Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטארטר !


יגאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אז ככה, יש את הסויץ' שעושה את הניצוץ ואז כל 75 סוסי החווה העצבניים שלי מתעוררים לחיים.

 

עכשיו חבר שלי אמר לי איזה משהו שבמידה והוא לא עובד אז תמיד אפשר לפתוח את מכסה המנוע לתת איפשהו מכה (כשהמפתח באון) והם יתעוררו גם בלי הסויץ'.

לא הבנתי למה הוא מתכוון בדיוק אבל אני זוכר ששמעתי פעם שאפשר להדליק ככה את הרכב באמת..

יש מישהו שיודע בדיוק איך עושים את זה?

ועוד יותר טוב אם למישהו יש מושג איפה הסטארטר הזה ממוקם בשרייד, למקרה והסטארטר שלי לא יעבוד מתישהו.

 

תודדדדה :mm_tongu:

פורסם
אוקי אז ככה, יש את הסויץ' שעושה את הניצוץ ואז כל 75 סוסי החווה העצבניים שלי מתעוררים לחיים.

 

עכשיו חבר שלי אמר לי איזה משהו שבמידה והוא לא עובד אז תמיד אפשר לפתוח את מכסה המנוע לתת איפשהו מכה (כשהמפתח באון) והם יתעוררו גם בלי הסויץ'.

לא הבנתי למה הוא מתכוון בדיוק אבל אני זוכר ששמעתי פעם שאפשר להדליק ככה את הרכב באמת..

יש מישהו שיודע בדיוק איך עושים את זה?

ועוד יותר טוב אם למישהו יש מושג איפה הסטארטר הזה ממוקם בשרייד, למקרה והסטארטר שלי לא יעבוד מתישהו.

 

תודדדדה :mm_tongu:

 

שטויות במיץ.

ישנם מקרים בהם הסטרטר לא עובד כראוי עקב בלאי בפחמים שלו, מכה בד"כ פותרת את העניין אך אין שום סיכוי להניע את הרכב סתם כך עם "מכה איפשהו".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...