Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה שמתכבה בזמן נסיעה . [כותרת נערכה -נוסף דגם הרכב]


11moshiko11
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

יש לי רכב מסוג אופל קורסה 98. היום כשנסעתי מהעבודה בחזרה לבית, לאחר כ-10 דקות נסיעה הרגשתי פתאם שהאוטו מפסיק לתת גז, כאילו שהאוטו מכובה. ההגה כוח הפסיק לעבוד והגז (ובטח עוד כמה דברים שלא שמתי לב אליהם). עצרתי את האוטו בצד, בדקתי שמן/ מים או חיפשתי משהו שנראה לא קשורה אבל הכל היה בסדר. הנעתי שוב פעם ונסעתי. אחרי 2 דקות זה קרה שוב. הפעם שעצרתי, לא לחצתי על קלץ' ושהגעתי כמעט למהירות 0 האוטו רעד ונכבה. חשוב לציין שיש דלק באוטו, וכאשר האוטו הפסיק לעבוד, הוא לא "חרחר" שחסר לו דלק אלא פשוט הפסיק לעבוד. וככה במשך כ-10 פעמים נוספות עד שהגעתי לבית (לא היה עליי טלפון כך שלא היה לי ברירה וגם לא רציתי לחכות באמצע שומקום בשמש הקופחת. לאחר השאוטו כבה, הייתי צריך לחכות כמה דקות על שהצלחתי להניע אותו. אם הייתי מנסה להניע אוטו כאשר הוא נכבה, הוא לא היה נדלק. הוא היה משמיע את הרעש שמנסה להדלק אבל לא נדלק בסוף.

מישהו יודע מה מקור הבעייה?

תודה רבה ושבת שלום,

דורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכנו בעיות רבות ומגוונות לתקלה מסוג זה.

 

מיותר לציין שחובה למצאה ומהר,שכן זהו מצב מסוכן שרכב כבה בנסיעה.

 

אם התופעה תקרה עת תגיע למוסך, יהיה קל יחסית לאתרה.

 

חלק מהאפשרויות הינן:

 

בעיה באימובילייזר שקיים ברכב ו/או מערכת אזעקה שקיימת ואשר מבצעת ניתוק מנוע מסוג הצתה או משאבת דלק או מתח מזרקים או מחשב או ממסר או סוויץ' ולא רק.

 

ויתכן אחרות כמו: בעיה בסוויץ' של הרכב, בעיה בחיוט מקורי -שקעים תקעים, חיוט שבוצע בו שינוי כמו חיתוכו לצורך התקנת אימובלייזר או עת ביטול אימובילייזר ככל שבוצע דבר כזה, בעיות בחיישן מידע של הצתה, מודול הצתה, הארקות לקויות למחשב ניהול המנוע ו/או ליחידות אלקטרוניות, תקלה ביח' הניהול (מחשב ניהול המנוע) ועוד ועוד.

 

נראה מפחיד? לא ממש לא, אבל אלה הן חלק/רוב האפשרויות, ועת תופיע התקלה וליד בעל מקצוע מיומן ומומחה בתחום, תמצא זו או לכל הפחות הכיוון הברור על נקלה.

 

אם לא מוצאים את הבעיה עת נמצאים במוסך , יש אפשרות לבצע ביטול (קיצור) זמני לניתוקי מערכת המיגון של האוטו ולבדוק האם הבעיה נעלמה או נשארה. אם נעלמה סביר שהיתה כתוצאה מבעיה במערכת מיגון הרכב , ואם לא עזר, יש להחזיר הכל כשהיה.

 

שים לב: ביטול מיגון הרכב לצורך אימות תקלה ככל שיתבצע, עלול לפגוע בביטוח הרכב עת מקרה ביטוח (גניבה) .

 

לכן יש לבצע זאת ככל שיבוצע ואם בכלל, בתיאום מתועד עם סוכן הביטוח שהינו שלוח של חברת הביטוח .

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...