Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המערכת החדשה שלי - בקופה החדשה שלי. סיפור אהבה בהמשכים...


SimonLTZ
שימו לב! השרשור הזה בן 6537 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל מזל-טוב על הקופה! אחד הרכבים היפים יותר על הכביש שלנו, לדעתי...

 

א. ככה לא בונים חומה - ככה גם לא אוטמים דלת - ברור שזה מוסיף וברור שזה עושה את התפקיד שלו באזורים הקריטיים - אבל אם לאטום אז לאטום את כל המשטח של הדלת - העובדה שהרמקולים יושבים בתוך נפח סגור אכן מוסיפה בכמה דרגות לאיכות של המערכת אבל איטום, כבודו נשאר במקומו...

 

ב. הבניות על הדלת לדעתי ממש נראות טוב - אני מקווה שעשית שם מספיק שכבות של פיבר משום שהכובד והחוזק של התיבה גם כן מאוד חשוב.

 

ג. שיקו ורפי חברה ממש נחמדים - הם מכירים אותי רק במראה ולא בשם אבל בכיף אני שולח להם ד"ש דרכך, הם עזרו לי באזעקה ברכב שלי - בסטריאו אני לא מרשה לאף אחד לגעת חוץ ממני, והם עזרו לי בסטריאו ברכב של אבא שלי - לא מוכן לקחת על זה אחריות!

 

מערכת החשמל שלך והנתונים של המערכת מצויינים - אני מקווה שאתה יודע לכוון מערכת כמו שאתה יודע לבחור ולהרכיב רכיבים, אבל משהו אומר לי שאתה פרפקציוניסט ואתה לא מתפשר על כלום!.

 

לדעתי - ריבוי סטים מקדימה יגרום לך לתוצאה של במה קדמית מאוד מפוזרת, בספק אם תצליח להשתלט עליה בכלל - הייתי מרים כל צד קדמי של הרכב שלך על מונובלוק בנפרד אתה צריך ממש הגברה חזקה לעניין הזה...

ואת הסאבוופרים על מונובלוק אחד אבל מפלצתי... או שני מונובלוקים סבירים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מסכים איתך לגבי סעיף א' - אבל כשכמות החומר קצובה ויש למרוח גם על הבגאז' -אין ברירה אלא לעשות את העבודה האופטימלית מבחינת החומר הקיים. כאמור בגלל שהדלת לא תהיה תיבת התהודה של הרמקולים - החלטתי להתפשר שם על איטום של אזורים קריטיים וחלולים בלבד ולעומת זאת השתנתה לגמרי התהודה העצמית והמאסיביות של הדלת.

 

לגבי ההגברה לסטים מקדימה - כאמור יש מצב שהסוני הקיים לבדו לא יספיק להרים את כולם יחדיו, סביר להניח שלא ימומש מלא הפוטנציאל של שתי הסטים - השאלה היא האם מה שכן ימומש יספק אותי, ואם לא - אז מגבר שתי ערוצים לסט מאחור יפתור את הבעיה. דרך אגב, רשמת שם מונובלוקים לסטים הקדמיים - ומונו כידוע הוא מגבר שנועד לסאב בלבד, כנראה שהתבלבלת.

לגבי המונו לסאבים - זה יהיה האינפיניטי הישן נושן שלי...

 

קודם כל מזל-טוב על הקופה! אחד הרכבים היפים יותר על הכביש שלנו, לדעתי...

 

א. ככה לא בונים חומה - ככה גם לא אוטמים דלת - ברור שזה מוסיף וברור שזה עושה את התפקיד שלו באזורים הקריטיים - אבל אם לאטום אז לאטום את כל המשטח של הדלת - העובדה שהרמקולים יושבים בתוך נפח סגור אכן מוסיפה בכמה דרגות לאיכות של המערכת אבל איטום, כבודו נשאר במקומו...

 

ב. הבניות על הדלת לדעתי ממש נראות טוב - אני מקווה שעשית שם מספיק שכבות של פיבר משום שהכובד והחוזק של התיבה גם כן מאוד חשוב.

 

ג. שיקו ורפי חברה ממש נחמדים - הם מכירים אותי רק במראה ולא בשם אבל בכיף אני שולח להם ד"ש דרכך, הם עזרו לי באזעקה ברכב שלי - בסטריאו אני לא מרשה לאף אחד לגעת חוץ ממני, והם עזרו לי בסטריאו ברכב של אבא שלי - לא מוכן לקחת על זה אחריות!

 

מערכת החשמל שלך והנתונים של המערכת מצויינים - אני מקווה שאתה יודע לכוון מערכת כמו שאתה יודע לבחור ולהרכיב רכיבים, אבל משהו אומר לי שאתה פרפקציוניסט ואתה לא מתפשר על כלום!.

 

לדעתי - ריבוי סטים מקדימה יגרום לך לתוצאה של במה קדמית מאוד מפוזרת, בספק אם תצליח להשתלט עליה בכלל - הייתי מרים כל צד קדמי של הרכב שלך על מונובלוק בנפרד אתה צריך ממש הגברה חזקה לעניין הזה...

ואת הסאבוופרים על מונובלוק אחד אבל מפלצתי... או שני מונובלוקים סבירים...

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מונו קלאס AB מסוגל לנגן טווח תדרים מלא.

קלאס D קצת מוגבלים מבחינת טווח התדרים.

 

הבניות בדלת הם ללא פיבר.

בניית עץ לכל דבר.

 

סימון .. כשמתאפשר לי?

אתה קורא לוויכוחים על המערכת שלך עד 4 בבוקר בפארק "כשמתאפשר לי"?

פעם הבאה שבאה אלינו ניידת אני מפליל אותך!

:)

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נמנע מלתת ביקורת, בעיקר נוקבת כמו אחרים, ובעיקר כי זה לא ממש מקומי

לעשות זאת, כל אחד וההעדפה שלו.

לכן, קבל ח"ח על התעוזה בצבעים, ובאופי הבניה בדלת.

ואם מדברים על הבניה, היא נראית כאחת שתספק את הסחורה לא רע בכלל,

חוץ מבעיית IMAGE קלה כי הרמקולים לא מכוונים לנהג, אבל ברכב זה נסלח.

מקווה שתהיה מרוצה מהתוצר הסופי.

 

גל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתעלק על הת'רד...

ראשית תרשה לי לברך אותך - נראה ממש ברמה והכי חשוב שאתה תהנה מזה.

האם מישהו יודע כמה יריעות של DYNAMAT EXTREME אמורות להספיק לאטום את 2 הדלתות והבגאז' בצורה מוחלטת באוטו הזה לדוגמה? שאני אומר צורה מוחלטת זה גם באיזור הגלגל ודלת בגאז' וכו', האם יספיק קיט ה - 9 חלקים או צריך בנוסף גם TRUNK KIT?

תודה רבה וסליחה על ההתעלקות...

מתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גל אתה אחד האנשים שגם אם תתן ביקורת, וזה מאוד לגיטימי, אתה תדע לתת אותה בצורה "נעימה לעין" - ובזאת מבלי שאני מכיר אותך אישית. נכון שזה לא נעים לראות ביקורת - אבל כל עוד לוקחים אותה ברמה הנכונה- אז זה לא ממש מפריע. הבעיה היא שיש פה כמה שיושבים כל היום מול מסך וקוראים וקוראים וקוראים - ולא מבינים שיישום בשטח שונה בהרבה מלקרוא מאמרים. וכשאני אומר שונה בהרבה אני מתכוון לכמה פרמטרים ביניהם: עלות, זמן, בעית גודל ומיקום פיזי ועוד ועוד.

אסל זה בסדר, הבחירה להעלות את הנושא הייתה שלי, ולקחתי מראש תגובות לא לעניין ובניסוח נוקב..

תרגיש חופשי להגיב.

לגבי הצבע והצורה.

צבע- הריפוד של הרכב הוא דמוי עור שחור וצהוב ולכן רציתי להמשיך עם השילוב הזה גם בדלת. מאוד התלבטתי אם לא עדיף ללכת על שחור סולידי (עד כמה שאפשר עם בניה כזאת - אך בדיעבד אני שמח שבחרתי בצהוב לבסוף.

צורה - אין הרבה ברירות- חייב נפח מינימלי ולכן הייתי חייב ללכת עם הבניה עד לגודל כזה.כשיושבים בתוך הרכב - זה מסתדר הרבה יותר בעין מאשר בתמונה הזו. אגב, ישנה זווית פנימה ולמעלה לכיוון הנהג - עד כמה שאפשר בהתחשב בגודל התיבה. = לא ממש רואים את זה בתמונה..

אז לילה טוב בינתיים...

אני נמנע מלתת ביקורת, בעיקר נוקבת כמו אחרים, ובעיקר כי זה לא ממש מקומי

לעשות זאת, כל אחד וההעדפה שלו.

לכן, קבל ח"ח על התעוזה בצבעים, ובאופי הבניה בדלת.

ואם מדברים על הבניה, היא נראית כאחת שתספק את הסחורה לא רע בכלל,

חוץ מבעיית IMAGE קלה כי הרמקולים לא מכוונים לנהג, אבל ברכב זה נסלח.

מקווה שתהיה מרוצה מהתוצר הסופי.

 

גל

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באלק של 9 יספיק.

סליחה שאני מתעלק על הת'רד...

ראשית תרשה לי לברך אותך - נראה ממש ברמה והכי חשוב שאתה תהנה מזה.

האם מישהו יודע כמה יריעות של DYNAMAT EXTREME אמורות להספיק לאטום את 2 הדלתות והבגאז' בצורה מוחלטת באוטו הזה לדוגמה? שאני אומר צורה מוחלטת זה גם באיזור הגלגל ודלת בגאז' וכו', האם יספיק קיט ה - 9 חלקים או צריך בנוסף גם TRUNK KIT?

תודה רבה וסליחה על ההתעלקות...

מתן.

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן כשהגבתי על הצבע והצורה - התכוונתי לטובה, לא לרעה.

יש כאלו שלא היו מעיזים, אבל מי שמעז - מרוויח.

אני אישית מסתדר עם צבעים קודרים כמו שחור, אפור וכו.

לגבי הבנייה - אכן נראה שניסית להסיט עד כמה שניתן.

שוב- בגלל שזה רכב, להשיג IMAGE טוב זה בגדר חלום (בלהות :) ) אלא

אם כן אנו ממקמים את הרמקולים בפתחי המזגנים (רעיון למישהו אמיץ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מבעיית IMAGE קלה כי הרמקולים לא מכוונים לנהג, אבל ברכב זה נסלח.

מקווה שתהיה מרוצה מהתוצר הסופי.

 

גל

לא זה לא נסלח, על מנת ליצור איזון מושלם והתאמה מושלמת ללא נפילות בגובה הבמה, ועל מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר ממידבאסים חייבים להתחשב בזוויות און\אוף אקסיס, אין שום מקום לסלחנות או אי מתן תשומת לב.

בגדול, אם כבר בונים בנייה מפיבר מה כבר הבעיה לקחת 2 פיסות אלומיניום ולשמוע את האלמנטים ורק לאחר הגעה למיקום מושלם מבחינת זווית- לקבע אותם וליצור את הבנייה בהתאם.

 

בהעדר בנייה אני מסכים, אבל אם כבר בונים אז לוודא שעושים זאת על הצד הטוב ביותר, איכות היא לא מילה גסה, ולסלחנות אין מקום באודיו לרכב...

 

 

לסיימון, תתחדש, בהצלחה ותמשיך לעדכן אותנו עם ההתקדמות.

אם תזדקק לעזרה מכל סוג שהיא אתה תמיד מוזמן ליצור איתי קשר, אם אוכל לעזור אעשה זאת בשמחה,

 

ניר

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימון אתה טוב אתה ...

 

קיצר אני לא צריך להגיב בנושא מאחר ואני הוא ואלי יושבים הרבה זמן על זה

ואני פשוט יגיד כל הכבוד

 

והצמונות אוח התמונות יא טיפש קח מצלמה לא 6230

ואכן ישנה זוית לכיוון הנהג מהבניות וחוצמזה בעין זה לדעתי אחת היצירות !!

יאללה סימון גמור עם זה כבר ממתק שכמותך חחחחח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תותח.

תמשיך במשימה. וכשהרכב שלי יגיע. המשימה שלי רק תתחיל.

אני מקווה לקחת ממך רעיונות (:.

ויוצא פיצוץ. מחכה להשמעת בכורה.

 

אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גל אתה אחד האנשים שגם אם תתן ביקורת, וזה מאוד לגיטימי, אתה תדע לתת אותה בצורה "נעימה לעין" - ובזאת מבלי שאני מכיר אותך אישית. נכון שזה לא נעים לראות ביקורת - אבל כל עוד לוקחים אותה ברמה הנכונה- אז זה לא ממש מפריע. הבעיה היא שיש פה כמה שיושבים כל היום מול מסך וקוראים וקוראים וקוראים - ולא מבינים שיישום בשטח שונה בהרבה מלקרוא מאמרים. וכשאני אומר שונה בהרבה אני מתכוון לכמה פרמטרים ביניהם: עלות, זמן, בעית גודל ומיקום פיזי ועוד ועוד.

אסל זה בסדר, הבחירה להעלות את הנושא הייתה שלי, ולקחתי מראש תגובות לא לעניין ובניסוח נוקב..

תרגיש חופשי להגיב.

לגבי הצבע והצורה.

צבע- הריפוד של הרכב הוא דמוי עור שחור וצהוב ולכן רציתי להמשיך עם השילוב הזה גם בדלת. מאוד התלבטתי אם לא עדיף ללכת על שחור סולידי (עד כמה שאפשר עם בניה כזאת - אך בדיעבד אני שמח שבחרתי בצהוב לבסוף.

צורה - אין הרבה ברירות- חייב נפח מינימלי ולכן הייתי חייב ללכת עם הבניה עד לגודל כזה.כשיושבים בתוך הרכב - זה מסתדר הרבה יותר בעין מאשר בתמונה הזו. אגב, ישנה זווית פנימה ולמעלה לכיוון הנהג - עד כמה שאפשר בהתחשב בגודל התיבה. = לא ממש רואים את זה בתמונה..

אז לילה טוב בינתיים...

וואי איזה אהבה... תתחתנו.:-P

לפעמים חייבים לקבל את התגובות ה"רעות" אין מה לעשות חברים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זה לא נסלח, על מנת ליצור איזון מושלם והתאמה מושלמת ללא נפילות בגובה הבמה, ועל מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר ממידבאסים חייבים להתחשב בזוויות און\אוף אקסיס, אין שום מקום לסלחנות או אי מתן תשומת לב.

בגדול, אם כבר בונים בנייה מפיבר מה כבר הבעיה לקחת 2 פיסות אלומיניום ולשמוע את האלמנטים ורק לאחר הגעה למיקום מושלם מבחינת זווית- לקבע אותם וליצור את הבנייה בהתאם.

 

בהעדר בנייה אני מסכים, אבל אם כבר בונים אז לוודא שעושים זאת על הצד הטוב ביותר, איכות היא לא מילה גסה, ולסלחנות אין מקום באודיו לרכב...

 

 

לסיימון, תתחדש, בהצלחה ותמשיך לעדכן אותנו עם ההתקדמות.

אם תזדקק לעזרה מכל סוג שהיא אתה תמיד מוזמן ליצור איתי קשר, אם אוכל לעזור אעשה זאת בשמחה,

 

ניר

כן זה כן נסלח.

זה לא רכב שהולך להתחרות על המקום הראשון למערכת SQ בארץ, והוא לא צריך להתפשר על נוחות

ברכב רק בגלל שאתה חושב שאין פשרות ב"עולם" הזה של האודיו.

רכב ייעודי ל SQ - עם מינימום התחשבות בנוחות לנוסעים? מקובל עלי שלא מתפשרים, כי בכל זאת

הרכב הולך לתחרויות - ולא לעבודה.

אבל רכב לשימוש יומיומי, עם אופי ספורטיבי (שזה אומר הרבה מגבלות מקום)... באמת.

תראה לי יותר מ 10 רכבים בארץ, שיש להם IMAGE מושלם ברכב, ללא נפילות בגובה במה.

אין אפילו 10 רכבים כאלו בארץ, והאמת, שאין רבים כאלו גם ברחבי העולם, כי אנשים שלא מתחרים

לא מתפשרים "עד הסוף".

להגיע למצב כזה צריך לבנות את הדלת ברמת "עיוות" כזו גדולה שלא רבים מוכנים להגיע אליה.

ואם מדברים על KICK PANEL, כמה אנשים יקריבו חצי מהמקום לרגלים? וזאת בהנחה ולא מדובר

ברכב עם קלאץ'... או שאולי נקצוץ את הקלאץ' כי אין פשרות בעולם האודיו? PLEASE

וגם אני עם שאיפה כזו - לא בטוח שאגיע ואקבל את מבוקשי, כי גם אני אוכל לעסוק ולעבוד לפי מגבלות

של מיקום, נפח ומרחב תזוזה בחלל הרכב... ויש גם מגבלות זוגיות לנשואים בינינו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגבי ההתבלבלות שלי עם המונובלוקים - תדאג להגברה חזקה מקדימה במילים אחרות...

 

וסה"כ - כיף לראות כאלה דברים!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6537 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...