Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם ידית כניסה ללא מפתח בסקודה קרוק


uvv

פוסטים מומלצים

אני כותב כדי לבקש עזרה בבעיה שאני חווה עם סקודה קרוק 2020 .

פונקציית הכניסה ללא מפתח לידית הדלת לא פועלת כראוי.

למרות שהחלפתי את הסוללה בשני המפתחות, הידית לעיתים קרובות לא מצליחה לפתוח את הדלת, מה שמאלץ אותי להשתמש במפתח השלט.

מעניין שתא המטען נפתח ללא כל בעיה.

בנוסף, שמתי לב שלאחר שימוש במפתח השלט ונהיגה ברכב, הבעיה בדרך כלל נפתרת מעצמה.

עם זאת, הבעיה חוזרת לסירוגין, במיוחד כאשר הרכב חנה למשך יום, ונותרת בלתי סדירה.

ביקרתי לאחרונה במוסך סקודה בנוגע לבעיה זו.

לרוע המזל, הבעיה לא נראתה בעת הביקור .

המכונאי חיבר מחשב לרכב כדי לבדוק בעיות מדווחות, אך לא הצליח לאתר בעיה הקשורה לנושא זה.

תודה על העזרה . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה קורה בחניה במקום מסויים או במקומות שונים? אם מדובר במקום מסויים (או מקומות קבועים) יתכן שמדובר בהפרעה אלקטרומגנטית לקליטת השלט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר יש בעיה בדלת הנהג.

האם יש בעיה דומה גם בדלת הנוסע?

 

כאשר אתה רושם מפתח השלט, האם הכוונה לכך שאתה מכניס מפתח פיזי של ממש לחריץ הדלת כמן פעם?

או שאתה פשוט לוחץ על כפתור "פתיחה",  בשלט הרכב.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שנוהג על רכבי VAG כבר מעל 10 שנים, אני יכול להגיד בוודאות שה-KESSY (מערכת כניסה ללא מפתח) ירדה באיכותה עם השנים. חבר עם אוקטביה חדשה סובל גם מזה, שלפעמים לא קורה כלום כשמנסים את לפתוח/לנעול עם החיישן בדלת.

גם אני אישית חוויתי את זה בשני רכבי VAG חדשים.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Fraysa כתב:

שלפעמים לא קורה כלום כשמנסים את לפתוח/לנעול עם החיישן בדלת

ברנו קליאו5 , חכמי רנו בחרו לדלג על המהמורה הזו בדרך "אלגנטית": הם פשוט ויתרו על החיישן בידית של הדלת.

נשאר רק משדר אותות רדיו בשלט שבכיס.

 

עברת ליד האוטו? קליק הוא נפתח.

הסתובבת לדבר עם השכן? קליק הוא נסגר.

עברת לפני האוטו כדי לבדוק שאתה חונה בסדר, קלאק הוא נפתח ונסגר.

ניסית לכסות את האוטו עם כיסוי רכב. כדאי שתשאיר את השלט בבית. מכמה קליק-קלאק שהוא יעשה לך בזמן הכיסוי.

יו, כמה זה מעצבן. עד שהבנתי שזה היישום ואין מה לעשות.

ועוד יש כאלה שקי-לס זה מאסט בשבילם. תעשו לי טובה, תביאו לי מפתח. (ותורידו 5 אלף שקל ממחיר הרכב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה רבה על התגובות.

 

הבעיה מתרחשת במיקומים שונים , ככל הנראה לא מדובר בהפרעה אלקטרומגנטית.

הבהרה לגבי "מה שמאלץ אותי להשתמש במפתח השלטהתכוונתי לאופציית פתיחה ע"י לחיצה על כפתור פתיחה בשלט הרכב (לא פתיחה עם מפתח פיזי).

 

כאשר הבעיה מתרחשת, אז ה KEYLESS לא עובד באף אחת מהדלתות הקדמיות (בדלתות האחוריות אין סנסור) אך תמיד עובד בצורה תקינה בדלת תא המטען (שזה די מוזר).

גם המפתח הנוסף מתנהג בצורה דומה (החלפתי סוללות בשני השלטים, כך שזאת לא סוללה).

 

עריכה אחרונה על ידי uvv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בעיות מסוג "בא והולך" קשות לאיתור.

אם הייתי צריך להמר, אז כנראה בעיית תקשורת בין ה"מוח" לחיישנים שבדלתות הקידמיות.

כנראה שבדלת תא המטען אין חיישן שכזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות״ש - כאשר זה קורה, האם זה לא עובד עד שאתה לוחץ על השלט, או שאחרי כמה נסיונות זה כן עובד? נסה לראות אם שינוי זווית או הוצאת המפתח מהכיס משנה את ההתנהגות.

 

לפני 19 שעות, IsraCar כתב:

ברנו קליאו5 , חכמי רנו בחרו לדלג על המהמורה הזו בדרך "אלגנטית": הם פשוט ויתרו על החיישן בידית של הדלת.

נשאר רק משדר אותות רדיו בשלט שבכיס.

 

עברת ליד האוטו? קליק הוא נפתח.

הסתובבת לדבר עם השכן? קליק הוא נסגר.

עברת לפני האוטו כדי לבדוק שאתה חונה בסדר, קלאק הוא נפתח ונסגר.

ניסית לכסות את האוטו עם כיסוי רכב. כדאי שתשאיר את השלט בבית. מכמה קליק-קלאק שהוא יעשה לך בזמן הכיסוי.

יו, כמה זה מעצבן. עד שהבנתי שזה היישום ואין מה לעשות.

ועוד יש כאלה שקי-לס זה מאסט בשבילם. תעשו לי טובה, תביאו לי מפתח. (ותורידו 5 אלף שקל ממחיר הרכב).

 

ב-VAG יש אופציה כזו, אך אני אישית פחות אהבתי אותה וביטלתי אותה בזמנו.

 

אני מאוד אוהב כניסה ללא מפתח, וב-BMW וב-VAGיות ישנות שהיו לי זה עבד מושלם - אבל הייתי יכול לחיות בלי זה.

 

לפני 18 שעות, IsraCar כתב:

בעיות מסוג "בא והולך" קשות לאיתור.

אם הייתי צריך להמר, אז כנראה בעיית תקשורת בין ה"מוח" לחיישנים שבדלתות הקידמיות.

כנראה שבדלת תא המטען אין חיישן שכזה.

 

ברכבי VAG, ככל מה שאני מכיר, יש שתי אנטנות: אחת לדלתות הקדמיות והשנייה בתא המטען. מדובר באנטנה עם מק״ט זהה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הי, מסתבר שהבעיה קשורה למצבר של הרכב.

החלפתי לחדש והבעיה כרגע נפתרה.

 

באופן מוזר, כאשר בדקו את המצבר הישן 12V 59Ah 640A (Stop Start). (מקורי)

הטסטר הראה "GOOD & RECHARGE 12.18V 384EN."

מאוד מוזר שהמערכת רגישה כל כך.

לי נראה כמו תכנון לקוי של המערכת.

תודה רבה.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...