Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך ניתן לפתוח את האום של הציריה בתנאים ביתיים פיג'ו 205


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבת שלום,

פירקתי עכשיו את האום של הציריה בעזרת ידית כוח .

 

יש לי בעיה אחרת, אני לא מצליח להוציא את הפין שנכנס לאזור שמתחת לבולם ושאליו מתחברת הזרוע.

אני מתכוון לפין של התפוח שיושב מתחת לאזור של בית הבולם.

אודה למי שעשה זאת בעבר ומכיר את הטריק לשחרור הפין.

הרכב מפורק כרגע לכן אודה למי שיוכל לעזור.

תודה רבה.

q1.JPG

q2.JPG

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נסה להכניס לום ארוך בין הזרוע לבין התת שילדה ותלחץ חזק לכיוון מטה.

אם הבולגוינט מתעקש, נסה להרחיב מעט את השפתיים בעזרת מברג דפיקה או איזמל.

התזה של מעט ספריי חלודה תיצור סיכוך ותעזור לבולגוינט לצאת .

כך אנו עושים במוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספת: מהכתבה הנ"ל נראה, שאתה בכלל לא צריך לנתק את הזרוע מהנאבה, אלא רק מבורג הפיבוט הנ"ל ומהבורג של המוט המייצב (ואולי זה בכלל מוט רדיוס, או גם וגם, אני כבר לא זוכר) .

 

פירקתי את בורג הפיבוט הפנימי של זרוע המתלה התחתונה בצד נוסע, וכן את האום שבמרכזה. ניתקתי את זרוע המתלה מחיבורה עם השילדה ועם המוט המייצב, וכך היא נשארה מחוברת רק על טבור הגלגל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום וחג שמח, הצלחתי!!

אני נוסע כבר 60 אלף ק"מ בזהירות ועדינות כי יש לי טקטוקים בשני הסיבובים,בקו ישר ובהילוך רביעי, כל ניסיונותי לפתור את הבעיה במוסך לא צלחו, הוחלפו 3 פעמים באותו היום ציריה ימנית ומיסב, בשלב מסויים לא יכולתי להוציא יותר כסף והחלטתי להשאיר את הבעיה ולנסוע בזהירות(חוסך גם בדלק).

כל זאת קרה לפני שנתיים וחצי בערך, ומאז הספקתי להצטרף לפורום המוצלח הזה וללמוד דבר או שניים.

 

רכשתי לפני כחצי שנה ציריה שמאלית חדשה מהשקית(לא משופצת), כנראה סינית, עלתה לי 330 ש"ח , קניתי גם מחזיר שמן ב 19 ש"ח.

אפילו שהאחריות עברה מזמן, החלטתי לצאת מהעצלנות שלי ולהרכיב את הציריה.

ההכנות להרכבה נפרשו על פני מספר חודשים, וכללו השגת צינורית למילוי שמן גיר, הכנת מפתח 8 מ"מ מרובע ממפתח אלן שאבא שלי השחיז לי עם דיסק(עובד מעולה), ואיסוף מידע כזה או אחר.

 

היום השגתי ידית כוח ואליה חיברתי את אחת מהבוקסות הקשישות שלי, והצלחתי לפתוח את האום.

רציתי מאד להכין מעיין פרוייקט קטן לכל בעלי ה 205 באשר הם, שכן ידוע שאחת המחלות של ה 205 היא "אכילת" ציריות, אבל כאמור, עצם זה שהזזתי את עצמי לכיוון זה כבר הישג, אני מבטיח שבפעם הבאה שאפרק ציריה אני ארשום את כל השלבים במפורט , למרות שזה לא כל כך מסובך.

בינתיים צירפתי תמונות של הציריה הישנה ומחזיר שמן ישן, המפתח שאבא שלי השחיז כדי שאוכל לפתוח את פתח מילוי הגיר, וצינורית מילוי שמן גיר .

מסיבוב קצר שערכתי התיקטוקים בסיבוב לשני הכיוונים נפסקו , וכנראה גם בקו ישר למרות שלא הגעתי למהירות גבוהה בשלב זה.

אם יש למישהו שאלות אני אשמח לענות, תודה רבה לכל מי שעזר,אלכס דורון ובעיקר לחנן שהופיע ברגע האמת כדי לזרוק הערה שעזרה לי לשחרר את הפין.

תחושת הסיפוק גדולה, ואני ממש רוצה כבר לבדוק את הרכב בנסיעה ארוכה במקומות שהייתי נוסע ולא מצליח להימנע מתקטוקים כאלו ואחרים.

תודה וחג שמח.

DSCF0042.jpg

DSCF0043.jpg

DSCF0044.jpg

DSCF0045.jpg

DSCF0046.jpg

DSCF0047.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד קצת תמונות...

האם צבע השמן אמור להיות שחום שכזה?(החזרתי את השמן הישן שנזל לגיר).

האם יש מקום כלשהו שאוכל להזדכות בו על הציריה הישנה(אולי מכון שיפוץ ציריות?).

הפין הזה שלא הצלחתי להוציא יושב בתוך גומיה קטנה שבתוכה גריז והיא קרועה מעט, האם במידה ולא אחליף את הגומיה תהיה לי שחיקה של הפין הזה?

תודה.

DSCF0051.jpg

DSCF0052.jpg

DSCF0053.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב וחג שמח.

רק כדי שכולנו נהיה שקטים, אבטחת את האום של הציריה אחרי הסגירה שלו?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי, יש שתי מגרעות אבטחה והשתמשתי בשתיהן, האום חדש לגמרי והגיע עם הציריה החדשה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי צביקה,

לצערי אין עוד תמונות מלבד אחת שמראה את האבטחה המדוברת של האום של הציריה, ניתן לראות שתי מגרעות שאליהן דופקים את קצה האום וכך חלק מהאום נמעך למגרעות וזה מה שמונע את השתחררות הבורג.

 

אחרי שפתחת את האום הזה, העסק לא כל כך מסובך סימנתי במספרים מ 1 עד 4 את כל הברגים שפתחתי, ברגים 1,2 פתחתי למרות שאני לא בטוח שהייתי צריך, אלו הברגים שמשחררים את הקאליפר, אחר כך פתחתי את בורג 3 שנועל את הפין שהייתה לי בעיה איתו, ולאחר מכן את מספר 4 כפי שחנן הסביר לי, שזה החיבור של הזרוע עם השילדה.

בורג 5 שייך למוט של ההגה ,וזהו בעקרון, ממש לא הרבה עבודה וגם לא עבודה קשה במיוחד, פשוט זאת פעם ראשונה שלי אז לקח לי מעט זמן.

אם תרצה עזרה בביצוע של החלפה כזאת אל תהסס לפנות אלי, אני חייב לך טובה:wink:

מישהו יודע האם השמן אמור להראות ככה והאם אני יכול להיפטר מהציריה עבור כמה גרושים?

תודה.

DSCF0116.jpg

40.jpg

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב שלום,

אני לא שקט בגלל שהגומיה הקטנה שמקיפה את הפין שמחבר את הנאבה לזרוע קרועה.

האם ניתן לרכוש רק גומיה אחת כזאת, או שיש סט של כל הגומיות של המתלה שניתן להחליף?(בחיבורים בין הזרוע למוט המייצב).

 

מה לגבי השמן, האם צבעו אמור להיות חום כמו בתמונה? או שכדאי להחליף אותו.

תודה רבה וחג שמח.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להחליף את הגומיה בזרוע פרונט.

עולה 5 ש"ח.

להחליף אותה זה קשה!!

צריך מפסק לקפיץ שעוטף את הבסיס.

 

צבע שמן תקין.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...