Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוחלף מנוע - איזה דלק מתדלקים עכשיו?


ymalool
שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב , אז אני יושב כבר איזה חצי שנה עכשיו די מהצד וקורא המון בפורום הזה ועד כה למדתי לא מעט :) .

נכון להיום אני נוהג (בין היתר) על סוויפט (המכונה "סוזי") שנת 1990 גיר רגיל שהחלפתי לה לא מזמן מנוע.

המנוע הקודם היה נטול הזרקה ועם קרבורטור , המנוע הלך - הקרבורטור נשאר והוצמד למנוע שנת 1997 (מוזרק לשעבר).

מכיוון שלא השגתי מחשב למנוע החדש ביטלנו את ההזרקה והרכבנו את הקרבורטור על המנוע החדש.

ועכשיו השאלה - איזה סוג דלק שמים ???

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לחודש האחרון אני משתמש ב-96 (לא נטול עופרת) וההרגשה לא כ"כ טובה - האוטו טיפה מצלצל (גם לאחר כיוונים אינספור וניקוי קרבורטור) והמנוע איך לומר - "לא עגול".

האם זה יהיה בטוח לתדלק בנטול עופרת ברכב עם קרבורטור?

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היכולת לתדלק/לא לתדלק בנטול עופרת תלויה בתושבות של השסתומים ולא בצורת הזנת הדלק.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה שאתה אומר בעצם שזה אמור לפתור לי את בעיות ה"צילצולים" והעצלנות בסל"ד הנמוך - או שאין קשר?

ושאלה נוספת - למה לאחר החלפת המנוע המוסכניק (מורשה סוזוקי) לא העיר את תשומת ליבי לסוג הדלק (גם לאחר שהתלוננתי על כל התופעות הנ"ל)?

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה שאתה אומר בעצם שזה אמור לפתור לי את בעיות ה"צילצולים" והעצלנות בסל"ד הנמוך - או שאין קשר?

ושאלה נוספת - למה לאחר החלפת המנוע המוסכניק (מורשה סוזוקי) לא העיר את תשומת ליבי לסוג הדלק (גם לאחר שהתלוננתי על כל התופעות הנ"ל)?

 

את זה לא אמרתי....

 

לא ראיתי את המנוע שלך ולא שמעתי אותו - אני הייתי הולך למכון קרבורטורים מערכות דלק זו ההתמחות שלהם והבעיה שלך היא מערכת הדלק - יכולתו של המכונאי לעזור במקרה זה היא מוגבלת, כי הבעיה היא לא במנוע.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סורי מראש שאני קצת לוחץ לתגובות...

אף אחד מחברי הפורום לא נתקל במקרה\מצב דומה ?

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב!

לאחר שקראתי בעיון את שאלתך דעתי היא שאתה יכול להשתמש בשני האוקטנים

לסרוגין.ולו בגלל שברכבך לא קיים ממיר קטליטי ולא יכול להגרם נזק.

לגבי הצלצולים כמו שאמרו קודמי אין קשר למנוע, הבעייה היא כוון הצתה!

ישלאחר את ההצתה במספר מעלות לא רב,ובאם יש צורץ להעשיר במעט את

התערובת במקצת.

גש למכון קרבורטורים מקצועי בקשר להעשרה ולאחר בדיקת תערובת

במכשירCO. ולחשמלאי מקצועי לכוון ההצתה. בהצלחה!

ואנא דווח בפורום על התוצאה!

בברכה צביקה קרבורטורים נתניה :!::mad: .

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כמו תמיד , גם הפעם לא איכזבתם אותי - והשינוי בסוג הדלק (אוקטן 95) פשוט גורם לי להרגיש כאילו מדובר באוטו אחר...

הרכב הפסיק לגמגם\לקרטע , סוחב יותר טוב ומתנהג בצורה יותר גמישה בטורים הנמוכים.

השינוי הוא כ"כ קיצוני עד שבדרך חזרה לחיפה (מת"א) לא שמתי לב (נשבע) שבזמן עקיפה הגעתי ל- 140 קמ"ש.

שוב תודה לכל המייעצים , יניב.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי כאילו הבעיה בדלק היתה בתחנה, ולא באוקטן.

אין סיבה שהתופעות שתארת עם דלק 96 ייעלמו עם המעבר לשימוש ב 95 נטול עופרת.

 

רוב הסיכויים שה 96 שמילאת היה מהול או באיכות גרועה או משהו כזה.

האם בתקופת הקרטועים מילאת בתחנה קבועה?

כשמילאת 95, האם זה היה באותה תחנה או בתחנה אחרת?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו - שלא!

בדקתי את "ביצועי" הרכב בין תחנות שונות (חודש קבוע בכל תחנה - רק אצל שלושת הגדולות) והתוצאה "החלקה" ביותר התקבלה בדלק של חברת "דלק" .

ואז עברתי ל-95 "דרגון" ותאמינו לי שאני אומר שהשינוי פשוט מטורף!

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...