Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העובדה שלא כורתים לגנבים את הידיים והביצים.

הידיים שלא יגנבו

הביצים שלא יתרבו

  • אהבתי 2
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, dani666 כתב:

הם מתמלאים גם כן כי קונים עוד מכוניות כי הרי פתאום היה כביש פנוי ..... עד ששוב התמלא.

 

בוא נעשה ניסוי מחשבתי: נניח ששיפרנו את התשתיות ועכשיו הן יכולות להתמודד עם כמות כפולה של מוכניות.
עכשיו, אם כמות המכוניות היא ללא שינוי הרווחנו כי הן יגיעו יותר מהר
אם כמות המכוניות גדלה והזמן נסיעה חזר להיות כמו מקודם אז אולי גם הרווחנו כי פתחנו ליותר אנשים את האפשרות לנסוע. 
אולי זה הוזיל להם את הדיור כי במקום לגור בגוש דן הם התרחקו ממקום העבודה ונוסעים כל יום?

ייתכן שאתה אחד מהאנשים שאם שומעים על מיטה פנוי בבית חולים ממהרים לשבור משהו/לחלות במשהו כדי לנצל את ההזדמנות.  אבל כל האנשים שאני מכיר (ולא מכיר אותך) לא ינצלו הזדמנות כזו.

לדעתי אתה מפספס את הנקודה שלי: כל שירות ציבורי שנותנת המדינה גדל עם האוכלוסיה. גנים ובתי ספר, סניפים של קופות חולים, משטרה, פקידים. 
משום מה כשזה מגיע לתשתיות תחבורה מגיע הטיעון המוזר שאומר "אם תגדילו את השירות הזה גם בתוספת ישתמשו". נכון, זאת המטרה של התוספת.

אולי מורכב אבל אחלה דוגמא.  יחד עם זאת התיקון השני קושר זאת למיליציה (יחד עם זאת פסיקה של ביהמ'ש העליון מ 2008 מנתקת קשר זה) ולהגנה על המדינה החופשית.  הפרשנות המודרנית ללא ספק הפכה את התיקון הזני לזכות כמעט מלאה להרוג.

ולעומת זאת יש מספיק מדינות שאוסרות החזקת נשק.  מצבן לא יותר גרוע (בלשון המעטה) מזה של ארצות הברית.

בפעם השלישית, זה נושא מורכב. ארצות הברית היא מדינה גדולה. יש בה ערים שמצבן הרבה יותר גרוע מערים אחרות ולא כי בהן יש יותר נשק (חוקי). 
מה שחשוב הוא מי מחזיק בנשק.

בנוסף, אתה יודע מה הן המטרות של הזכות הזאת?

 

איך אתה מפצל את הציטוט?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

איך אמר מי שאמר?

אני לא רוצה לחיות בארץ בה יש מכונית לכל פועל אלא בארץ בה גם העשירים נוסעים ברכבת...

  • אהבתי 8

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

חטאים:

  • שאין אכיפה אפקטיבית על אופנוענים על אופנועי ספורט. לחליפין, שמותר להם לנסוע על כבישים רגילים.

 

לפני 13 שעות, mcshmupi כתב:

3. צפירות. כמות רעש, נזק ועצבים ללא שום טועלת ב99% מהמקרים. עונש קולקטיבי בלי פשע.

צריך מצלמות רעש בצמתים, וקנסות אוטומטיים.

 

לפני 13 שעות, mcshmupi כתב:

7. חמישים גוונים של אפור: אז באיזה צבע לבן, אפור או שחור תרצו להזמין את הרכב הבא שלכם?

מבחינתי, לבן. הכי פרקטי. פחות חם בקיץ, מחזיק מעמד טוב יותר לאורך זמן מצבעים כהים (לא ברור למה), שריטות פחות בולטות, והכי קל לתיקון.

 

לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

איך אתה מפצל את הציטוט?

Enter Enter.

אבל עורך ההודעות של הפורום אכן מעיק. אין אפשרות עריכה כטקסט פשוט + טגים, אלא רק בפורמט משוכלל. הבעיה שהעורך עצמו פחות משוכלל, אז קשה... לערוך.

 

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, mcshmupi כתב:

איך אתה מפצל את הציטוט?

אם התכוונת אלי, פשוט:

מצוטט קטע אחד ומגיב לו ואז מצוטט קטע שני ומגיב לו וחוזר חלילה.  וכשסייתי את החלילה - שולח.

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם
לפני 13 שעות, tinoki כתב:

איך אמר מי שאמר?

אני לא רוצה לחיות בארץ בה יש מכונית לכל פועל אלא בארץ בה גם העשירים נוסעים ברכבת...

 

מדינה מפותחת היא לא מדינה שבה העניים נוסעים באוטו פרטי, אלא מדינה שבה העשירים נוסעים בתחב"צ.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 16 שעות, MIKIOPA כתב:

קיה פיקנטו (וגרורותיה)

מה יש לך נגד קיה פיקנטו, ונגד המכוניות שאתה רואה כגרורותיה ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

השמירה על האוטו-אני ינהג והשטיפה בזול(אלה עם הקילשונים/מטאטאים ינקו פיקס פוקס) ואז האוטו שלך גרוטאה(לפחות ניראה ככה) והולך לפח

כיף ליראות מכוניות ישנות פשוטות ככול שיהיו שמורות כאילו יצרו אותם לא מזמן

פורסם
לפני שעתיים, שביט כתב:

 

מדינה מפותחת היא לא מדינה שבה העניים נוסעים באוטו פרטי, אלא מדינה שבה העשירים נוסעים בתחב"צ.

במדינה מפותחת תחב"צ טובה לא סותרת מחירים יותר נמוכים לרכב פרטי. 

לעבודה אני נוסע ברכבת,

ויש לי מכונית שקניתי כי אני רוצה (ועלתה לי הרבה יותר ממה שהיתה אמורה לעלות עם מדיניות מיסוי דומה לרוב מדינות ה OECD)

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

×
×
  • תוכן חדש...