Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רצועת אלטרנתור


socho
שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתקוה שזה לא ייתפס במאוורר נניח, אז או שתידלק נורית האזהרה שאין טעינה, או שהיא תקולה ולא תידלק. תוכל לבדוק כשאתה מסובב סוויץ' ולא מניע, אם יש נורית דלוקה בנושא.

 

בין כך ובין כך, תיתקע באמצע הדרך. אחד הגיע כך לקנות חדש, הוא היה עם אשתו, והם הצליחו לעבור קילומטרים רבים עם גרביון מתוח.

אבל היה חכם לפני, זה הרי יקרה כשאתה בדרך לאן-שהוא. זה מאד זול, ומאד פשוט להחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף ואל תיקח סיכון אתה לא יכול לדעת איפה היא תיתקע לך בזמן הנסיעה(רצועה אחרת?מאוורר?פולי?) ולאיזה נזק היא תגרום!לא כדי להתקע במקום שלא מכירים...

 

יוסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תירגעו ותיקראו את ספר התאוריה שוב

את הניצוץ הראשוני נותן המצבר

תפקיד האלטרנטור הוא ליטעון את המצבר, ורצועתו גם קשורה למע' הקירור של הרכב (אני מיתפלא שלא שמת לב להתחממויות יתר אצלך ברכב)

בכל מיקרה תחליף כי ימין ספורים ואתה לא יודע איפה הוא יחליט לבגוד בך

 

לאון ג.

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצבר והאלטרנטור מחוברים במקביל (למי שמבין בחשמל), כך שברגע ההתנעה כל העומס נופל על המצבר כי האלטרנטור לא מסתובב, הסטרטר גוזל הרבה הספק ואת זה המצבר מספק.

 

ברגע שהמנוע התחיל לעבוד, המתח שהאלטרנטור מספק גבוה מזה של המצבר לכן מתבצעת טעינת מצבר בנוסף לשאר הצרכנים שגוזלים מתח מהאלטרנטור.

לכן אם האלטרנטור תקול המצבר מספק את המתח לכל מערכות החשמל ולאחר זמן מסויים ללא טעינה הוא שובק חיים.

החלפת רצועת אלטרנטור אמורה להיות פשוטה אם ישנה גישה נוחה לאלטרנטור, משחררים בורג שאחראי על מתיחת הרצועה, שולפים את הרצועה הישנה מרכיבים את החדשה מותחים לרמת המתח המוגדרת לכל רכב, הרצועה צריכה להיות מתוחה אבל לא מתוחה מדי, אחרת היא יכולה להיקרע או לפגוע בפולי או במייסבים של האלטרנטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...