Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מסקרן אותי מאוד לדעת מדוע שמן מנוע דווקא משומש גורם לסרטן העור?

קראתי אזהרה זו על אריזת השמן שקניתי, וכתוב שיש להגן על הידיים מפני מגע עם שמן משומש, ולרחוץ אותן היטב במידה ובאו במגע עם שמן משומש.

 

בתודה, איתמר ג'ורג'.

פורסם

כל שמן שבעולם לא משנה שמן מנוע או שמן טיגון פלאפל שעובר רתיחה מספר רב של פעמים מתחיל להיות מסרטן

בגלל זה כל החכמים שמטגנים צ"יפס בבית ולא זורקים את השמן אלה משאירים לפעם הבאה מסכנים את הבריאות שלהם שכן השמן לא רק שהוא מסוכן אז הם גם אוכלים אותו!!!!!!!!!!!!!!

כנל כל הבסטות של פלאפל שבעל המקום מחליף את השמן פעם בשבוע במקרה הטוב ואמור לעשות את זה כמה פעמים ביום והשמן הופך למסרטן ביותר!!!!!!

כל זה קורה מכיון שהשמן סופח לתוכו קרינה (אחת התכונות של שמן) בעיקר ברתיחה!

(עובד קרינה)

פורסם
כל שמן שבעולם לא משנה שמן מנוע או שמן טיגון פלאפל שעובר רתיחה מספר רב של פעמים מתחיל להיות מסרטן

בגלל זה כל החכמים שמטגנים צ"יפס בבית ולא זורקים את השמן אלה משאירים לפעם הבאה מסכנים את הבריאות שלהם שכן השמן לא רק שהוא מסוכן אז הם גם אוכלים אותו!!!!!!!!!!!!!!

כנל כל הבסטות של פלאפל שבעל המקום מחליף את השמן פעם בשבוע במקרה הטוב ואמור לעשות את זה כמה פעמים ביום והשמן הופך למסרטן ביותר!!!!!!

כל זה קורה מכיון שהשמן סופח לתוכו קרינה (אחת התכונות של שמן) בעיקר ברתיחה!

(עובד קרינה)

וואו

אתה רצני?

המידע שלך מהימן?

זה מעניין ותמוה

אני שונא שמן ישן כי זה מגעיל

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

שמן מנוע משומש עובר , בזמן שהייתו במנוע , הרבה תהליכים כימיים ופיסיקלים המשנים את הרכבו. החומר הכי מסרטן אשר נוצר בו נקרא "דיוקסין". זהו חומר הנמצא גם בשנאים גדולים של מערכת החשמל הביתית ציבורית.

 

חומר זה גרם למחלתו של כפר(SEVESO) שלם באיטליה , לפני כ-20 שנה, כאשר התפוצץ מפעל ליצור חומר זה למטרות קרור שנאים.

נשיא אוקראינה החדש , הורעל בחומר זה בזמן הבחירות שם ופניו מכוסים עד עתה חורים.

לצערי גם אני , כמו הרבה מכונאים אחרים , נגענו בשמן שרוף מבלי לדעת על הסכנות התמונות בו.

אין לזה כל קשר לשמני בישול. שמן סויה ידוע כגורם לסרטן ריאה לאנשים העוסקים הרבה בטיגון, בייחוד בסין.

מסקנה : יש להמנע ככל האפשר ממגע עם שמני מנוע שרופים ולא להתביש לרחוץ ידיים מיד אחרי מגע עימו, אפילו באמצע העבודה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

אני גם רואה בזמן האחרון הרבה מוסכניקים שמשתמשים בכפפות גומי (כמו של הרופאים) בזמן העבודה,אני אומר גם לוותיקים שזה לא בושה ללבוש כפפות גומי ("פותחת רגליים בבקשה" :lol: ).

פורסם

תודה רבה לכולם על המידע.

לגביי שימוש בשמן טיגון יותר מפעם אחת, עכשיו אגיד לאימא שלי ואחותי להקפיד יותר בזאת וליזרוק שמן ישן ולקנות שמן איכותי.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם
אני גם רואה בזמן האחרון הרבה מוסכניקים שמשתמשים בכפפות גומי (כמו של הרופאים) בזמן העבודה,אני אומר גם לוותיקים שזה לא בושה ללבוש כפפות גומי ("פותחת רגליים בבקשה" :lol: ).
שאלתי מכונאי צעיר בשביל מה הכפפות, הסביר שהוא לא רוצה להיראות כפועל שחור בעיני בחורות...

היות והוא היה שזוף מאוד, אני לא בטוח שסרטן העור נמצא בראש מעייניו

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...