Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי פיאט אונו שנת 92 מנוע 1100 שקיבלה מכה בבית המצמד מתחחת לאוטו מסלע שהיה על הכביש.

לאחר יומים במוסך האומן בירושלים שאגב לא מומלץ בכלל .והחלפת גיר+ קלאץ+שני משולשים+שני בולמים+כיוון גלגלים ופרונט + טיפול 10 אלף .

 

יש איזה רעש כאשר הרכב מונע והרכב בסרק מבלי ללחוץ על הקלאץ יש מין רעש של גלגל מסתובב בחריקה חלשה [לא שריקה] ואם אני לוחץ על הקלאץ הרעש נעלם.

 

1. מה יכול להיות הרעש הזה אגב אמרו לי שיכול להיות שזה מיסב לחץ או כיוון לא נכון

2.האם בטיפול 10 אלף אמורים להחליף לי מסנן דלק.

 

נ.ב הגיר הוא משופץ והקלאץ הוא תחליפי

אם זה עוזר להבחנה

 

תודה לעוזרים מחכה לתשובה

פורסם

הרעש יכול להייות במיסב בקונטרה גיר, ומיסב לחץ יש וחובה להחליף בהחלפת קלאץ, והמיסב בגיר הוא באחריות המוסך שסיפק גיר משופץ, ומסנן דלק חובה להחליף בטיפול 10.

האבחנה עוזרת לקבוע שהמוסך לא מקצועי בלשון המעטה.

עכשו ספק לנו את גרסתו של המוסך מילה במילה, כדי שנוכל לשפוט משפט צדק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כשדוושת הקךאץ' לא לחוצה מיסב לחץ הקלאץ' אינו מסתובב ולכן הרעש אינו ממנו במקרה זה אלא רק פנימי בתוך תיבת ההילוכים.

רעש חלש בסל"ד מנוע נמוך, הנעלם בלחיצץ דוושת קלאץ', הנו די נפוץ בפיאט אונו אך יש לשמוע את עוצמתו וטיבו.

בברכת חג שמח - רפי לין :idea:

פורסם

הרעש ממש חלש אבל זה עדין מציק לי לאוזן

 

השאלה שלי אם אני צריך ללכת למוסך ולדרוש בדיקה של המיסב או לראות מה קורה שם בדיוק

ואם הרעש הזה עושה נזק כול שהוא לקלאץ או בגיר?

פורסם

כמה עלה לך כל הסיפור ?

יכול להיות שחסר שמן גיר , יש לבדוק זאת , גם יכול להיות שהצמיגות של השמן ששמו לך בגיר אינה מתאימה .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

כול הסיפור עלה למס רכוש 4700 ש"ח

 

גיר=1600 שח משופץ

קלאץ=500 ש"ח

2 משולשים=300 ש"ח

2 בולמים=400 ש"ח

כיוון ציר קדמי=240 ש"ח

גומיות לצריוות =100 ש"ח

שמן גיר =125 ש"ח

טיפול 10 אלף 350 ש"ח

פורסם
כול הסיפור עלה למס רכוש 4700 ש"ח

 

גיר=1600 שח משופץ

קלאץ=500 ש"ח

2 משולשים=300 ש"ח

2 בולמים=400 ש"ח

כיוון ציר קדמי=240 ש"ח

גומיות לצריוות =100 ש"ח

שמן גיר =125 ש"ח

טיפול 10 אלף 350 ש"ח

--------------

סה"כ-3615. איך הגעת למחיר של 4700, ומדוע מס רכוש משתתף בעלות, מה הרכב נפגע בפיגוע לא עלינו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שאני מרים טורים ואין לי שעון טורים ברכב איך אני מחליט עד כמה להרים את הטורים
לפי האוזן , ובלי לתת למנוע לצעוק לפני כל החלפת הילוך, ובלי לתת לרדת לרדת בתאוצה.

כיצד החלפת הילוכים בשיעור נהיגה, הסתכלת כל הזמן בשעון הסלד, כל רכב החלפת ההילוכים, שונה ,

ןאין כללים שווים לסלד מסויים, להחלפת ההילוכים, וזאת מיומנות , הנרכשת תוך כדי הנהיגה, כמו שאת יודע מתי להעלות או להוריד הילוך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רשמתי מחיר שלקחו על החלקים בלי עבודה ומע"מ . המחיר אחרי הכול 4700

הרכב נפגע מזריקות אבנים+כמה סלעים על הכביש באיזור גוש עציון

 

דרך אגב צביקה איך אני מרים את הסלד באונו שלי חיפשתי איזה בורג כמו שהיה לי באיזה פזו 305 ולא מצאתי

×
×
  • תוכן חדש...