Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:ok:שלום, אני מחפשת רכב עד 15 אלף ש"ח (הרכב עצמו כסף לביטוחים יש לי בנפרד)

אני מעדיפה קטן אבל לא אכפת גם לא משנה ליד ידני או אוטומט

אבל כמובן כמו כל בחורה אני מעדיפה אוטומט

אני צריכה לנסיעות קצרות של 5 דק' בתוך העיר ומדי פעם

מראשון לפ"ת...

הכי חשוב שזה יהיה אוטו שלא יעלה בהמשך הדרך הרבה כסף כלומר מלא תיקונים משהו אמין

אני ממש פעורה בנושא אין לי שום ידע במכוניות גם אחרי שקראתי הרבה מאד כתבות

והרבה דברים כאן בפורום אני לא מצליחה לקנות רכב שיתאים לי

הייתה לי סובארו DL 92 בלי הגה כוח ידנית... ככה שאני יודעת להסתדר עם מכוניות ישנות וקשות

אבל לקנות זה סיפור אחר :oops:

אם אתם יכולים להמליץ לי עם מכוניות איפה לקנות?

על איזה סוגי מכוניות בכלל להסתכל

אולי מישהי יכול לבוא לבדוק איתי? :bugeyed:

אז בבקשה כמה שיותר עצות

תודה!!!

יוניק

מה ביקשתי אוטו שיקח אותי בבוקר לנסיעה של 5 דקות?!

:?

פורסם

אני מוכן ללכת איתך יד ביד... בדילוגים אפילו !

 

נהייה רגע רציניים,

 

אפשר לחפש לא חסר, ביד 2 , WINWIN, קרטל, את יכולה להציב שמה את הנתונים שאת דורשת,

 

כמו סכום שאת מקציבה, גיר אוטומט, ולמיין לפי שנתון, ידיים ק"מ... יקח זמן אבל אפשר למצוא משהו נחמד.

אם אין לך אפשרות לטייל לראות מכוניות, אז עדיף למצוא ליד מקום מגורייך.

 

אפשר למצוע סיטרואן סקסו, רנו קליאו, קאיה פרייד ממש נחמד.

ידידה שלי קנתה את הרכב הזה, זול שנה יחיסת גבוה, ק"מ נמוך.

 

עדיפות שלי לחיפוש רכב, שנה כמה שיותר גבוהה, ק"מ נמוך, וידיים כמה שפחות.

 

תמיר

פורסם

אם תתאמצי אולי תצליחי למצוא דייהטסו סיריון או קורה שתכנס לך בתקציב - ידנית כמובן. מודל 99

אבל קאיה פרייד היא אופציה מעולה אמינה וחסכונית רק העיצוב קצת מבאס כמו כן מאזדה 121.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...