Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא במוו סדרה 1.

הרכב מרגיש מעט קופצני, איך ניתן לפתור בעיה שכזאת?

צמיגים הוחלפו לרכים יותר וכן כמות הקפיצות ירדה אך עדיין הרכב קופצני ולא "מגהץ" את כבישי ישראל

בצורה טובה, מי כמוכם יודע שכבישי ישראל זה כביש שכל מטר משהו אחר, מטר משופץ לפני שנה ומטר אחר שופץ

בקום המדינה, המון בורות...

אשמח לשמוע רעיונות לפתירת הבעיה או הפחתת הקפיצות.

 

נ.ב

הבולמים של הרכב תקינים לחלוטין, עברו בדיקה.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

הנה משהו שלא תאהב לשמוע אבל יעשה מעולה לצריכת הדלק של הרכב כמו גם לנוחות הנסיעה [RQ]

בדוק מה גודל הג'נטים הקטן ביותר המאושר לרכב שלך ורד אליו [אא"ט מדובר ב15 אינצ']

לאחר מכן בדוק את רוחב הצמיג הקטן ביותר שתוכל לאשר לרכב שלך [אא"ט 195 מ"מ] כעת מצא את הצמיג המתאים - תוצאה מתבקשת משני הצעדים הקודמים תהיה עליה משמעותית בחתך הצמיג.

וזהו - אני מבטיח לך שנוחות הנסיעה תשתפר באופן משמעותי בכבישים משובשים, כמובן שזה יבוא על חשבון חדות הרכב ואף קיצוץ במגבלות האחיזה של הרכב [לא משהו שאמור לסכן אותך בנסיעה מנהלתית או לא ספורטיבית]

 

אופציה אחרת - יקרה יותר - תהיה לחפש סט קפיצים מיצרן אפטרמרקט שיחד עם סט בולמים מתאים ירכך את הרכב.

 

 

ודבר אחרון ומיידי שאתה יכול לנסות שיכול לשפר באופן מורגש את הRQ - בדוק לחץ אוויר, לחץ אוויר גבוה \ גבוה מידי פוגע במיידית בנוחות הנסיעה, הורדת של לחץ האוויר ללחץ הנכון יכולה לשפר פלאים את הנוחות. [ואני עוצר פה ורומז שניתן לשחק בלחץ האוויר עוד - אבל אני לחלוטין מסתייג מזה מכיוון שמדובר בדבר שמהווה סכנת חיים של ממש.]

 

רון.

-וFYI קטן, זו בכל זאת BMW, רכב גרמני אופייני שמכוייל קצת קשה מעצם תכנונו, ויציג באופן מוחלט RQ נמוכה יותר משל צרפתיה מקבילה-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...