Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רוצה לשרת במקצוע אבל להיות הרבה בבית כדי לעבוד ולעזור בבית (אבל למי שם איכפת)

כמו שאני אומר לבת הקטנה שלי (3.5) כשהיא רוצה משהו שאי אפשר לקבל: "את יודעת מה אבא רוצה? אבא רוצה פרארי."

 

את הצבא לא מעניינות הבעיות שלך אלא אם אלו בעיות שהוגדרו ככאלה שהצבא צריך להתעניין בהם. כלומר, הצבא זה לא תוכנית כבקשתך ואם תגיע לצבא עם גישה שטוענת שהוא כן, יתעלמו ממך עוד יותר. אם יש לרצון שלך להיות בבית סימוכין בפקודות הצבא, למד את הסימוכין, למד את המסלול הבירוקרטי המתאים ולך עליו באופן סדור.

 

לגיבוי אתה תמיד יכול להתפשט, למרוח על עצמך דבק מגע, לפרום כרית, להדביק עליך את הנוצות, לטפס על גג השלישות ולרוץ עליו תוך קריאות "קוקוריקו" רמות. אני מבטיח לך שלא ישאירו אותך בצבא לאחר מכן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לגיבוי אתה תמיד יכול להתפשט, למרוח על עצמך דבק מגע, לפרום כרית, להדביק עליך את הנוצות, לטפס על גג השלישות ולרוץ עליו תוך קריאות "קוקוריקו" רמות. אני מבטיח לך שלא ישאירו אותך בצבא לאחר מכן.

גדול....:-D :-D
פורסם

אתה גם יכול לשים נייר כסף על הראש, לישלוף "אותו" החוצה, לרוץ אחרי חיילות בבסיס ולישאול אם הן רוצות לעשן נרגילה.

 

 

ועכשיו ברצינות- בניגוד למה שמיכאל רשם דווקא השקמיסט בבסיס חצור עושה 5/9.

מה שכן הרבה יותר קשה לצאת מחיל האוויר ויש מבחר הרבה יותר מצומצם של תפקידים.

 

חוץ מלנסות ולשלוח מכתבים למפקד לשכת גיוס ולמפקד מדור עתודה כל מה שנישאר לך זה לא להתפנות.

ותאמין לי שזה לא נעים בכלל...

פורסם

מניסיון שלי זה הולך ככה

 

כל יום אתה הולך לקצין העיר ומספר לו כמה אתה לא רוצה את החיל הזה ושהחלום שלך להיות בחיל X

אחרי שבועיים נמאס להם ממך ואתה מקבל מה שאתה רוצה.

אצלי זה עבד.

בהצלחה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

לכולם יש סיפורים על איך הם נתנו לצבא בראש ואיך הם כופפו את הצבא והצבא כולו התקפל למשמע הצעקות שלהם, אבל הכי חשוב:

 

אל תקשיב לאף אחד שמספר לך סיפורים על צבא, ב90 אחוז זה בולשיט, ואת ה10 אחוז הנכונים כבר קשה לסנן בין כל ערימות הבולשיט, אז פשוט מוותרים ולא מקשיבים לכלום.

 

ארז, ששונא סיפורי צבא ומאמין כי צריך להוציא אותם מהחוק...

פורסם
הקבנים בחיל האויר יותר קשים מחיל ירוק,כך את זה בחשבון.

תרשה לי להתגלגל מצחוק :)

 

מי שהיה בקריה, מכיר את הקפסי"ת חולת נפש יותר מכל מי שבא אליה ..

 

בוא נגיד ככה, בחייל ירוק לקח לי בערך 4 פגישות עד שהורידו לי ל64 זמני וקיבלתי פטור קורס ..

 

בחייל האוויר לקח לי בדיוק 12 דקות לקבל את ה 21 המיוחל :)

×
×
  • תוכן חדש...