Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ATTO 3. מדוע האנשים עדיין מסתערים על הרכב הזה ?


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 20 שעות, yossiaviel כתב:

אין ממש חבילה דומה.

הגילי מציע טווח משמעותי ריאלי (לא על הנייר) הרבה יותר טוב. גם המזגן שלו חזק ומקרר מייד.

מצד שני ה-BYD נראה רכב הרבה יותר מרשים. לפחות מבחוץ. וזה למעשה הקלף המנצח שלו כאן.

 

שוב, לזרוק 170000 כדי לסמוך על נתוני היבואן בפרוספקט, מבלי לעשות מעט שיעורי בית ,רק כדי לקחת סיכון, ולהגיד "לי זה לא ייקרה?" לא יודע..

 

 

גולת הכותרת של האוטו 3 היא בטיחות, כמו שאמרו לך הBYD נבחנה בeuro ncap וקיבלה 5 כוכבי בטיחות.

לדעתי זה היתרון גדול לאין שיעור על הג'ילי וכשמסתכלים על הקומבינה של הג'ילי עם הסוללה שמחובר לתחתית הרכב עם ברגים, מפחיד לדמיין מה יקרה במקרה של תעונה חזקה עם הרכב הזה.

 

 בנושא הטזה של התקלות המרובות אצל האוטו 3 לדעתי אתה חווה משהו שנקרא הטעיית האישוש.

תקלות ומחלות ילדות קיימות בכל הרכבים, לגולף וvag יש המון תקלות עם המולטימדיה החדשה ולקיה יש תקלות עם הגירים הרובוטים הדו מצמדיים החדשים ולטסלה היו בעיות עם הידיות שעברו איזה 10 רוויזיות ועל פיג'ו 3008 היו גם תלונות על באגים ותופעות מוזרות וכו...

אם תכנס לקבוצות בעלים של כל רכב מדגם חדש תגלה שמתלוננים על הרבה מחלות ילדות וזה לא משהו מיוחד לאוטו 3.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנשים נכנסים לקבוצת פייסבוק בשביל להתלונן, לא חושב שיש המון אנשים עם רגשות עזים לג'יפון האפור. יש כמה אבל אני מניח שאצל הרוב - יש בעיה כלשהי אז יאללה לפייסבוק נראה שלעוד אנשים יש.

אני רואה את זה הכי הרבה עם קבוצה של איזו חברת תעופה low cost שאני טס בה הרבה ובחיים לא היתה לי בעיה, הקבוצה רק תלונות תלונות תלונות. כי אנשים לא נכנסים לכתוב שהכל היה סבבה.

אז כנראה שהאוטו עושה את העבודה בגדול? או שלא ונדע בעתיד הקרוב.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, PinkDolphin כתב:

רוב הסיניות לא נבחנו ב-Euro NCAP (למיטב זכרוני, רק ה-Aiways, שקיבל 3 כוכבים, וה-MG ZS, שלא זמין כבר). ה-Atto 3 קיבל 5 כוכבים.
מקבוצות הרכב החשמלי זה נשמע שזה שיקול מאד משמעותי, במיוחד לבעלי משפחות.
מבחינתי המבחן יהיה כשה-MG4 יהיה זמין בארץ; התימחור שלו באירופה מאד זול, ואם כאן התימחור היחסי מול המתחרים יהיה דומה לאירופה, אני מעריך שימכרו הרבה מאד (עושה רושם שרוב קוני ה-ZS החשמלי מרוצים). גם הוא קיבל 5 כוכבים ב-Euro NCAP, ולגירסת הסוללה הגדולה יש טווח של 450 ק״מ לפי WLTP.

ממש לא נראה לי, שאלפי הלקוחות שרכשו את הרכב, הצטופפו באולמות התצוגה כדי להזמין אותו, בגלל שהוא היה מקושט בכל כך הרבה כוכבי בטיחות.

 

הסיבות העיקריות (לעניות דעתי) היו, הצורה והגודל של הרכב, הספקה מיידית, לאומת מחסור או זמני המתנה ארוכים ליבואנים אחרים,( יחד עם המס על החשמליות שזינק בתחילת השנה,) והקטלוג עם הנתונים התיאורתיים המצויינים של  היצרן.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שחלק לא מבוטל מהאלפים שעולים על הכביש הולכים ישירות ליסינג. אאלט יש עליו עכשיו אפילו מבצע אפס קמ בהנחה מגוחכת של 3 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של הרכב כבר 3 חודשים אנסה לענות , 

הרכב נקנה כמחליף לספורטאז' 1.6 טורבו פרימיום , 

מגיע בבסיס מאובזר ממנו ומרווח ממנו בכל סוגי האיבזור כולל הבטיחותי, 

בנוסף יש אצלנו אטקה שנופלת מול האטו בכל הפרמטרים וגם פאסאט פרימיום ככה שיש לי עם מה להשוות . 

הרכב מאוד נוח , מאוד שקט , עלויות תפעול מצחיקות ועוד ..

 

לגבי התקלות , 95 אחוז מהפוסטים בפייסבוק זה לא תקלות , 

כל יום יש מספר פוסטים מצחיקים של "הרכב לא מניע כל המנורות דולקות ! " , ומה הפתרון לתקלה הנוראית ? להניע בלחיצה עם הברקס , דוגמא אחת אבל תבין הלאה מה קורה. 

אם אנשים היו קצת יותר טכנולוגים או קוראים את הספר רכב לא היה צורך בכתיבת פוסט מיותר.

 

הרעשים של הגומיות בהגה מטופלות בריקול על ידי היצרן למי שזה קורה אצלו (כמה עשרות על פי הפייסבוק ) ומוחלפות לרוויזיה חדשה יותר , 

מזגן שלא מקרר ? מוסיפים גז (קרה ברכבים הראשונים שהגיעו , אצלי ואצל כל מי שאני מכיר עם הרכב המזגן מקפיא) ואני לא מכיר אנשים שהמזגן לא עובד אצלם,

ריסטים למערכת אלה דברים שקורים (במיוחד שמערכת שלא נכבית לעולם - עד שעושים ריסט/ עידכון תוכנה ) ,

כבל טעינה שלא משתחרר - פיצ'ר שנועל את הכבל טעינה שלא ישחררו אנשים משועממים - משתחרר בפתיחת הרכב - שוב משהו שהיה נפתר אם היו קוראים מסמכים,

תא מטען שלא נסגר ? זה תא מטען שנפתח בלחיצה על הכפתור אם המפתח קרוב ( שוב - דוקומנטציה !),

גג שנתקע באמצע הדרך ? עושים לימוד מחדש בלחיצה של 5 שניות על הכפתור וזה לא ייקרה יותר ,

גלים בגג ? לא קיים אצלי ואצל עוד כמה שבדקתי ואצל אלה שכן - נראה די זניח ואשמח שייקבלו פיצוי אם מגיע. 

 

טווח נסיעה אצלנו בנסיעות עירוניות גם עברנו את ה420 טווח לטעינה , מחוץ לעיר זו הנקודה הרגישה בכל חשמלית - מגיעים ל350 קילומטר לרוב בנסיעה לא איטית. 

 

בסיכומו של עניין בסביבות התקציב שהעמדנו לרכישת רכב (150K) , 

לא הייתה בחירה טובה יותר , הביצועים מעולים , חווית הנסיעה מדהימה , איבזור מעולה והמרווח בספסל האחורי מדהים והעלות לנסיעה מצחיקה . 

 

  • אהבתי 9
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.4.2023 בשעה 10:19, yossiaviel כתב:

חריקות חזקות בסיבובי הגה,

מחסור חמור בחלפים, 

מזגן מקרטע, או לא עובד כלל, 

בעיות במולטימדייה, גם נוריות שנדלקות ללא סיבה, דורשת RESET כל פעם.

חלון בגג שאינו נסגר עד הסוף,

כבל טעינה שאינו משתחרר,

תא המטען, שאינו נסגר עם נעילת הרכב,

טווח הנסיעה האמיתי, רחוק מאוד מהמוצהר,

הי, שלום לכולם 

אני כבר חודשיים+ עם הרכב ועברתי איתו 8000KM 

 

1. לא אצלי 

2. לא נתקלתי עדיין בצורך לחלפים

3. לוקח זמן לקרר, נכון 

4. לא אצלי 

5. לא אצלי 

6. לא אצלי 

7. לא חשבתי על זה... סוגר בלחיצת כפתור 

8. מעצבן מאוד!!! טווח אמיתי לא יותר מ320 ק"מ

בתאריך 11.4.2023 בשעה 10:19, yossiaviel כתב:

וגולת הכותרת, קבלת רכב חדש, כאשר גג הרכב עם לחיצות.

אגב, לגבי הגג, הרוכשים במעמד קבלת הרכב,  נאלצים לחתום על מסמך הזווי, על וויתור בהשתתפות בתביעה הייצוגית שנפתחה בנושא..

גם לגבי האנדרואיד אוטו, ברכבים הללו, זה כנראה לא יהיה בזמן הקרוב. או בכלל...

החתימו אותי גם על המסמך הזה. כשההוא מהמסירות ניסה להראות לי את הלחיצות, התקשתי לראות אותם. לדעתי עשו עסק מכלום (או שזה מזל ברכב שלי) 

אפל קארפליי כבר עודכן ברכבים, ובהתכתבות עם החברה משבוע שעבר התחייבו לי שאנדרואיד אוטו יגיע עד סוף יולי.

עריכה אחרונה על ידי Electric driver
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.4.2023 בשעה 19:50, Electric driver כתב:

הי, שלום לכולם 

אני כבר חודשיים+ עם הרכב ועברתי איתו 8000KM 

 

1. לא אצלי 

2. לא נתקלתי עדיין בצורך לחלפים

3. לוקח זמן לקרר, נכון 

4. לא אצלי 

5. לא אצלי 

6. לא אצלי 

7. לא חשבתי על זה... סוגר בלחיצת כפתור 

8. מעצבן מאוד!!! טווח אמיתי לא יותר מ320 ק"מ

החתימו אותי גם על המסמך הזה. כשההוא מהמסירות ניסה להראות לי את הלחיצות, התקשתי לראות אותם. לדעתי עשו עסק מכלום (או שזה מזל ברכב שלי) 

אפל קארפליי כבר עודכן ברכבים, ובהתכתבות עם החברה משבוע שעבר התחייבו לי שאנדרואיד אוטו יגיע עד סוף יולי.

בקיצר, ככה נראה המסמך..

 

יש רכבים שהמעיכות מורגשות, ויש כאלה שלא.

הלקוחות נדרשים לשלם את אותו  המחיר. גם לרכבים שהלחיצות מורגשות, וגם לכאלה שלא. 

לקוח שהרכב שלו הגיע עם הפגם הזה, אינו מקבל שום הנחה בדמות ירידת ערך, גם לא הסמלית ביותר.

אם יצא ויש ללקוח "מזל", אז הרוויח רכב חדש ללא פגמים. 

[מסתבר שצריך גם מזל, כאשר מוציאים 170K, ואתה קונה מוצר שצריך להגיע חדש, ללא רבב].

 

20230413_163506.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הביטוחים של הרכבים החשמליים הולכים להתייקר בלא מעט.

 

זה ככל הנראה בתהליך של נפילת האסימון לחברות הביטוח, אבל מכה בסוללה, נזק בסוללה בהרבה מקרים ישבית הרכב והביטוח יצטרך לשלם מחירון.

המחיר של הסוללות אסטרונומי....

 

בולט במיוחד הנושא בג'ילי גיאומטרי עם הסוללה הנמוכה כל כך.

  • אהבתי 1

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, Liran xsi כתב:

לדעתי הביטוחים של הרכבים החשמליים הולכים להתייקר בלא מעט.

 

זה ככל הנראה בתהליך של נפילת האסימון לחברות הביטוח, אבל מכה בסוללה, נזק בסוללה בהרבה מקרים ישבית הרכב והביטוח יצטרך לשלם מחירון.

המחיר של הסוללות אסטרונומי....

 

בולט במיוחד הנושא בג'ילי גיאומטרי עם הסוללה הנמוכה כל כך.

לא יודע לגבי ה-ג׳ילי, אבל בארה״ב ואירופה כבר יש נסיון כמה שנים טובות. באופן כללי, לא עולה לבטח מקיף רכב חשמלי שם יותר מרכב דלקי בתצורה דומה שעולה מחיר דומה .
יש חברות ביטוח שם שמתייחסות לדגמי ה-Performance של טסלה כמו רכבי ספורט, ואז הם יחסית יקרים יותר לבטח, אבל זה נכון גם ל-Taycan וצפוי להיות נכון גם לדגמי N החשמלים של יונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

בקיצר, ככה נראה המסמך..

 

יש רכבים שהמעיכות מורגשות, ויש כאלה שלא.

הלקוחות נדרשים לשלם את אותו  המחיר. גם לרכבים שהלחיצות מורגשות, וגם לכאלה שלא. 

לקוח שהרכב שלו הגיע עם הפגם הזה, אינו מקבל שום הנחה בדמות ירידת ערך, גם לא הסמלית ביותר.

אם יצא ויש ללקוח "מזל", אז הרוויח רכב חדש ללא פגמים. 

[מסתבר שצריך גם מזל, כאשר מוציאים 170K, ואתה קונה מוצר שצריך להגיע חדש, ללא רבב].

 

20230413_163506.jpg

כשמחפשים על מה להתלונן תמיד יהיה,

גם אם קיים וזה יעצבן אותך כשתסתכל בזווית מסוימת על הרכב ותראה את זה אז מה יקרה? 

כמו לקבל שפשוף ברכב , לאט לאט תשכח שזה שם.

 

יש קבוצה שתובעת את החברה ייצוגית על הגלים בגג,

במקרה הטוב כולם יקבלו פיצוי כלשהו אם יש צורך, במקרה הפחות טוב רק מי שיש לו באמת נזק כל כך נוראי יקבל פיצוי.

במקרה הגרוע ביותר זה ייגמר בנזיפה של השופט על הפועלים הסינים שסגרו את הברגים עם מומנט גבוה יותר מהמומלץ.

 

אני יכול להגיד לך שבאטקה שחגגה 3 ממש אתמול כל הפלסטיקה מקרקשת וחלקים ממנו ממש נשברו מהשמש , והכרית אוויר נראית כאילו עומדת להתפוצץ .

איכות גרמנית לא? 

כנל גם בספורטאז שלהמון אנשים בקבוצה התפוצץ הדשבורד ובתביעה הייצוגית בעצם הצליחו להוזיל את עלות ההחלפה לסביבות ה3000 שקלים,

ולא נשכח קלאצ׳ים שאנשים החליפו שם על בסיס דו שנתי בערך.

 

אין היום רכבים מושלמים וכל אחד צריך לבחור על מה הוא מוותר בקניית רכב בהתאם לתקציב שלו.

 

אם אתה מחפש רכב חשמלי אז טסלה הורידו מחירים ל3 ב189k,

אם אתה באמת מעוניין באטו 3 אתה מוזמן להתרשות ,

אם סתם להשמיץ אז בהצלחה ..

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תוהה מה מטרת הדיון.

העלת נקודה, עוד גולשים שאין להם נסיון עם הרכב הגיבו מתוך שמועות (כמעט כרגיל כאן) או ממה שסבתא של חברה של בנדוד שלהם סיפרה.

וכולם צוחקים ומבסוטים כמה אנחנו חכמים ואיזה פראיירים קנו את הרכב. מזכיר - אף אחד לא התנסה עם הרכב. 

 

ואז מגיעים שני גולשים שאשכרה קנו את הרכב, מחזיקים אותו ומשתמשים בו, וכותבים לכם 'עורבא פרח'.

יעני, קשקוש בלבוש, פטפוטי ביצים, כותבים לכם מנסיון אישי - אנחנו מרוצים. אוסיף נסיון של אדם קרוב שרכש את הרכב - אותו נסיון כמו של @eliordadonו @Electric driverוקיבל עדכונים ב OTA ומבסוט מאוד מהרכב. 

 

אבל חלקכם לא מקבלים את העדות ממקור ראשון, אלא ממשיכים. 

 

אז מה המטרה? 

 

למען הסר ספק, הייתי בהשקת הרכב, בחנתי את הרכב, וגם נכנסתי ללא הזמנה לתהליך מסירה של הרכב בפארק ראם. 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.4.2023 בשעה 16:48, eliordadon כתב:

בתור בעלים של הרכב כבר 3 חודשים אנסה לענות , 

הרכב נקנה כמחליף לספורטאז' 1.6 טורבו פרימיום , 

מגיע בבסיס מאובזר ממנו ומרווח ממנו בכל סוגי האיבזור כולל הבטיחותי, 

בנוסף יש אצלנו אטקה שנופלת מול האטו בכל הפרמטרים וגם פאסאט פרימיום ככה שיש לי עם מה להשוות . 

הרכב מאוד נוח , מאוד שקט , עלויות תפעול מצחיקות ועוד ..

 

לגבי התקלות , 95 אחוז מהפוסטים בפייסבוק זה לא תקלות , 

כל יום יש מספר פוסטים מצחיקים של "הרכב לא מניע כל המנורות דולקות ! " , ומה הפתרון לתקלה הנוראית ? להניע בלחיצה עם הברקס , דוגמא אחת אבל תבין הלאה מה קורה. 

אם אנשים היו קצת יותר טכנולוגים או קוראים את הספר רכב לא היה צורך בכתיבת פוסט מיותר.

 

הרעשים של הגומיות בהגה מטופלות בריקול על ידי היצרן למי שזה קורה אצלו (כמה עשרות על פי הפייסבוק ) ומוחלפות לרוויזיה חדשה יותר , 

מזגן שלא מקרר ? מוסיפים גז (קרה ברכבים הראשונים שהגיעו , אצלי ואצל כל מי שאני מכיר עם הרכב המזגן מקפיא) ואני לא מכיר אנשים שהמזגן לא עובד אצלם,

ריסטים למערכת אלה דברים שקורים (במיוחד שמערכת שלא נכבית לעולם - עד שעושים ריסט/ עידכון תוכנה ) ,

כבל טעינה שלא משתחרר - פיצ'ר שנועל את הכבל טעינה שלא ישחררו אנשים משועממים - משתחרר בפתיחת הרכב - שוב משהו שהיה נפתר אם היו קוראים מסמכים,

תא מטען שלא נסגר ? זה תא מטען שנפתח בלחיצה על הכפתור אם המפתח קרוב ( שוב - דוקומנטציה !),

גג שנתקע באמצע הדרך ? עושים לימוד מחדש בלחיצה של 5 שניות על הכפתור וזה לא ייקרה יותר ,

גלים בגג ? לא קיים אצלי ואצל עוד כמה שבדקתי ואצל אלה שכן - נראה די זניח ואשמח שייקבלו פיצוי אם מגיע. 

 

טווח נסיעה אצלנו בנסיעות עירוניות גם עברנו את ה420 טווח לטעינה , מחוץ לעיר זו הנקודה הרגישה בכל חשמלית - מגיעים ל350 קילומטר לרוב בנסיעה לא איטית. 

 

בסיכומו של עניין בסביבות התקציב שהעמדנו לרכישת רכב (150K) , 

לא הייתה בחירה טובה יותר , הביצועים מעולים , חווית הנסיעה מדהימה , איבזור מעולה והמרווח בספסל האחורי מדהים והעלות לנסיעה מצחיקה . 

 

אני גם בעל atto3 הצגת יפה את הרעש שמייצרים כמה בעלים סביב הרכב, התקלות הבודדות שיש מטופלות מצוין ע'י היבואן צ'מפיון,מדובר בדגם חדש.

אני חוסך כל חודש 1000 שקל דלק עם הרכב ולא ארכוש יותר רכב בנזין ולא היברידי, קניתי את הרכב בדצמבר ב-157000 שקל במחיר של טויוטה קורולה היברידית,נסעתי 20 שנה עם דגמי טויוטה קורולה למינהם ואין מה להשוות,רמה אחת מעל.

אני מאוד מופתע מהיכולת של הסינים,הושקעה המון מחשבה בתיכנון ויצא להם רכב מצוין ונעים לנסיעה, כל הסטיגמות שהיו לי על רכבים סינים נמוגו.

אני נהנה מאוד מהרכב והייתי רוכש אותו שוב.

לגבי השוואה לטסלה מודל 3, ה atto3 לדעתי הרבה יותר נעים לנסיעה.

 

עריכה אחרונה על ידי levy
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, levy כתב:

אני גם בעל atto3 הצגת יפה את הרעש שמייצרים כמה בעלים סביב הרכב, התקלות הבודדות שיש מטופלות מצוין ע'י היבואן צ'מפיון,מדובר בדגם חדש.

אני חוסך כל חודש 1000 שקל דלק עם הרכב ולא ארכוש יותר רכב בנזין ולא היברידי, קניתי את הרכב בדצמבר ב-157000 שקל במחיר של טויוטה קורולה היברידית,נסעתי 20 שנה עם דגמי טויוטה קורולה למינהם ואין מה להשוות,רמה אחת מעל.

אני מאוד מופתע מהיכולת של הסינים,הושקעה המון מחשבה בתיכנון ויצא להם רכב מצוין ונעים לנסיעה, כל הסטיגמות שהיו לי על רכבים סינים נמוגו.

אני נהנה מאוד מהרכב והייתי רוכש אותו שוב.

לגבי השוואה לטסלה מודל 3, ה atto3 לדעתי הרבה יותר נעים לנסיעה.

 

 

ההשוואה לטסלה מודל 3 לדעתי לא במקום, חוץ מזה ששניהם מונעים בחשמל.
המודל 3 היא משפחתית-סדאן והיא נוקשה יותר, אוחזת יותר, חזקה יותר וכן נעימה פחות בעיר בגלל מתלים נוקשים.
נעימה לנסיעה כמו שציינת זה סובייקטיבי, אני אישית לא אקנה רכב עם מתלים רכים כי אני לא סובל את זה, מעדיף רכב נוקשה ואוחז.(מתבסס על חוות דעת של אחרים לגבי ה ATTO 3 שהיא קופצנית ורכה).
אין לי אין לי איך לחוות דעה על ה ATTO 3 כי לא נהגתי בה וזה לא רציני. 
הדבר היחיד שאומר שהעיצוב מצועצע לדעתי ולא אהבתי.

עריכה אחרונה על ידי Tom777

MAZDA 3 SPIRIT 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Tom777 כתב:

 

ההשוואה לטסלה מודל 3 לדעתי לא במקום, חוץ מזה ששניהם מונעים בחשמל.
המודל 3 היא משפחתית-סדאן והיא נוקשה יותר, אוחזת יותר, חזקה יותר וכן נעימה פחות בעיר בגלל מתלים נוקשים.
נעימה לנסיעה כמו שציינת זה סובייקטיבי, אני אישית לא אקנה רכב עם מתלים רכים כי אני לא סובל את זה, מעדיף רכב נוקשה ואוחז.(מתבסס על חוות דעת של אחרים לגבי ה ATTO 3 שהיא קופצנית ורכה).
אין לי אין לי איך לחוות דעה על ה ATTO 3 כי לא נהגתי בה וזה לא רציני. 
הדבר היחיד שאומר שהעיצוב מצועצע לדעתי ולא אהבתי.

עיצוב זה טעם,לדעתי ועוד הרבה חושבים כך, הרכב מעוצב יפה מאוד,הרבה יותר מג'ילי ,טויוטה לדוגמא לדעתי חלשים מאוד בעיצוב ויש להם רכבים לא בחזית העיצוב.

כנ'ל סקודה.

מנהל מח' העיצוב של byd הוא מעצב גרמני ידוע.

לגבי נוחות נסיעה,אני נוסע הרבה יחסית ומעדיף רכב רך ולא נוקשה.

וכן ניתן להשוות מול מודל 3 שהוא יקר יותר,הוא לא ג'יפ אלא סדאן,פחות נוח וגם לדעתי עיצוב משעמם.

עריכה אחרונה על ידי levy
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...