 

לגבי בעיית הטורים, אם כבר אתה במוסך שמכיר איטלקיות משוגעות...אני בטוח שהתשובה הטובה תבוא משם...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אם זכור לי נכון מהתקופה שעבדתי באיזור ואני חושב על אותו מוסך שליאור חשוב אז שם המוסך הוא מוסך התלתן

במזור אם באים מכיוון גהה יורדים לזבוטינסקי לכיוון פ"ת וברמזור הראשון לוקחים שמאלה

לקריית אריה כ500 מטר בהמשך תראה הרבה איטלקיות מעניינות ובדרך כלל גם לא רכבים אחרים

מעניינים

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

לגבי מוסך התלתן... לא מומלץ.

מנסיון שלי ושל עוד שני חברים - המוסך מבולגן מאוד, צפוף ושיטת העבודה שם לא רצינית.

אני מאמין בתפיסה שאומרת שהמרה של המוסך מצביע גם על המקצועיות והעבודה שנעשית בו.

המוסך הזה סובל מבעיית מיקום, רכבים מרובים ש"שוכבים" שם וכו' וכו'

אבי, הבעלים של המוסך הוא בחור טוב אבל זה לא מספיק... אם הוא יעבוד לך על הרכב אז המצב סביר... אבל הסיכוי שזה יקרה אפסי

אני אישית לא אחזור לשם אחרי התרשמות שלי מהמקום.

:-)

פורסם
לגבי מוסך התלתן... לא מומלץ.

מנסיון שלי ושל עוד שני חברים - המוסך מבולגן מאוד, צפוף ושיטת העבודה שם לא רצינית.

אני מאמין בתפיסה שאומרת שהמרה של המוסך מצביע גם על המקצועיות והעבודה שנעשית בו.

המוסך הזה סובל מבעיית מיקום, רכבים מרובים ש"שוכבים" שם וכו' וכו'

אבי, הבעלים של המוסך הוא בחור טוב אבל זה לא מספיק... אם הוא יעבוד לך על הרכב אז המצב סביר... אבל הסיכוי שזה יקרה אפסי

אני אישית לא אחזור לשם אחרי התרשמות שלי מהמקום.

 

 

כן, בטח...

 

אני בטוח שהמוסך המרכזי נראה מאד מסודר ומקצועי אבל אני בספק אם הייתי מביא את האוטו שלי לשם.

 

אני מסכים עם זה שמאד מבולגן שם אבל אבי מתמצא במכוניות האלו (בעיקר הספורטיביות) הרבה יותר מכל מוסך מורשה.

 

יש גם את חזי שמתעסק עם מכוניות איטלקיות ואצלו יותר מסודר - 440721-050 .

פורסם
לגבי מוסך התלתן... לא מומלץ.

מנסיון שלי ושל עוד שני חברים - המוסך מבולגן מאוד, צפוף ושיטת העבודה שם לא רצינית.

אני מאמין בתפיסה שאומרת שהמרה של המוסך מצביע גם על המקצועיות והעבודה שנעשית בו.

המוסך הזה סובל מבעיית מיקום, רכבים מרובים ש"שוכבים" שם וכו' וכו'

אבי, הבעלים של המוסך הוא בחור טוב אבל זה לא מספיק... אם הוא יעבוד לך על הרכב אז המצב סביר... אבל הסיכוי שזה יקרה אפסי

אני אישית לא אחזור לשם אחרי התרשמות שלי מהמקום.

 

 

כן, בטח...

 

אני בטוח שהמוסך המרכזי נראה מאד מסודר ומקצועי אבל אני בספק אם הייתי מביא את האוטו שלי לשם.

 

אבי ממוסך התלתן מתמצא במכוניות האלו (בעיקר הספורטיביות) הרבה יותר מכל מוסך מורשה.

 

לא אמרתי שזה מחוייב שאם המוסך מסודר אז הוא גם מקצועי.

במקרה של אבי, הבלגן שם חוגג, המוסך נראה רע, ותסלח לי... אבל גם המקצועיות של העובדים שם לא היתה בשמים.

אבי עצמו באמת איש מקצוע מצוין אבל הסיכוי שהוא אישית יעבוד על הרכב די נמוך...

בכל מקרה, אני הבעתי את דעתי על סמך נסיון שלי ושל עוד חבר פורום שנכווה מהמוסך...

מי שירצה ללכת לשם - בכיף. מי שלא - לא.

:-)

פורסם

א. ערכתי את ההודעה הקודמת שלי (לפני שקראתי את התגובה).

 

ב. במקרה של מוסכים מורשים של פיאט - אני לא מכיר מוסך שממש מתמצא. כן, להחליף שמן וברקסים הם יודעים מצויין, אבל לפתור בעיות במכוניות היותר מסובכות - בדרך כלל לא.

פורסם

אחים שלי, אני לא צריך מכונאים אני רק רוצה לדעת מי יכול לשפץ את המגדש וכמה זה יעלה לי,

ובקשר לדלק יש עוד עצות?

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

95 אוקטן? :shock: הלוואי ומנוע איטלקי משנת 1990 היה יודע לעבוד עם 95, אבל בן-אדם...עופרת...הוא צריך עופרת...ואותה נמצא רק ב-96... :wink:

ליאור.

 

מנוע ה-HF כמו רוב האירופאיות של שנות ה-80 המאוחרות בנוי לעבוד עם דלק נטול עופרת, ולמעשה אין לו כל צורך בעופרת לסיכוך השסתומים.

 

לעומת זאת, לעניין האוקטן - הצדק איתך ב-100% ויתרה מזאת - הוראת היצרן של לנצ'ה דורשות דלק 98 ל-HF ושאר הדגמים המוגדשים.

לפיכך - עדיף 98, ואם אי אפשר אז 96 ולא 95.

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...