Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה ויעוץ בנושא המערכת???


Jeka
שימו לב! השרשור הזה בן 7875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי שאלה: יש לי מערכת וכל הרמקולים הכל של PIONEER ,מערכת יציאה של

4*40,רמקולים אחורים : 180w ,3 way ביצה וקידמיים :120W ,2 way עגול

הצליל האיכות הכל מצויין בסס מצוין רק שאני מעלה ווליום גבוה ולא מוריד תבסס אז הוא עושה כזה: ח ח ח ח איפה שיש בסס חזק. אמרו לי שאני צריך מגבר והמערכת לא סוחבת תרמקולים? האם זה ככה? האם מגבר יעלה תאכות בווליום חזק? עם לא אז מה הבעיה? הכבלים גם הם אלו שהיו עם האוטו די דקים האם זה יכול ליהיות הבעיה? למרות שאמרו לי שזה לא הבעיה...

:?::?::?:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מגבר יעלה את האיכות אין ספק, אבל סביר להניח שלרמקולים שלך יהיה דיסטורשיין בבאסים גם עם מגבר. וזה בגלל העובדה שהרמקולים שלך לא מתוכננים להפיק באס כמו שסאב יכול. וכרגע אתה נותן להם את כל התדרים גם את אלו שהם לא יכולים להפיק ובגלל זה הם מתעוותים בווליום גבוה.

 

אתה מבין כששמים סאב, אז חותכים את התדרים הנמוכים משאר הרמקולים (עדיין נשאר באס אבל מיד באס כלומר באס בתדרים גבוהים יותר מהסאב באס) בעיקר מכיוון שהם מתקשים בלהפיק אותם ותמיד בווליום גבוה אם לא תחתוך מהם את התדרים הנמוכים הם יתעוותו.

ואת התדרים הנמוכים שהרמקולים האלה לא יכולים להפיק מנגן הסאב ללא בעיה. (ומהסאב חותכים את התדרים הגבוהים יותר כולל המידבאס).

 

אם העוצמה של הרמקולים מספקת אותך והבעיה היא רק בבאסים אתה יכול לקנות מגבר וסאב, ולהשאיר את הרמקולים כמו שהם רק תוסיף קבל על ה+ בחיבור טורי שיתפקד כקרוסאובר פאסיבי ויחתוך את התדרים הנמוכים. אתה יכול לנסות עם קבל בערך של 7.5 מיקרופארד הוא יחתוך ב85HZ אל תשכח שהוא צריך להיות ביפולארי כלומר מתאים לזרם AC. אתה יכול לקנות כזה במעבדות לתיקון רמקולים, עולה גרושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה

תאמת לא הבנתי אותך כל כך..אתה מתכון לזה שהסאב ישמש נוגדן ויחתון את הבסס מהרמקולים לסאב את זה לא עושה קרואסאובר?

וגם לא הבנתי שאמרתה איזה כבל אני צריך ל + תסביר קצת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב קודם כל סלח לי, לא הייתי בטוח מה אתה יודע ומה לא.

מה שאמרתי זה שאתה תחתוך את הרמקולים הקדמיים באמצעות קרוסאובר, עכשיו אם לא תגביר אותם ואם אין לך רדיו דיסק שיש בו קרוסאובר אתה תוכל לעשות בעצמך קרוסאובר פאסיבי באמצעות קבל בערך שציינתי ואז אתה פשוט מחבר אותו על הכבל + של כל רמקול, כלומר חותך את הרמקול ומחבר כל קצה לקבל שגם לו יש שני קצוות.

 

אחר כך תצטרך סאב עם מגבר שבו תכוון את הקרוסאובר כך שיחתוך את התדרים הגבוהים מסביבות ה80HZ.

 

זה האופציה הכי זולה אם אתה רוצה באס נורמלי במינימום כסף.

סאב של פיוניר 304C עולה משהו כמו 600 עם קופסא. ואתה יכול לקנות מגבר של לנזר יתן לך 150W ב700 שקל, זה יכול להספיק.

http://www.rechtman.co.il/def.asp?cat=23

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה..

כעקרון עם כבר אני חותך תבאס אז לרמקולים האחורים..

ואיך אני יודע שיש לי או אין קרוסובר במערכת?

וכשאני שם מגבר וסאב כבל ישמש כקרוסאובר או שצריך לשים קראוסובר?

ואיך אני מכוון את HZ ?

במגבר או איפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה מה תעשה, תקנה מגבר 4 ערוצים יש של לנזר 420 עולה איזה 1300. תחבר 2 ערוצים לרמקולים הקדמיים ותגשר שני ערוצים לסאב(תתן יותר כח ככה).

יש במגבר קרוסאוברים.

 

סביר להניח שאם אין לך הד יוניט שעולה איזה 2500 ומעלה, אין לך קרוסאובר.

 

את הבאסים של הרמקולים האחוריים (שוב זה לא חותך את כל הבאסים רק את אלה שהסאב מנגן) תחתוך כמו שאמרתי.

 

אחרי שתקנה ותתקין לכוון את הקרוסאובר והGAIN זה השלב האחרון, אין מה להסביר אם לא הגענו לשם עדיין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:?

אז למה לחבר את המגבר לרמקולים הקידמיים???

 

כי הכי חשוב שהצליל הטוב ביותר (מיד ומעלה) יגיע מלפנים.

תחשוב על זה - כשאתה רואה סרט במערכת קולנוע ביתי,

היכן נמצאים הרמקולים האיכותיים יותר?

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב סרט, כשאתה שומע דיסק היכן ממוקמים הרמקולים הטובים ביותר? או יותר נכון זוג הרמקולים ה-י-ח-י-ד?? לא סתם אתה שומע במערכת סטריאן ביתית דיסק בשני רמקולים, הסיבה היא שהדיסק הוקלט בסטריאו, כלומר ימין ושמאל. ובשביל לשחזר את ההקלטה בצורה הטובה ביותר אתה זקוק לשני רמקולים ככלל בסיסי, אחר כך בא גם המיקום שלהם שזה מה שיוצר באוטו את כל הבעיות בגלל הקרבה לרמקול השמאלי, והריחוק מהימני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב סרט, כשאתה שומע דיסק היכן ממוקמים הרמקולים הטובים ביותר? או יותר נכון זוג הרמקולים ה-י-ח-י-ד?? לא סתם אתה שומע במערכת סטריאן ביתית דיסק בשני רמקולים, הסיבה היא שהדיסק הוקלט בסטריאו, כלומר ימין ושמאל. ובשביל לשחזר את ההקלטה בצורה הטובה ביותר אתה זקוק לשני רמקולים ככלל בסיסי, אחר כך בא גם המיקום שלהם שזה מה שיוצר באוטו את כל הבעיות בגלל הקרבה לרמקול השמאלי, והריחוק מהימני.

האמת שאני די נמכרתי לאופצייה במגבר שיש לי בחדר של ימאהה ל 5CHANNEL STEREO

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך סאונד פרוססור במיוחד לזה אז זה משהו אחר אבל זה בגלל שהוא מחלק מחדש את התדרים והעוצמות אבל עדיין זו לא הייתה כוונת המשורר. למרות שיש דברים שזה יכול להישמע בהם טוב, למשל מוסיקה אלקטרונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל זה נכון שהמשורר לא התכוון לפיזור הצליל ליותר מ2 ערוצים,

אבל מכל הSOUND פרוססורים ששמעתי הם לא גרעו מאיכות הצליל,

 

להפך הם רק הוסיפו,

ראה ערך NEC (פרוססור סראונד)

 

האלפא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוסיפו או גרעו זה כבר עניין של טעם. אתה יכול לאהוב אותם אבל אם נדבר סתם לדוגמא על תחרות SQ של IASCA אם תשתמש במעבדים שכאלו יכול מאוד להיות שזה מה שיפגע בסיכוייך להצליח, בגלל שהזוכה בתחרות היא המערכת שהפיקה את הדיסק כמו שהוא הוקלט, וזה ללא עיבוד כלשהו שמחלק את הסאונד בין יותר מימין ושמאל. השופטים שומעים את הדיסקים של התחרות קודם כל במערכת ביתית שבה שני הרמקולים ממוקמים כמו שצריך ואז ניגשים לרכב ומחפשים את אותה במת הצליל שהופקה במערכת הביתית, שכל הכלים שבהם מנגנים ממוקמים נכון, היא רחבה דיו ובגובה המתאים.

 

אבל שוב אני אציין שזה תלוי גם באיזה מעבדים אתה משתמש כי יש כאלו ששמים DELAY על רמקולים מאחורה, שיכול ליצור תחושה של החזר סאונד כפי שהיית מקבל נגיד מהקיר האחורי באולם קונצרטים ואז אולי להגיע לרפרודוקציה מוצלחת יותר (השופטים האלו גם מחוייבים לבלות זמן רב באולמות קונצרטים).

 

לא די בDELAY לאחוריים , יש לחתוך אותם בנקודות קרוסאובר נכונות כי לא כל הצלילים מוחזרים שווה וכמו כן יש לנגן אותם במונו שכן אתה לא מגבל החזר מקיר אחורי של אולם הקונצרטים בצורת סטריאו.

 

אז בשורה תחתונה זה יכול להוסיף אבל צריך לדעת טוב טוב איך להשתמש בהם ולכוון אותם נכון.

 

ובסופו של דבר מה שהכי חשוב זה לא אם שופט יקבע אם זה טוב או לא, זה אם אתה אוהב את זה (לפעמים אני נוטה לשכוח שזה מה שחשוב :loco: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...