Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר מת ופקק תנועה


ברווז
שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החיפאים מבינכם יכלו לראות אותי היום תקוע,בפעם הראשונה בחיי יש לציין,עם האוטו קצת לפני ארלוזרוב.למה?המצבר שלי,זכרונו לברכה.הייתה לי הרגשה מוזרה כשהחלונות לא זזו מהר כהרגלם...2 דקות אחרי,הרדיו התחרפן,הדיבורית הבהבה,ואז-שקט.חשבתי-"זה היה מוזר!"ואפילו לא ידעתי שהאוטו נכבה לי...זה החיסרון במנוע שקט...מבט מהיר בלוח השעונים הבהיר לי שהאוטו כבוי,וכל ניסיונות ההדלקה עלו בתוהו.הידרדרתי לשוליים,שמתי משולש,אבא בא להניע אותי עם כבלים...לא נעים.המצבר היה של שנפ נדמה לי משנת 2002.טוב-הניע,נסעתי הבייתה(אני גר 2 מטר מארלוזרוב...שיא הבעסה...)ובערב נסעתי עם האוטו של אבא לקנות מצבר חדש.ועכשיו הכל עובד!כמעט.משום מה הטורים שלי שתמיד היו על 800 סל"ד הם עכשיו על 500 סל"ד.מעניין מה יקרה אם אני אפעיל מזגן...מישהוא יודע מה הקשר בין כל התיאור הארוך למעלה לטורים?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שנכבה באמצע נסיעה באופן שהוא נכבה לך, מצביע ברוב המקרים על אלטרנטור ששבק חיים,

או שלא מקבל זרם D+. המנורה של הטעינה (המצבר) דולקת עכשיו עם מנוע בסרק?

כי אם כן, זה רק עניין של זמן עד שתקבל שידור חוזר.

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה נשמעת כמו אלטרנטור ולא כמו מצבר. תפקיד המצבר להתניע את הרכב כלומר לספק מתח לסטרטר. ברגע שהמנוע עובד האלטרנטור אמור לספק את המתח לשאר מנגנוני הרכב, מכיוון שהוא מחובר במקביל למצבר, ובכך הוא גם טוען את המצבר כי המתח של האלטרנטור גבוה מזה של המצבר. כאשר המנוע עובד ביציאת האלטרנטור צריך להיות מתח של 14V-15V ועל המצבר צריך להיות מתח של 12.5V-13V, הערכים לא על המילמטר אבל זה פחות או יותר התחום על מנת שהמצבר יטען ע"י האלטרנטור. אם המתח ביציאת האלטרנטור לא גבוה מזה של המצבר אין טעינה והאלטרנטור לא מספק את המתח הדרוש לשאר מנגנוני הרכב.

 

בדוק את האלטרנטור כדי שלא תגלה עוד שבוע שגם המצבר החדש שלך שבק חיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלטרנטור נבדק,כולל מתחי הטעינה ע"י מכשיר וחשמלאי מוסמך.המצבר פשוט היה ישן מידי.החדש נטען פיקס.והמנורה של הטעינה כבוייה,קרי-תקין.רק הטורים ירדו ואין לי מושג למה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...