Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב בתקציב של עד 42,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל מה כ"כ גרוע בפלסטיקה, אף פעם לא הפריע לי. הפלסטיקה בפולו מקרקשת המון מניסיון עם פולו דיזל מהשנתון הנ"ל

 

 

המתגים, במיוחד אלו של המזגן, נשארים לך ביד אחרי כמה שנים

בנוסף בתריסי האיוורור , השלבים נוטים להיפרד אחד מן השני, וכשאתה רוצה לכוון

את המזגן אליך לא כולו מתכוונן.....

התא בין המושבים נוטה להישבר וגם יום אחד גיליתי בתוך האוטו פלסטיק בצורה מוזרה

דיי גדול, שאין לי מושג מאיפה נפל עד היום...

 

מדובר על סוזוקי בלאנו שנת 97 יד ראשונה מהחברה, שנסעה עד 2003 60 אלף ק"מ בלבד וחנתה כל חייה בחניון תת קרקעי מקורה.

 

 

בקשר לפלסטיקה של הפולו, יש אכן בעיה נפוצה עם הקונסולה המרכזית , שרגישה להתקנת דיבוריות ושאר ירקות כשמבריגים את הבורג עם מברגה, מה שגורם לסביבת ההברגות להתפורר כמו בעצם כל פלסטיק. אבל מקרקשת היא לא ,למרות השברים.

הקרקושים באים בדרך כלל מהדלת שם הוחלף בטח התופסן של חלון החשמל בצורה חאפרית.

(מדהים כמה חאפרי צ'מפיון עושים את זה וכמה זמן לקח לי לסדר את זה בעצמי....)

 

אה , ואל תשכח מה רכבי הדיזל עוברים...

הבלאנו שלך בתור מונית לא היתה עוברת בצורה יותר טובה אם בכלל :wink:

 

אי דיוק קטן - הוא ביקש מנוע 1400 מינימום, אז להציע לו 1600 זה לא נורא.

 

טעות שלי. :oops:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אבל מה כ"כ גרוע בפלסטיקה, אף פעם לא הפריע לי. הפלסטיקה בפולו מקרקשת המון מניסיון עם פולו דיזל מהשנתון הנ"ל

 

 

המתגים, במיוחד אלו של המזגן, נשארים לך ביד אחרי כמה שנים

בנוסף בתריסי האיוורור , השלבים נוטים להיפרד אחד מן השני, וכשאתה רוצה לכוון

את המזגן אליך לא כולו מתכוונן.....

התא בין המושבים נוטה להישבר וגם יום אחד גיליתי בתוך האוטו פלסטיק בצורה מוזרה

דיי גדול, שאין לי מושג מאיפה נפל עד היום...

 

מדובר על סוזוקי בלאנו שנת 97 יד ראשונה מהחברה, שנסעה עד 2003 60 אלף ק"מ בלבד וחנתה כל חייה בחניון תת קרקעי מקורה.

 

 

בקשר לפלסטיקה של הפולו, יש אכן בעיה נפוצה עם הקונסולה המרכזית , שרגישה להתקנת דיבוריות ושאר ירקות כשמבריגים את הבורג עם מברגה, מה שגורם לסביבת ההברגות להתפורר כמו בעצם כל פלסטיק. אבל מקרקשת היא לא ,למרות השברים.

הקרקושים באים בדרך כלל מהדלת שם הוחלף בטח התופסן של חלון החשמל בצורה חאפרית.

(מדהים כמה חאפרי צ'מפיון עושים את זה וכמה זמן לקח לי לסדר את זה בעצמי....)

 

אה , ואל תשכח מה רכבי הדיזל עוברים...

הבלאנו שלך בתור מונית לא היתה עוברת בצורה יותר טובה אם בכלל :wink:

 

אי דיוק קטן - הוא ביקש מנוע 1400 מינימום, אז להציע לו 1600 זה לא נורא.

 

טעות שלי. :oops:

 

 

לגבי הפתחים של המזגן אני לא חושב שהם כ"כ מתפרקים. וגם אם הם יתפרקו זה לא סיבה מספיק טובה לא לקנות את האוטו..

הקונסולה אצלי בשלביה האחרונים של החיים (הפלסטיק שם מתקפל ועומד להשבר)

הפלסטיק הענק שמצאת זה בטח הפלסטיק שהרמקול של הדיבורית מחובר אליו. הוא נפל בטח. אבל זה לא בעיה לחזק אותו.

לפי דעתי הפלסטיקה זה לא סיבה מספיק טובה לא לקנות את האוטו (מה אפשר כבר לצפות מרכב בן 6-7 שנים.

הסיבה ההכי טובה לא לקנות את הבלנו היא הבטיחות.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

×
×
  • תוכן חדש...