Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

לאחר שהושבת רכבי הייתי מעוניין בחוות דעת על הרכבים הבאים

 

אודי A6 - נפח 2800 שנת 2000

וולוו S80T6 - שנת 99-2000

 

האם ידוע איזה שהם בעיות נפוצות בשנים ובדגמים האלה ?

מי מהן עדיפה יותר הן מבחינת החזקה ביטוחים .

 

אם ישנם עוד אופציות עד טווח מחיר 65K אשמח מאד לדעת

 

בתודה רוני .

פורסם

הוולוו חזקה באופן מפחיד לרכב כזה אבל מועד יותר לחוסר אמינות.

המנוע של האאודי אומנם יותר חלש אבל אמור ליהיות יותר אמין.

לשניהם בעיות חשמל ואחזקה גבוהה מאוד.

פורסם

עדיף לשאול על האמינות של ה-S60 T-5. (ואם הדעות חיוביות, לשקול דווקא אותה).

 

ה-T6 באמת רכב חזק מאוד (תאוצות ביניים יותר טובות משל אימפרזה טורבו GT סטנדרטית) - אבל אמינות בעייתית.

 

 

 

 

אביעד

פורסם

אתם מדברים שטויות!

"אמינות בעייתית" ? בעיות חשמל? אני לא שמעתי על דבר כזה בS80 של דודה שלי , שנמצאת אצלה כבר 6 שנים.

האוטו הראה אמינות פנטסטית, חוץ מטיפולים סדירים לא נכנס למוסך.

הרכב הוא T6 שנת 2001.

 

עדיף לקנות שנתון מתקדם יותר מ99, כי ב99 הרכב סובל ממחלות ילדות שבמודל 2001 כבר נעלמו.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
אתם מדברים שטויות!

"אמינות בעייתית" ? בעיות חשמל? אני לא שמעתי על דבר כזה בS80 של דודה שלי , שנמצאת אצלה כבר 6 שנים.

האוטו הראה אמינות פנטסטית, חוץ מטיפולים סדירים לא נכנס למוסך.

הרכב הוא T6 שנת 2001.

 

עדיף לקנות שנתון מתקדם יותר מ99, כי ב99 הרכב סובל ממחלות ילדות שבמודל 2001 כבר נעלמו.

 

ניב

תתעורר... S80 מבחינת אמינות,בכל הגרסאות גרועה. הT6 דווקא מגלה את האמינות היותר סבירה. וזאת מניסיון (חבר קרוב בעל מוסך מורשה של וולוו הונדה)

 

כמי שנוהג הרבה על A6 מודל 98' מנוע 2.8 (של אחותי) אני יכול להעיד על רכב מצויין ואמנות טובה בהחלט (אם האקזמפלר שמור ובעל היסטוריית טיפולים) מה גם שהוא מפואר, נוח, ובעל התנהגות כביש די מפתיעה...

רק שתדע שהמכוניות הללו לא חסכוניות בכלל...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

לא אמרתי שהיא מגלה אמינות כמו קורולה, אבל הT6 באמת הפתיעה אותי לטובה.

אין לי מושג לגברי האמינות של שאר הדגמים

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

T5 היא לא T6.

שומר נפשו וכיסו ירחק.

מכונית מזעזעת ומלאה תחלואים במיוחד ב-1999.

ה-S80 בגרסתה הרגילה 2.9 מוצלחת הרבה יוצר, מכל בחינה אפשרית פרט לעניין הכוח.

שקול סדרה 5 ואופל אומגה כמו שהציע קודמי, אך אם אמינות חשובה התרחק מהסאאב הביזארית ומהרובר.

או S60 T5.

פורסם

תסלח לי, אבל אתה מדבר שטויות!

אני רוצה פירוט מלא - מה מזעזע בS80, במיוחד בT6, ולמה היא מלאה בתחלואים?

 

לא ניראה לי שאתה מכיר הרבה אקזמפלרים של T6, אלה אתה פשוט שומע מפה לאוזן שהמכוניות האלה לא אמינות.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

חוץ מהאלטנרטיבות שהוצעו ע"י ניב (רובר, סאאב, ב.מ.וו).

 

תחשוב גם אם אתה חייב S80, כי ה-S60 מצויינת. שב באחת ותבין.

חוצמזה, אני יותר אהבתי את המנוע 2.4 על האאודי, למה רק 2.8?

פורסם

שוב תודה ..

אני היום חזרתי מבדיקה של וולוו אחת באמת נדירה . במצב מצויין אך מכירה קצת איכזב אותי 80000 ש"ח למודל 2000 .

 

אני חושב גם על BMW 5 אבל רובן עברו המון ידיים ולמצוא אקסמפלר טוב זה דיי קשה .

 

רובר ושאר ירקות אני מעדיף לשמור בצד לא בשבילי .

 

יש לחבר טוב שלי אאודי A6 2.4 הרכב לא זז והוא שמור (לא חיצונית אבל מכאנית פיקס)

הרכב נורא חלש עם המנוע הקטן .

עדין לעבור מהT5 לרכב איטי יותר בצורה דרסטית זה בעיה כרגע אני על סיריון השכרה ואני מקלל כל ישיבה בה , קטנה לא זזה ובקיצור בע !

 

תודה שוב לכל העונים .

נ.ב

סאאב 9-5 הוא אוטו בעייתי מבחינת שמירת ערך מה שאין לו כמו הוולוו בערך רק יותר גרוע לכן אני לא כל כך מבסוט מהם .

פורסם
אתם מדברים שטויות!

"אמינות בעייתית" ? בעיות חשמל? אני לא שמעתי על דבר כזה בS80 של דודה שלי , שנמצאת אצלה כבר 6 שנים.

האוטו הראה אמינות פנטסטית, חוץ מטיפולים סדירים לא נכנס למוסך.

הרכב הוא T6 שנת 2001.

 

עדיף לקנות שנתון מתקדם יותר מ99, כי ב99 הרכב סובל ממחלות ילדות שבמודל 2001 כבר נעלמו.

 

ניב

 

 

אנחנו מדברים שטויות (אז מה אם שנינו כל היום סביב עו"ד :wink: )?

 

הבחור ביקש מידע על שנת 99 לא על שנת 2001 :?

מה ההבדל במחיר בין 99 ל 2001 שאתה אומר כאילו "בקטנה" עזוב גבר, תיקנה מודל חדש משמעותית יותר אמין אז מה אם היא עולה הרבה יותר :?

 

לצערי הוולוו מהשנה המדוברת (99 אם עדיין לא הבנת ולא 2001) יש הרבה מאוד מחלות והרכב לא אמין ויקר מאוד

להחזקה עקב כך.

×
×
  • תוכן חדש...