Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבה רציפה - מומלץ או לא מומלץ ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי חלק...יש שם מושגים שאני לא מבין אותם.....

 

אני רק רוצה הסבר קטן והמלצה עם לקנות את הג'אז או לא

פורסם

ידידי. הסבר קטן יש בויקיפדיה. גם גוגל סבבה.

אם אתה רוצה המלצה האם לקנות ג'אז, אל תשים שאלה על גירים רציפים. יש פורום ייעוץ לרכישת רכב. תיכנס ותשאל. לפני זה תריץ חיפוש-האם מישהו שאל את אותה שאלה לפניך? (רמז: כן. אתמול).

אם אתה כל כך רוצה לקנות ג'אז, מה אכפת לך מה יגידו לך אנשים? זה שיספרו לך איך הגיר של הפונטו או הג'אסטי לא יקדם אותך בכלום (כי הג'אז גם הרבה יותר טובה מהפונטו) - קח את הג'אז הזו, שאתה רוצה לקנות ותעשה נסיעת מבחן- אחרת איך תדע מה אתה הולך לקנות?

 

אין כזה אוטו בכלל?? סתם רוצה חברים טלפוניים? פנה למשתמש בשם שמר ובקש ממנו נעילה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
מניסיוני על התיבה הרציפה של פיאט פונטו - מדובר בתיבה נהדרת. לא נהגתי על שום רכב אוטומט שהתיבה שלו התקרבה אפילו לביצועים ולנוחות שנתנה התיבה הרציפה. למעט השעיה מעצבנת בהורדת "הילוכים" עמוקות ופתאומיות, שזה דבר שלוקח קצת זמן להתרגל אליו, היתרונות של תיבה כזאת עולים לדעתי על החסרונות.

מחזק את הנאמר.

היה לי נסיון של שנתיים עם תיבה כזו. הנסיעה חלקה עוד יותר מנסיעה ברכב עם תיבה אוטומטית סטנדרתית.

אולי באמת קצת הפריעה בהתחלה העובדה שלוקח לגיר מעט יותר זמן להגיב כאשר מעוניינים להוריד הילוך, אבל מתרגלים מהר מאוד. בשפת הרחוב ניתן לקרוא לזה "קיק" :?

 

וזה שיש לג'אז 7 הילוכים, הכוונה היא שבמצב שבו ניתן לך השליטה מתי "להחליף" הילוך ישנם 7 מקומות שבהם יכולים להימצא הקונוסים של התיבה. בפועל לתיבה רציפה יש באמת אינסוף הילוכים.

!AWDSOME

פורסם

אוקי תודה.... שאלה אחת קטנה :

האם שאני יעביר הילוך בג'אז תיהיה לי קפיצה או שזה רק בתיבה רובוטית כמו היאריס?

פורסם

לא תהיה קפיצה.

אתה לא מעביר הילוך מפני שאין הילוכים. מה שאתה עושה זה משנה את מיקום הרצועה על הקונוס.

אתה אפילו לא תרגיש שאתה מעביר את ההילוך, בטח במצב ה"ידני", ובטח ובטח במצב האוטומטי.

 

למה שלא תיגש לסוכנות הונדה הקרובה לביתך ותעשה נסיעת מבחן על הג'אז? ככה תוכל בודאות להרגיש את התיבה.

!AWDSOME

פורסם

כן :)

 

לדודה שלי היה רובר 216 וכל פעם שהייתי נוסע איתה והיה עובר הילוך תמיד האוטו היה קופץ...אז ששאלתי אותה למה זה אז היא אמרה לי "בגלל שזאת תיבה רציפה"...אז האם אני באמת צפוי לקבל קפיצות בג'אז?

פורסם

כנס לסוכנות הונדה ותגיד:

"שלום. אני מעוניין לעשות נסיעת מבחן בהונדה ג'אז".

 

סביר להניח שהם יציעו לך להמתין עד שיסתיים החופש הגדול.

 

אל תמתין.

 

חזור על הבקשה:

"שלום! אני מעוניין ליסוע בהונדה ג'אז!"

 

אם הם לא יבינו למה, תסביר להם שאתה מעונין לקנות אחת:

"אני מעוניין לקנות אחת".

(אני הבנתי שאתה לא קונה. תעשה בכאילו)

 

ואז תקבל הונדה ג'אז לנסיעת מבחן. זה ילך ככה:

"בררר, טרררר,ברררר."

 

סע על המכונית.

 

התרשם ממנה:

"המממ..התרשמתי לטובה/לרעה"

 

תבדוק-האם היא מנתרת, מזנקת, מקפצת

"קפיץ קפוץ"

 

חזור הביתה:

"היי אימא! חזרתי הביתה! מה אוכלים היום?"

 

לך אל בעל הג'אז הדמיונית שאתה רוכש:

"(רעש של נעליים)"

 

אמור לו שנסעת על ג'אז ואהבת:

"נסעתי על ג'אז. אהבתי".

 

קנה.

 

וחסל זיוני מוח לאנשים שעוד עובדים בשעות כאלה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
לדודה שלי היה רובר 216 וכל פעם שהייתי נוסע איתה והיה עובר הילוך תמיד האוטו היה קופץ...אז ששאלתי אותה למה זה אז היא אמרה לי "בגלל שזאת תיבה רציפה"...אז האם אני באמת צפוי לקבל קפיצות בג'אז?

יש לי פונטו אוטומטית רציפה כבר 4 שנים. ואני מניח שהמצב בג'אז הוא בדיוק כמו בפונטו. אין שום קפיצות בהעברת ההילוכים, אין הילוכים, הבנת? מרגע שאתה לוחץ על הגז ההאצה היא חלקה לחלוטין וכעל עוד הלחיצה על הגז קבועה אז אין שום שינוי בטורים - האוטו מאיץ כל הזמן.

החסרון היחיד השולי, לדעתי, שיש לתיבה הוא שכאשר צריכים פתאום כוח אז לוחצים חזק על הגז ויש השהיה של שניה לפני שהתיבה "מורידה הילוך" והאוטו מתחיל להאיץ. חסרון שולי לחלוטין. ממילא זה לא אוטו להתפרע איתו.

 

עוד דבר - יש צליל שונה לרכב בגלל תנועת הרצועה של התיבה. זה לא רעש אלא רק צליל שונה ויש חוכמולוגים שכותבים זאת בתור חסרון.

 

בנוסף, לתיבה יש מצב "ידני" - העברת הילוכים על ידי "+" או "-". אבל במוסכים מורשים יעצו לי לא להשתמש יותר מדי בזה כי בטווח הארוך זה מזיק בגלל האפשרות למשוך הילוכים דבר שגורם לתיבה להתחמם יותר. איך שהם אמרו "זה סתם צעצוע".

 

יש לי אך ורק תשבוחות ודברים טובים להגיד על תיבה רציפה. במכוניות כאלו זו התיבה האוטומטית האולטימטיבית. נכון שהיא מבזבזת קצת כוח מהמנוע אבל מה עדיף? - תיבה רובוטית שגורמת לך מחלת ים בכל העברת הילוכים ומדרדרת בעליות?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
יש לי פונטו אוטומטית רציפה כבר 4 שנים. ואני מניח שהמצב בג'אז הוא בדיוק כמו בפונטו.
הוא לא. הוא הרבה יותר טוב. אני לא צוחק. סע בג'אז ותראה.

 

בקטע הזה היפניות מעולות. לפני כמה זמן עשינו מבחן השוואתי בין קטנות והיתה שם גם ג'אז. היא מאוד שונה מהפונטו בהתנהלות של תיבת ההילוכים. אין את ה"המראה" של הטורים, התגובה מיידית.

לגבי הרעש...מה אני אגיד לך..."צליל" זו מילה שכותבים בחוברות רכב כשלא נעים לכתוב "רעש שעולה על העצבים". מתיחסים לזה כמו למנוע של פרארי. "הצליל של הגיר נפלא"... יש מכוניות עם תיבה רציפה שהרעש המעצבן של הרצועה כבר בכלל לא מופיע.זו פונק' של שימוש בחומר איכותי יותר (לא בבית ספר פיאט).

אולי תצטרף לידידנו. הוא עושה נסיעת מבחן.:-D

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...