Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאן אפשר לשפוך את ליבכם על חוויות בעולם הסטריאו שלכם (הגברתי את הגיין איזה כיף)

כאן אפשר לכתוב אם סיימתם עוד חלק באיטום (אלי אהם אהם)

כאן אפשר להתווכח על זה שהמחירים בארץ חרא

כאן אפשר להתלונן

כאן אפשר לצרוח

וכאן אפשר לשתף

 

אז אל תעשו את זה בת'רדים עם שאלות ספציפיות

 

מנהלים, אם זה יהיה בדביק ,הרבה ת'רדים לא ינעלו בגלל צ'אטים למינהם :type:

פורסם

אבנר , הצריכת דלק של הרכב שלי עלתה בק"מ לליטר בגלל 30 קילו דיינאמאט [3 קיטים]

 

אה כן , והברד שבר לי את האוטו

 

אין לי מה להגיד יותר

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נשרפו לי בזמנו 6\9 של פיונר ואני עד עכשיו לא מבין למה !!?!?!

הוגברו על ידי הרדיו דיסק, עבדו מצויין, ואם אני לא טועה כחודש אחרי הרכבת הסאב על הרכב הם נשרפו..

יש קשיר ישיר לדעתכם ?!

 

גם לי משעמם קצת .. :-D

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

כל הדלת שלי רועדת מהרמקולים וזה משגע אותי !!

וגם השארתי היום את הסאנרוף פתוח שירד גשם והכל רטוב עכשיו יש ריח של נבלה באוטו ... :(

פורסם

החוייה הריאשונה שלי הייתה עם מגבר פלטינום אודיו שניגנב:cry:

והיה לי 6וחצי פיוניר כסוף מקדימה מימין ופיוניר קרטון כסוף חמש ורבע מצעד שמואל ורדיו דיסק דולפינים של ביוניר:-(

פורסם

אלי תרשום מה לעשות שתסיים להרכיב את האוטו (בערך שאני אסיים את התואר)

 

 

1.לפרק את הרגל

2.לקחת את האוטו שלך ל 651 לסדנת ירי ולבדוק אם כדור פוגע בדלת האחורית יש רזוננס בקידמית

3.לאטום את הרגל

 

אביחי, הזמנת מומחה לנבלות לפני שקבעת קביעה כזאת ?

כמה פעמים הרחת נבלה

נא ציין את מיקומך על מנת שחבר פורום קרוב יוכל לעזור לך באיבחון

פורסם

יהיה לי משפט בסוף חודש ויקחו לי רשיון נהיגה!!! :mm_cry::mm_mad:

 

מה לעעשות עכשיו? לקנות מערכת לבית??

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...