Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קניתי לא מזמן פיאט פונטו HSD שנת 95....

 

בגדול הרכב עבר רק טיפולים במוסך של פיאט, אצלי הוא יד שניה

 

החליפו לו משאבת מים וראש מנוע הכול במוסך של פיאט.

 

מה אני אמור לעשות ואיזה בדיקות אני צריך לבצע כדי לשמור על האוטו??

 

טיפול ראשוני אחרי קניה, טיפול 10, ובדיקות שצריך לבצע

 

במהלך הנהיגה איתו.

 

ועוד שאלה אחת קטנה מה עדיך רב בריח להילוכים או סוגר ההגה?

 

וכמה הם עולים אם אפשר?

פורסם

ועוד שאלה אחת קטנה מה עדיך רב בריח להילוכים או סוגר ההגה?

 

וכמה הם עולים אם אפשר?

 

שניהם קישקוש וכסף לפח. אולי משהו יותר אלקטרוני, כמו איזה קודנית? בכל מקרה , עדיף מהצעצועים האלה. רב בריח להילוכים למדו לפרוץ אי שם בתחילת שנות ה-90, ומנעול הגה מלחתחילה לא היה מכשול בדרך של הגנב.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
אני שמח לשמוע את זה לפני שאני קונה על מה את ממליץ??

 

תחפש ב"התקנות" קודניות בעלות לפחות שלושה ניתוקים ובקש שיעשו לך ניתוקים במקומות קשים לנגישות. אני מעריך שמחיר כולל התקנה יהיה בסביבות ה-400 ש''ח. אפשר ללכת על משהו קצת יותר מסובך, למשל קודנית עם "עלוקה" ממוגנת, העלות תהיה 650 ש''ח. זה לא רכב דיזל, נכון?

 

מה, אין לרכב מיגון בכלל, חוץ מהאימובילייזר מקורי?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

זה לא דיזל... ולפי מה שראיתי ואני יודע לרכב יש שלט שסוגר את הדלתות והחלונות

 

מקורי מהחברה ובנוסף יש נקודה ליד ההגה, אבל אני לא צריך לעשות משהו מיוחד

 

בשביל להתניע אז אני לא יודע אם זה אימבולייזר.. אך אני יכול לברר חוץ מלשאול את המוכר?

 

חבר שלי ראה ואמר לי שיש קופסא של אזעקה אבל אני בכלל לא בטוח מצטער על הבורות..

פורסם

כן אחי אבל כמה זה עולה אני כרגע קצר בכסף אני מתכנן להשקיע 600 שקל +-

 

ואם תוכל להיות יותר ספציפי לגבי חברה מסויימת אני ישמח..

פורסם

יש הרבה יש קוברה 11 קוברה 9 זה בד"כ הולך במאזדות יש pbox עלוקה ממוגנת בכספת

תריץ חיפוש אני לא מומחה בזה, פי בוקס אתה יכול להשיג ב900 בערך שזה מומלץ מכיוון שהיא ממוגנת

מעבר לזה עלוקה עם 3 ניתוקים אתה יכול להשיג ב500

אל תתפוס אותי במחיר, פשוט חפש טוב.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...