Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אה וואלה לא חצי מזה תבדוק אתה עם Hifonics XX-Olympus לא נותן 125 ליציאה

 

ועובדה שהם לא נשרפים ועובדים יפה מאוד !

 

ותאמין לי הבן אדם שחיבר לי אותם מבין קצת הרבה יותר ממך בתחום אז תעשה לי טובה כל עוד שלא בדקת את מה שאתה אומר אל תגיב סתם

פורסם

כל הרמקולים 6X9 שנתנו לך ובאיחוד האינפינטי קאפה הם רמקולים מצויינים.

מצויינים אבל לא בשבילך... אלה רמקולים שנועדו בעיקר לאנשים שאין ביכולתם לשים סאב

על מנת שגם הם יוכלו להנות מתחושת הבאס. במקרה שלך השקעה ברמקולים כאלה תיהיה

בזבוז, מכיון שלפי מה שהבנתי ממך יש לך סאב, לכן השקעה במקרה הזה לא תניב תשואות

ותהווה ביזבוז מוחלט, עדיף לך להשקיע את ה-1000 ש"ח הנ"ל באלמנטים אחרים שיתנו תפוקה טובה

יותר למחיר. הבאס של הרמקולים הנ"ל יבלע ישירות לתוך הסאונד שמפיק הסאב שלך ולכן את טעם בהם.

חשוב שנית אם באמת ברצונך להשקיע סכום זה ברמקולים 6X9 שלא יפיקו תועלת מיוחדת יותר מכל 6X9 אחרים שעלותם כמחצית מהמחירים הנ"ל , ולכן במקרה שלך הם לא שווים את כספם הגבוהה.

פורסם

ותאמין לי הבן אדם שחיבר לי אותם מבין קצת הרבה יותר ממך בתחום אז תעשה לי טובה כל עוד שלא בדקת את מה שאתה אומר אל תגיב סתם

דבר ראשון, אני גם יכול ללמד אותו דבר אחד או שניים. אתה לא מכיר אותי ואתה גם לא יודע מה הניסיון שלי ומה הידע שלי וכמה שנים אני מתעסק בתחום הזה. אני יודע מה שאני אומר ואני מכיר את המוצרים של מורל טוב מאוד וגם את היפוניקס שאני לא מזלזל בהם כלל...

דבר שני, לא קראת את מה שכתבתי, או לפחות לא התייחסת כי זה לא הסתדר לך - אין לך ברכב את הסביבה החשמלית בכלל בכדי שהמגבר שלך יפיק את המוצהר. שזה 14.4 וכמו כן תלוי גם מה הpre-out במערכת שלך.

דבר שלישי, אז שמת מגבר שייתן כנראה 90 וואט RMS עפ"י מערכת החשמל וpre-out של המערכת שלך, סגרת את הגיין. יופי.

אחרי שתעלה את הPre-out שלך ותגביר את הגיין כראוי, תעדכן אותנו איך הרמקול שלך יתנהג...

 

זה לא סיבה בשביל להמליץ לבן אדם להגביר רמקול פשוט ב 120 וואט RMS.

 

ואתה יודע מה - עוד משהו - לך תמדוד את ההספק בפועל שמגיע אל הרמקולים שלך ותגיד לנו אם הם באמת מקבלים 120 וואט RMS.... או אולי 1/2 מזה. אם אתה עדיין חושב שאתה צודק אז אחלה, תהנה ותמשיך להשלות אנשים אחרים.

 

בהצלחה

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
כל הרמקולים 6X9 שנתנו לך ובאיחוד האינפינטי קאפה הם רמקולים מצויינים.

מצויינים אבל לא בשבילך... אלה רמקולים שנועדו בעיקר לאנשים שאין ביכולתם לשים סאב

על מנת שגם הם יוכלו להנות מתחושת הבאס.

6X9 = תחליף לסאב למי שלא מעוניין בסאב. השילוב שלהם ללא ריסון ,איטום מוחלט ובידוד בתיבות מיותר.

 

מעטים הרמקולים שעומדיים בהצהרות של מעל 100W RMS זה עוצמה אדירה שהיא באמת מנוצלת.

אני גם לא מאמין שהמגבר מגיע לכך.

פורסם

לא יודע אם הרמקול יצלה או לא, אבל מה שרשום עליו זה 120RMS... לא עשיתי לו בדיקות אם הוא מחזיק מעמד או לא.. וכמובן לא משנה בכלל אם הוא פולס או לא, כי למורל אין עוד רמקול 6X9 חוץ מפולס.

ואני גם בטוח שהרמקול הזה יחזיק מעמד גם אם הוא יוגבר על ידי 100 RMS ליציאה...

 

 

סם.

פורסם

חבריה, בואו לא נסטה מהנושא לוויכוחים מיותרים.

 

המטרה היא להוסיף ווליום ברכב, אך לא לגרוע מן הבמה הקדמית.

סאב יש.

 

מצדי להוסיף אפילו איזה וופר, בתקציב של עד 100$.

מה שכן אני חושש שאןם אני אוסיף מיד בלבד... יווצר לי חוסר בצלילים הגבוהים.

 

סט קומפוננט נוסף הוא גם אופציה.

 

יש לזכור שהרכב הוא לאנטיס 323, מה שאומר שבמגש יש לי מקום ל-6*9, כבר חתוך בפח.

מבחינתי הגבהה (ולדוגמא: עליה אלמנט 6.5") היא לא אופציה כי כידוע המגש בלאנטיס הוא בעייתי, ואטימה אפקטיבית שלו היא כמעט בלתי אפשרית, עצם הקרבה הגדולה יותר של האלמנט למגש, שתיווצר על ידי ההגבהה, תיצור רעשי פלסטיק שאני מעדיף להמנע מהם, עד כדי כך שאני מעדיף לא להכניס שם שום אלמנט ולהשאר במצב הקיים.

המלצות יתקבלו בברכה.

בתודה, שי.

פורסם
...המטרה היא להוסיף ווליום ברכב, אך לא לגרוע מן הבמה הקדמית.

סאב יש....מצדי להוסיף אפילו איזה וופר...מה שכן אני חושש שאןם אני אוסיף מיד בלבד... יווצר לי חוסר בצלילים הגבוהים...סט קומפוננט נוסף הוא גם אופציה...

קצת בילבלת עם העניין של המחסור בתדרים וכו'...

אבל לא משנה, לא ישנה את התשובה:

 

1) אתה אומר - קומפ' נוסף זו אופציה. על הכיפאק. רק קח בחשבון שזה כן יגרע מהבמה הקדמית.

2) אתה רוצה "להוסיף ווליום" - תעשה את זה בלי הוספת עוד אלמנטים.

תגביר את הספק המערכת שלך. אני לא יודע איזה קומפוננט יש לך מקדימה, אבל תשדרג אותו אם הוא לא חזק מספיק. תגביר אותו כראוי. תגביר את ה preout אצלך ע"י:

(א) החלפת פאנל

(ב) הוספת ליין דריבר/אקולייזר בעל הגברת אות/קרוס אקטיבי בעל הגברת אות.

אם תגביר את ה preout תוכל לנצל טוב יותר את המגבר שלך. הדרך הכי טובה!

שוב הכל תלוי בציוד הנוכחי שלך. יכול להיות שזה יעלה על תקציב ה 100$ שלך. אני פשוט לא יודע מה יש לך שם.

במזדה לאנטיס אתה לא צריך יותר מקומפוננט טוב וסאב טוב מאחורה. אפשר להוסיף עוד 700 אלמנטים, אבל השאלה למה? תשמע במפגש רכבים בעלי קומפ' וסאב שמוגברים כמו שצריך ותראה אם חסר לך משהו.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

2) אתה רוצה "להוסיף ווליום" - תעשה את זה בלי הוספת עוד אלמנטים.

תגביר את הספק המערכת שלך. אני לא יודע איזה קומפוננט יש לך מקדימה, אבל תשדרג אותו אם הוא לא חזק מספיק. תגביר אותו כראוי. תגביר את ה preout אצלך ע"י:

(א) החלפת פאנל

 

(ב) הוספת ליין דריבר/אקולייזר בעל הגברת אות/קרוס אקטיבי בעל הגברת אות.

אם תגביר את ה preout תוכל לנצל טוב יותר את המגבר שלך. הדרך הכי טובה!

.

אתה פשוט כותב שטויות בצרורות,

ההודעה שלך כל כך טיפשית , שאני מתבייש לצטט את זה ,

אבל אני חייב שאנשים יבינו כמה אתה טועה.

 

הגברת pre-out לא מגבירה ווליום.

 

אם אתה לא מבין , כנראה כדאי שתוריד את הקסדה הירוקה מהראש.

או לחילופין כדאי שתקרא קצת,

 

בברכת ערב נהדר ומלא לימוד,

מידן.

ZZR

פורסם

אם אתה מוכן לשנות את המגש שלך, ומעוניין כפי שאמרת להוסיף רמקולים שלא יפגעו בסאב

ולא בבמה הקידמית אני חושב שהאופציה הטובה ביותר היא להביא רמקולים קואקסליים..

לרובם אין עוצמה מדהימה, אבל אני חושב שבמקרה שלך הם יתאימו, הם לא יפגעו בעבודה של

הסאב שלך וההשפעה על הבמה הקידמית תיהיה מינמלית...

הבעיה בדרישות שלך שאתה מחפש רמקול שהוא מעל 100 RMS וגם שלא יפגע בבמה הקידמית, אין כזה דבר ברגע שהרמקול שישב מאחורה יפיק 100RMS הוא יגנוב לך מהבמה הקידמית, אלא אם כן יש לך במה קידמית חזקה בטרוף, ולכן אני באמת חושב ש 6X9 הם לא אופציה טובה בשבילך ובאיחוד לא האלמנטים החזקים של ה 100RMS + שהמליצו לך זאת אם רצונך הוא באמת לא לפגע בבמה הקידמית.

פורסם
אתה פשוט כותב שטויות בצרורות,

ההודעה שלך כל כך טיפשית , שאני מתבייש לצטט את זה ,

אבל אני חייב שאנשים יבינו כמה אתה טועה.

 

הגברת pre-out לא מגבירה ווליום.

 

אם אתה לא מבין , כנראה כדאי שתוריד את הקסדה הירוקה מהראש.

או לחילופין כדאי שתקרא קצת,

 

בברכת ערב נהדר ומלא לימוד,

מידן.

אתה ממש לא מרשים אותי. ואני לא נופל מהכיסא כשאני קורא גם את ההודעות השטוטיות שלך, בהרבה נושאים אחרים.

אני בהחלט אדם לומד, אבל לא מאנשים שמתנשאים עליי.

 

אתה רוצה להביע נקודה, או לחלוק עלי, תנסה דרך אחרת ותהיה ענייני.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...