טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,313 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום גיליתי היום במוסך כי ברכב מותקן נועל למכסה מנוע. המוסכניק אמר לי כי המנעול מנותק ולא צריך לחבר אותו כי הוא רק יעשה לי צרות. מישהו יכול להסביר לי למה ולאילו בעיות המנעול יכול לגרום. לפי מה שאני הבנתי המנעול הוא מאין סולונואיד שמופעל ע"י האזעקה ברגע שזאת מתחילה לצפור, ומשתחרר ברגע שהיא מכובת או שנפסקת אספקת המתח לאזעקה. האם זה נכון? בברכה גיא
הודעה אחרונה מאת GUY007, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם הפרסי עדיין רלוונטי? יש לי הוצאה רצינית על שמנים ונוזל קירור בפתח [יישור קו לבייבי-בימר החדשה שלי] אני אלך על ליקווימולי [אלא אם אשמע על משהו אטרקטיבי אחר] כדי להחליף את כל השמנים ברכב. למנוע : HT5W40 HD - הבקבוק הסגול לגיר : GL3+ 75W80 ולדיפרנציאל : GL5+ 75W140 אם למישהו יש נסיון אם יש כרגע מבצעים על אחד מהשמנים אניא שמח לשמוע, או שפשוט מחר אגיע לפרסי ואנסה במיטב השכנוע להוציא מחיר טוב עליהם. רון.
הודעה אחרונה מאת GUY007, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום כרגיל, מידי שבועיים שלושה אני משתף אותכם בבעיות הרכב שלי. והפעם: ריח דלק מהאגזוז. היום בבוקר, מנוע קר לגמרי, צו'ק פועל עצרתי בצד עם מנוע פועל וירדתי לדקה. מכיוון האגזוז היה ריח דלק לא קטן מלווה בעשן לבן מהאגזוז. (העשן נעלם לחלוטין שהמנוע התחמם). הריח לא מורגש כלל בתוך הרכב. מכיוון שהרכב הקודם שלי עלה באש עקב נזילת דלק מלווה בריח דלק השאלה היא מה זה? מה הבעיה? (בחיפוש לא מצאתי תשובה לבעיה). אונו 93' מנוע 1.4 שעבר 107700 ק"מ. תודה לכל העוזרים גיא.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
כיוון טורים
מאת doctor99- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מישהוא יודע על כמה הטורים צריכים להיות ברכב אוטומט ? על 800 זה נורמלי /סטנדרט? והאים יש קשר עם הטורים על 1 בלוח שעונים או על 800 זה משפיע על צריכת הדלק או התנהגות הרכב בטורים על 1000 או על 800 ? תודה הרכב סוזוקי בלנו 97 אוטומט
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אם מישהו מחפש, היום ראיתי בפירוקיה באזור במקום שנקרא "ניסים אברג'יל סחר חלפים לרכב" פירקתי מהרכב הזה את המושבים . אני מאמין שהמחיר יהיה זול כי גם את המושבים הא מחר ממש במחיר לא יקר . הג'אנטים במצב מעולה בלי שריטה אפילו,בקיצור מי שרוצה אז הטלפון הוא:054-5662983.
הודעה אחרונה מאת nissan, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 811 צפיות
בטח עפי הכותרת אנשים שואלים את עצמם"למה הוא לא בודק בקטלוגים שצורפו". אז הם לא עולים,והרצתי חיפוש אבל לא הגעתי לתשובה חד משמעית,השאלה היא פשוטה. איזה פלאגים של איזה חברה ומאיזה סוג יתאימו ל205,96?ומה מרווח האלקטרודה בהם? הבנתי מהחיפושים שהכי מומלץ זה פלאגים של בוש,האם הפרסי מחזיק אותם?
הודעה אחרונה מאת 2fast4ever, -
-
בניית ראם אייר ... 1 2
מאת or213- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם ניתן לבנות ראם אייר פשוט בבית ?? כלומר , לפתוח חור בתיבת הפילטר אוויר , להכניס צינור , לכוון את פתח היניקה למקום שבו האוויר מתנגש הכי טוב במהירות גבוהה ... יכול לעבוד כזה דבר או שזה בזבוז זמן .
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
- 2 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
היי ושלום לכל חברי הפורום המכובדים: מחפש ספר רכב עבור מזדה לנטיס שנת 2002 מדגם LX השפה יכולה להיות עברית או אנגלית לא ממש משנה .. מה שחשוב הוא שהספר יהיה ניתן להורדה מהאינטרנט ... (קבצי PDF או קבצי WORD) מישהו יודע מאין אפשר להוריד ? תודה והמשך ערב נעים, וחג שמח ! דוד email: [email protected]
הודעה אחרונה מאת david1ab, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 600 צפיות
שלום, הלך לעולמו הילוך שני (קופץ בהכנסה מהירה) הייתי בשתי מקומות: 1.מוסך מורשה פיאט (סוכנות) -הציעו לי על החלפת סינכרון שני משומש במצב טוב+מיסבים חדשים מקוריים (הישנים עושים רעש מטורף)+החלפת קלאצ' ומחזיר שמן: 3500 ש"ח ואחריות לשלושה חודשים 2. מוסך גם מורשה פיאט , אבל לא קשור לסוכנות הציע לי להזמין מאיטליה גיר משומש במצב טוב ב2500 ש"ח, עם אחריות לחמישה חודשים (בעל המוסך אמין וכשהוא אומר 5 חודשים הוא מתכוון לזה) * כל המחירים הנ"ל כוללים עבודה שאלתי היא: מה לעשות? ללכת על מפורק או לשפץ את שלי? ערן. נ.ב. לא יודע אם קשור או לא, אבל שני המוסכים בנצרת תחתית
הודעה אחרונה מאת פאסאט מהגהנום, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לאחר כמה ימים של בדיקה הגעתי למסקנה שאכן - לאחר החלפת קרבורטור הסובארו שהיה לי ב BX לקרבורטור מקורי של WEBER, צריכת הדלק עלתה אמנם לא באופן משמעותי אבל עלתה. ביצועי הרכב אמנם השתפרו במעט (במעט מאוד), אבל גם צריכת הדלק עלתה בהתאם. יכול להיות שאני צריך לבצע עוד כמה כיוונים במכשיר ארבע גזים אבל זה אף פעם לא הפריע לקרבורטור השני והרכב מתפקד די בסדר בסה"כ. אני אנסה להחליף את הפלגים וכבלי ההצתה ואולי לכוון את הצלצול של המנוע שהופיע משומקום כשהחלפתי את הקרבורוטר ואולי זה יעזור. אז בשורה התחתונה - מי רוצה את האוטו שלי? 275K BX 91 1.6L ק"מ וצריכת דלק של 1/10. אלעד.
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מאז שהחלפתי קרבורטור הרכב מצלצל (ואף אחד לא מרים..), בנוסף כשאני מגיע לאיזור ה 4000 סל"ד אני מרגיש כאילו אין למנוע כח לעלות לטורים גבוהים יותר. מדוע ולמה?? פרט שאולי חשוב; בזמן החלפת הקרבורטור החלפתי גם את הסעפת והתברר לי שהיו שני חורים בראש מנוע שכנראה היו מיועדים למעבר מים בין הסעפת לראש ונסתמו ע"י סיליקון בידי מי ששם את הסעפת הקודמת. כמובן שבניקיון פתחתי את החורים. מה דעתכם??
הודעה אחרונה מאת wonderd, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. אני צריך המלצה (בשביל חבר) לזוג בולמי זעזועים קדמיים לפג'ו 206 gti שנת 2001. צריך שהבולמים יהיו מקוצרים כי הרכב מונמך ב 4 ס"מ. חשוב שיהיו על גז. טווח מחירים של +-1200 ש"ח. עד 1500 לא כולל עבודה. תודה רבה לכל העונים אודי.
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
שלום חברים לאחרונה רכשתי לנטיס שנת 2000 מנוע 1600 עם 45,000 קמ אני מאד - אבל מאד מרוצה מהרכב. למעט בעיה אחת בלתי פתירה . במצב דרייב - הטורים יורדים ל700 סלד בערך והם אינם יציבים כלומר 50 סלד לכל כיוון בערך בנוסף לאוטו יש רעידות - לא משהו נורא אך בהחלט מפריע . אז ככה - הלכתי למוסך המרכזי ושם ניקו חיישן ופיח שהצטבר אך הבעיה לא נפתרה . לגבי הטורים - הם טוענים שזה בסדר גמור ואין מה לעשות עם זה . לגבי הרעידות - הוא אומר שהחלפת תושבות המנוע יפתרו את הבעיה ב95%. תושבת אחת חצי קרועה - עוד לא פרוצה והשאר נראות עייפות אך נדמה שמצבן עדיין טוב. לי הכל נראה חרטה אחת גדולה אם אני מעביר לניוטרל, הרעידות מפסיקות והטורים עולים ל 900 סלד אך עדיין …
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 847 צפיות
שלום לכל חברי הפורום. קודם כל פורים שמח לכולם. rציתי לדעת, האם ישנה אפשרות שתא-המטען ינעל עם האעזקה ולא יפתח כל עוד האזעקה עובדת או מצפצפת. הכוונה שאם מישהו פורץ לאוטו ומנסה לפתוח את תא-המטען דרך פנים האוטו שזה לא יפתח כל עוד האעזקה פועלת. תודה לכל המגיבים
הודעה אחרונה מאת ImPrEzA LoVeR, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 954 צפיות
שלום לכולם ברשותי פיאט אונו 1.4 הזרקה משנת 95. הרכב נוסע יחסית טוב אך ישנם כמה דברים שרציתי לשאול עליהם. אני מאד מודה לעוזרים אז קודם כל רציתי לשאול כל כמה זמן צריך להחליף רצועת טיימינג? ישנם סימנים כלשהם לבלאי? שנית, בזמן נסיעה במהירות גבוהה, מעל 80 נגיד ישנו כמו רעש מוזר , כמו רישרוש עלים יבשים או משהו כזה שמגיע מכיין הדש בורד, מישהו מכיר את הבעיה ויכול לייעץ? והמקרה העיקרי עליו אני שואל, לאחרונה, מידי פעם, ללא שום סימנים מקדימים או משהו כזה, המנוע מתחיל להיות לא יציב בסרק, יורד מאד נמוך ולפעמים אפילו נכבה. ניתן לראות שעוצמת האורות הקדמיים יורדת, אם אני לוחץ על הגז אפילו טיפה, זה חוזר לעוצמה רגילה. בנוסף, לפעמים הסימן של המצבר בלוח מחוונים נדלק. גם הו…
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- 3 תגובות
- 830 צפיות
לחבר התקלקל כנראה המנוע של המגבים האחורי והקדמי באוטו ושניהם לא עובדים במוסך אמרו לו שזה יכול להיות המנוע שלהם, למישהו יש רעיון מאיפה אפשר למצוא בזול? או איך אפשר לתקן אותם?
הודעה אחרונה מאת stio, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הבנתי שעדיף מים ירוקים מהסוג השומני הצהוב על פני הצבע הירוק הרגיל מישהו יודע למה?
הודעה אחרונה מאת francis.r, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום! הרכב הוא:רנו קליאו שנת 2002 גיר ידני 1200 סמ"ק. העניין הוא כזה,לאוטו הזה בעיקרון אמורים לעשות טיפול "10000" כל 30 אלף קילומטרים. הבעלים הקודמים עשה את הטיפול ב20 אלף ולא ב30.עכשיו הקילומטרג' עומד על 50 אלף והגיע הזמן לעשות שוב טיפול. בעיקרון זה היה אמור להיות רק ב60 אלף, אך בגלל הטיפול המוקדם הראשון שנעשה ב20 אלף,הטיפול יעשה עתה ב50 אלף. כעת נוצר בילבול במוסך,הם אומרים שהגיע הזמן להחליף מצתים,מסנן שמן,שמן,החלפת נוזל בלמים,מסנן דלק ומסנן אויר. העניין הוא ששמן+מסנן שמן בטוח צריך להחליף, אבל בקשר למצתים וכל השאר אפשר יהיה למשוך אותם עוד 10 אלף קילומטר לדעתי,כי הטיפול במקוריות אמור להיות ב60אלף. מה אתם אומרים? צריך להחליף הכל? או שעכשיו מספיק להחליף שמן+מסנן שמן…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 6 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לאחרונה , במצבים של עמידה , דהיינו דרייב, פארקינג - הרכב רועד..לא נראה שינוי משמעותי בטורים..המד לא קופץ , אך הרכב רועד - אין תחושה של הולך להכבות או משהו. טורים די קבועים על משהו כמו 900. מדובר על מנוע 1.6 גיר אוטומט כמובן. אשמח לשמוע על סיבות לבעייה. טיימינג + מותחן הוחלפו לפני 3 חודשים. תודה!
הודעה אחרונה מאת עינב, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אשמח אם משהו יוכל לפרט לי חוות דעת מלומדת האם אפשרי מבחינה בטיחותית לנסוע עם גנטים שאני זומם לקדוח חור במרכזם על מנת להקל עלי את נושא האיזון שלהם. אני יודע שיש איזון ווספה [איזון חיצוני] אבל אני מעדיף להימנע מאיזון שכזה בשל הנגישות וגם בגלל סיבות אחרות. אציין שביצוע הקידוח יעשה אצל חרט ובמצב המקורי ישנו חור בגנט בקוטר 8 מ"מ והמחיצה שברצוני להעלימה הינה דקה,3 מ"מ בקירוב. מבחינת בעיות עתידיות באיזון אין חשש בשל המיקום [אמצע הגלגל],וגם בגלל שהקידוח יתבצע במרכז בדיוק [הכל כמובן בתנאי שהחרט לא יהיה אחרי לילה ארוך.........אוהבים וודקה החרטים האלו] העבודה מתוכננת להתבצע על גנטים מגנזיום שירדו מ C5. תודה לעונים יוני
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הגולף שלי צורכת ממוצע של 1:6 האגזוז בסדר גמור, האוטו שקט לגמריי. בחיפה תידלקתי מיכל מלא, נסעתי לזכרון מרחק של 40 קילומטר עם רמזור אחד, על מהירות של 80-90 בלי ההאצות מיותרות בלי כלום, פשוט רגיל. שתידלקתי בזכרון חזרה למיכל מלא הראה לי שהאוטו צרך 6 וחצי ליטר, שוב אני מזכיר מרחק של 40 קילומטר. אין לי אף חיישן ברכב, הרכב הוא קרבורטור. למישהו יש תשובה? ומה עליי לשעות? תודה. כפיר
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
- 4 תגובות
- 931 צפיות
שלום! ברשות אבי רכב ישן, סיטרואן GSA. כאשר הרכב מבצע פניה חדה (כמו פרסה) ימינה או שמאלה, נשמעים תיקתוקים חזקים. לדעתי זה מגיע מכיוון של מערכת ההגה/הכביש. אשמח לקבל עצה לעיניין. חג פורים שמח!
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. במיצובישי לנסר 91 של אימי (קרבורטור), הלך ראש מנוע. שלחנו את האוטו למוסך והסודר. אבל מאז שהוא חזר הגיר התחיל לסחוב לא טוב. הוא מגיע לשלישי וגם כשמאיטים הוא נשאר שם ולא מוריד הילוך, בניגוד ללפני. ועוד דבר, התצוגה של הגיר (P'R'N'D) השתנו הכל מבובלבל, כזה ב-P זה מראה L. האם זה תקע חשמלי או משהו? אין לי מושג בזה. איפה זה מתחבר? עכשיו עוד שאלה, האם הבעיה בגיר נובעת מזה שלא חיברו את הקרברטור נכון? זה מה שאני משער. ועוד דבר, הטורים השתגעו פעם עובד פעם לא וכל הזמן קופץ, לאיפה החיישן סיבובי מנוע מתחבר בלנסר? מישהו יודע? תודה לכל היודע דבר.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום. הרגע חזרתי מהטסט לאוטו והכשילו אותי על כך שהאוטו שלי מזהם יותר מן המותר [הרכב שלי נימצא כמזהם 4.83% והמותר הוא עד 3.5% אחוז ] וגם עשן יתר . .הלכתי שיעשו לי כיוון CO אבל בכל מקרה לטענתם האוטו מזהם ומעשן יותר מן המותר . שאלתי אותם מה עליי לעשו. והם אמרו לי שאחת מן האפשרויות קשורות: 1.להוסיף תוסף דלק למנוע ולעבוד איתו 100 ק"מ ולחזור . 2. כניראה גומיות שסתומים בלויות שביגלל זה יש בעיה ..[להחליף עלות של 700 ש"ח] . עכשיו לא ניראה לי שהבעיות אצלי במנוע הם קריטיות כי סה"כ האוטו מטופל וכולה עבר בחייו 106 אלף קילומטר [פגו 205 שנת 92 1.1] בכל מקרה מה דעתכם הבעיה והפיתרון.הפשוט ? אני מחר הולך למוסך מורשה לבדוק ולקבל חוות דעת. כמו כן תגידו -יכול להיות מצב שאולי ביגל…
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי בעיות בהיגוי, דברתי כבר עם אנשים פה לגבי זה, החלפתי לגאנטים וצמיגים 17 חדשים ולא שיניתי את הקוטר. עכשיו יש לי תופעה שההגה מרגיש כאילו רפוי קצת, כאליו כל פעם שאני נכנס לאיזה בור קטן זה מסובב לי את ההגה ומזיז לי אותו. זה לא מרגיש טבעי. משיהו מכיר מקום מקצועי שיכול לעשות בדיקה על מערכת ההיגוי והמתלים/כיוונים? תודה
הודעה אחרונה מאת YAKOV.B, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת, אחי האידיוט שטף עם ספריי ( מגעים) את הקויל והתגובה הראשונה לאחר נסיעה ארוכה היתה - שהרכב לא הניע בבוקר. לאחר מכן היתה נפילת טורים חזקה (הרכב לא סוחב). כבה בנסיעות וכשהרכב חם . שאלתי היא, האם להחליף קויל? האם לא נהרסו חלקים אחרים ברכב? (המחשב נבדק ונמצא תקין) אולם לפעמים כשהרכב לא מניע אני נוגע בקויל והוא כן מניע . ההתלבטות היא האם החלפת קויל דורשת כיוון מנוע? (טורים) האם קוייל יכול לאבד תפקוד בצורה כזו? או שרק שובק חיים.? האם זה לדעתכם מפלג? הכל נראה שם תקין, והדוק למנוע (ללא חופש) ? מודה מראש, וכמה עולה קויל ל RSI מפירוק? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
כאשר אני מסובב את ההגה עד הסוף הוא נשאר "תקוע" ואני צריך להחזיר אותו במקום שהוא יחזור לבד עם ההתקדמות של הרכב. מה הסיבה לכך?
הודעה אחרונה מאת ofir, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היום נתקלתי בשני המושגים, ונדמה לי שיש איזו חפיפה בין הפונקציות של שתי הרצועות, אבל הן עדיין מופיעות במקביל במכונית. מישהו?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 1 תגובות
- 709 צפיות
אני מחפש לקנות שטיחי אלומניום מה המחיר? ואיפה בקריות? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 881 צפיות
שלום בסכמה של האזעקה שקניתי, רשום שיש לחבר חוט אדום שחור ל RPM TECH (חיישן סיבובי מנוע?) ובתמונה מראים COIL +- ורשום לחבר את זה ל - מה קורה בדיזל, שאין קויל? יש שעון טורים, אבל אין קויל.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 95 אורחים (הצג רשימה מלאה)