Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ידידי צביקה.

העינית היא לא של המעבה, היא נמצאת על המייבש. "בועות שמתרוצצים הלוך ושוב, הדבר מעיד על חוסר בגז".וגם על לחות במערכת. במזגן שעובד בשיטת מאייד מוצף,אין עינית.

בברכה

דוד

דוד ידידי שלום רב

הבהרתי במפורש בסוגרים שהבנתי במזגנים היא לא מקצועית, ואני לא מבדיל בין מיבש למעבה, ומכאן

התנצלותי הכנה מראש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, ישנו באזור הדרום קרבוראטוריסט רכב שמתקן מזגנים,הוא עושה ים כסף.

הבחור לא עבר קורס,הוא קנה ספר ועשה נסיונות והיום הוא אלוף.

אין במיכשור השקעה גדולה.אשמח מאוד שתיכנס לזה,אני מוכן לעזור לך.

לדעתי תיקון מזגנים יותר קל משיפוץ קרבוראטור.צריך רק להבין את היסוד.

אני מכיר כמה מכונאים מצויינים שאם תישאל אותם מה היחס בין גלגליי הטיימינג,הם לא יודעים

אבל הם עמוסים עבודה.

אני מקווה שלקראת הקייץ הבא,יהי לנו בפורום את צביקה שמתקן גם מזגנים.

בידידות

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
צביקה, ישנו באזור הדרום קרבוראטוריסט רכב שמתקן מזגנים,הוא עושה ים כסף.

הבחור לא עבר קורס,הוא קנה ספר ועשה נסיונות והיום הוא אלוף.

אין במיכשור השקעה גדולה.אשמח מאוד שתיכנס לזה,אני מוכן לעזור לך.

לדעתי תיקון מזגנים יותר קל משיפוץ קרבוראטור.צריך רק להבין את היסוד.

אני מכיר כמה מכונאים מצויינים שאם תישאל אותם מה היחס בין גלגליי הטיימינג,הם לא יודעים

אבל הם עמוסים עבודה.

אני מקווה שלקראת הקייץ הבא,יהי לנו בפורום את צביקה שמתקן גם מזגנים.

בידידות

דוד

אהבתי את הרעיון שלך!!!!

בגדול אתה צודק לא צריך הרבה בשביל להבין את המערכת, מה שכן צריך מיכשור מיוחד ודי יקר בשביל זה!!

:-D

DROZD

פורסם

DROZD , אל תפחיד את צביקה,כתבתי שהכלים לא יקרים .

אם הוא יחליט ללכת על זה,יש לו ממני במתנה משאבת ווקום שיונקת 30 PSI מכל מערכת בקלות

ודוחסת 350 PSI לצורך בדיקת דליפות.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
ידידי צביקה.

העינית היא לא של המעבה, היא נמצאת על המייבש. "בועות שמתרוצצים הלוך ושוב, הדבר מעיד על חוסר בגז".וגם על לחות במערכת. במזגן שעובד בשיטת מאייד מוצף,אין עינית.

בברכה

דוד

מה כן אמורים לראות בעיניית המייבש?

אצלי רואים זרימה קבועה של מן קצף לבן...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מה כן אמורים לראות בעיניית המייבש?

אצלי רואים זרימה קבועה של מן קצף לבן...

למיטב הבנתי... שלקוייה בחסר בעניין מזגנים, מדובר בחוסר גז.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ב 1000 סלד, קבוע, מזגן פועל, לא אמורות להיות בועות, קצף הינו "המון בועות"....

 

חסר גז, אם הוסיפו בשנה האחרונה אזי יש דליפה, אם הוסיפו בחודשים האחרונים הרי שהדליפה איננה קטנה במיוחד, או לחילופין, לא מילאו גז מספיק.

 

בכל אופן, בבדיקה שרשמתי בשורה הראשונה לתגובתי זו, עם כניסת המאוורר לפעולה, ירד הלחץ ויתכנו כמות קטנה מאוד של בועות, תקין.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה דני.

אני אחזור למזגניסט שתיקן את המזגן לפני כמה חודשים. זה הזמן לקוות שהוא הגון כמו שההמלצות בפורום אומרות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סדר בבלאגן

 

כמעט רוב בעיות המזגנים בארץ נובעות מהסיבה הכל כך נפוצה של לחץ גבוה מידי בגלל התחממות המעבה (הרדיאטור הקדמי של מערכת המיזוג)וזאת בגלל מעבה סתום חיצונית או פנימית (עודף שמן )או מאוורר חשמלי לא עובד או לא מקרר (לרוב spal) סיבה שניה ללחצים היא שסתום התפשטות סתום (יושב על קיר האש מרובע מאלומיניום עם פטרית נחושת מעליו) כל אלה יראו בעינית המייבש בועות או קצף

המאורר אצלך או לא עובד או לא מקרר מספיק מנוע עייף או ציר שחוק מסתובב "על ריק" מכיון שבלילה הטמפ החיצונית יורדת גם טמפ המעבה ,בכל מקרה תפרק את סורג הרכב ותשטוף את המעבה בעזרת מכשיר שטיפה בלחץ גבוה ויקרו לך הרבה דברים טובים

יגאל

פורסם

,בכל מקרה תפרק את סורג הרכב ותשטוף את המעבה בעזרת מכשיר שטיפה בלחץ גבוה ויקרו לך הרבה דברים טובים

יגאל

לנקות מעבה רק עם לחץ אויר וצינור מים, שטיפה בלחץ עלולה לפגוע במעבה.
פורסם

סיכום:

נסעתי הבוקר למזגניסט פה באיזור התעשייה של יוקנעם. הבעיה: חסר גז. הבחור מילא גז, בדק ובדק שהמזגן עובד ומקרר, בדק שהמאוורר עובד, וזהו.

 

מילוי הגז (ללא איתור דליפה. עוד שנתיים אלוהים גדול) עלה 150 ש"ח. עכשיו המזגן מקפיא!

עוזר המוסכניק כ"כ התלהב מהאוטו שרצה שאני ימכור לו, "זו האונו הכי יפה שראיתי"..

תודה לכולם על התשובות.

×
×
  • תוכן חדש...