Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת הילוך בדיוק בעליה על באמפר או פס האטה בכביש


פאר האורה

פוסטים מומלצים

בכבישים שבין פס האטה לפס הבא ולזה שאחריו וככה לא מעט פסי האטה לאורך כל הכביש הארוך. מפרידות סך הכל כמה שניות.

האם החלפה תכופה בתוואי נסיעה כזה בכל פעם מהילוך שלישי לשני בדיוק בעליה על הפס יכולה לגרום לנזק? איך עדיף לנהוג? אולי לעלות על הפסי האטה בהילוך שלישי וזהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט להשאר במהירות קבועה, הנוחה לך, למעבר מעל פס ההאטה.

 

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להוריד הילוך אם הגיר אוטומטי,צריך לעלות על הפס במהירות של גג 20 קמ"ש ואם גבוה אז פחות\ כדי לא לשחוק את המתלים/חלקי המתלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, פאר האורה כתב:

צריך


מה ז"א "צריך"? צריך להיות בהילוך שמתאים למהירות, וצריך לעבור את הפסים במהירות שבין 20 ל-30 קמ"ש, כתלות עד כמה הם בנויים בצורה נכונה ותקנית. (יש מקומות, בעיקר במושבים וקיבוצים, שם לא טורחים לבנות פסי הרעדה תקניים, במקום זה יש "הרי הרעדה" שגם ב-10 קמ"ש אי אפשר לעבור אותם.)

אם אתה יכול לעבור בשלישי, תעבור בשלישי וזהו.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, פאר האורה כתב:

הרי הרעדה ממש ככה. אני אגב מדבר על ידני לא אוטומטית.

מהירות שמתאימה להילוך ולהיפך- אם 20 -30 אז הילוך 1-2

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, פאר האורה כתב:

יש לי מידע שגוי שמעבר על פס האטה צריך להתבצע בהילוך שני? 

ומאיפה המידע? ומה בדיוק המידע?

הרשות הלאומית למסירת מידע לנהגים?

הילוך שני הוא בדר"כ עד 50 קמ"ש, כמובן כתלות ברכב וביחסי ההעברה בתיבת ההילוכים, משמש שפס האטה ראוי שייעבר בעד 50 קמ"ש מקסימום.

יותר עדיף לכיוון ה- 20-30 קמ"ש.

 

לפני שעתיים, פאר האורה כתב:

האם החלפה תכופה בתוואי נסיעה כזה בכל פעם מהילוך שלישי לשני בדיוק בעליה על הפס יכולה לגרום לנזק?

לא.

תיבת הילוכים נועדה כדי שיחליפו בה... הילוכים.

וזה לא משנה אם אתה לפני פס האטה או לאחריו.

 

לפני שעתיים, פאר האורה כתב:

איך עדיף לנהוג?

עם 2 ידיים על ההגה, זובירקס על השפה העליונה אם יש הרפס, אם אין הרפס אז רגל ימין על דוושת הגז, רגל שמאל מונחת על מנח הרגל ולא על דוושת הקלאץ' במהלך נסיעה .

לאט ובזהירות אם אתה עם רכב פרטי.

אם אתה עם רכב חברה, מהר ובפזיזות כי גם ככה יש מי שמשלם על התיקונים.

 

לפני שעתיים, פאר האורה כתב:

אולי לעלות על הפסי האטה בהילוך שלישי וזהו?

תלוי מהירות.

או על הילוך רביעי אבל עד 17.6 קמ"ש עם מונה מהירות דיגיטלי. אם מונה מהירות אנאלוגי אז עד 14.8 קמ"ש בלי להתחשב בחיכוך עם האוויר ביום קיץ מהביל.

אם אתה על טסלה, אז רק אם הסוללה טעונה ב- 40% ומעלה מתחת ל- 0.

מתחת ל- 0 כל מעבר על פס האטה עם טסלה יכול להזיק למנועים של מיצובישי יפן שיוצרו בצ'כיה על ידי אנזו פרארי.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
שגיאת כתיב
  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכלתם את הראש אם הצריך לא צריך הזה.
פס האטה תפקידו לשלוט במהירות הנסיעה שלך, אם יש לך רכב נוח מאד ורך מאד ואתה עובר על פס האט 'סלחן' אתה גם תרד ל20?
אם יש לך איביזה קופרעעע!!11 מונמכת עם צמיג בחתך 35 ומולך ניצב פס האטה שמי שפיקח על הבניה שלו היה חוטף מכות בבי"ס, גם 5 זה יותר מדי.

אין חוקים. ואין שום נזק בלהחליף הילוכים, מקסימום בלאי זניח לקלאץ' עקב עוד החלפת הילוך.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פסי האטה נועדו.......להאט את מהירותך. אז אם יש פסים במרחק לא גדול זה מזה סע במהירות קבועה מתאימה וזהו.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכאנית לא אמורה להיות בעיה. מבחינת נוחות נהיגה אני חושב עדיף להישאר בהילוך שבו שיש מספיק כוח במהירות המינימאלית ואז מקסימום טיפה למשוך אותו. אצלי לדוגמה זה הילוך שני. בכל מקרה אם פסי האטה באים אחד אחרי השני אין סיבה מיוחדת להאיץ יותר מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, פאר האורה כתב:

מהילוך שלישי לשני בדיוק בעליה על הפס יכולה לגרום לנזק? איך עדיף לנהוג? אולי לעלות על הפסי האטה בהילוך שלישי וזהו?

אם אתה יורד במהירות למהירות שמחייבת הורדה לשני, תשלב לשני קצת לפני פס ההאטה ותגיש לפס ללא רגל על הברקס.

 

אם אתה ניגש לפס האטה תוך כדי שאתה בולם, המתלה הקידמי יהיה סוגר (אפילו במעט) והספיגה שלו של פס ההאטה תהיה פחות טובה.

 

חוץ מזה תוריד ותעלה הילוך בהתאם למהירות שלך, זה לא גורם לשום נזק. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע בהילוך שני עובר את הפס האטה מאיץ ולוחץ קלאטש ומחזיק אותו לחוץ עד ליקראת הפס הבא שאז אתה עוזב ואתה בהילוך שני עובר את הפס הבא

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האטה תמיד רק לפני הפס האטה.

תמיד לעלות על הפס האטה ללא בלימה, ועוד יותר טוב עם נגיעה קלה בדוושת ההאצה על מנת לפתוח מתלה קדמי.

ההילוך הנכון כבר תלוי בעקומת המומנט של המנוע שלך.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...