Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ילי - עשיתי טעות שקניתי? או "עד כמה שירות יכול להיות גרוע??"


המהיר הזהיר
שימו לב! השרשור הזה בן 584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

אני משתף אתכם בחויה שעברתי עם הרכב שלי, מסוג ג'ילי גאומטרי c 350

אז בכללי ידעתי שיחסי האנוש של החברה לוקים בחסר, 

אבל וכאן האבל הגדול, חשבתי שאני קונה רכב חדש שלא צפויות לו תקלות...

קראו ותשפטו בעצמכם:

 

אני קניתי ג'ילי 350 כשאת הרכב קיבלתי כבר באפריל.

מאז שקיבלתי את הרכב בסוכנות מודיעין הרכב שלי לא מזהה תמרורים..

נכנסתי למוסך אוטוויק בירושלים, קיבל אותי בחור בשם ... שניסה לעזור, סידר הגדרות וביקש שאסע ואבדוק אם הסתדר, אך לצערי עדיין לא הסתדר, חזרתי למוסך שוב והפעם שוב חיבר את הרכב למחשב וניסה לסדר אך עדיין לא מסתדר...

חזרתי שוב פעם, הפעם אמרו שצריך להחליף מצלמה והוא הזמין מצלמה חדשה.

אחרי מס ימים המצלמה הגיע, הכנסתי את הרכב למוסך ליום שלם במהלכו החליפו את המצלמה.

את הרכב קיבלתי כשעדיין המערכת לא תקינה...

חשבתי אולי הבעיה במוסך, אז עברתי למוסך אוטוויק מודיעין, שם נתקלתי ביחס מזלזל מאוד, כשהוציאו לי את הרכב מהמוסך ואמרו לי לקחת אותו מכיוון שבדגם ה350 בכלל לא קיים זיהוי תמרורים...

רק אחרי שהלכתי לסוכנות והבאתי קטלוג שם מופיע במפורש שיש זיהוי תמרורים הסכימו לקבל את הרכב לבדיקה, חיברו למחשב ואחרי כשעתיים קיבלתי את הרכב כשהמערכת כמובן לא תקינה אך בנוסף גם שאר המערכות האדפטיביות לא עובדות...

הם אמרו שאני צריך לנסוע לפארק ראם בשביל לכייל את המצלמה.

היום נסעתי לשם במיוחד, אחרי שעתיים וחצי המתנה שחררו אותי כשהמערכת עדיין לא תקינה...

 

אני מאסתי בכל ההתנהלות המזלזל והיחס המזלזל שקיבלתי...

 

תמיד יהיה את האלו שיגידו, נו בחייאת מי בכלל משתמש במערכת הזאת?

אבל, שניה, רק שאני יבין.. אני שילמתי גם על המערכת הזאת, לא?

זה לא משהו שמגיע לי ביושר? זה משהו שאני צריך לשרוף 6 פעמים במוסך ועדיין לא טופל?

הזמן שלי לא שווה כסף??

 

טוב. פרקתי.

לכל מי שמתעניין לקנות ג'ילי, תשלחו לו את הפוסט הזה, שיחשוב פעמיים...

בתור רכב אחלה רכב, בשירות הם החברה הגרועה ביותר שנתקלתי עד כה....

 

  • אהבתי 4
  • מבאס 6
  • מעניין 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם זה נכון...

אבל היחס... היחס שהייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה הוא יחס שונה...

אפשר לכבד, לא לזלזל בבן אדם שקנה רכב ולתת לו תחושה שהוא מציק...

בנוסף, החוסר מקצועיות של המוסכים לא אמור להיות בעיה שלי...

יש לי תקלה? טפל בה, תתמודד,

בחברה שאני עובד בחיים לא היה קורה דבר כזה...

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי זה היחס אצל הרבה יבואנים בישראל.
לקרובת משפחה שלי היה רכב חדש (לא חשמלי) עם בעיה במזגן, עוד בתקופת האחריות. היא עברה בערך את מה שאתה עברת, תלכי תבואי, לא פתרו את הבעיה, גם אחרי שפירקו והרכיבו את כל מה שקשור למזגן במשך כשבוע.
והיחס כמו שאתה אומר - היה "תעזבי אותנו כבר בשקט ואל תבלבלי לנו את המוח".
אין שרות ואין מקצועיות.
מתי כן מצאו את הבעיה? 
אחרי שכבר נגמרה האחריות. וכמובן דרשו תשלום.

יש כמה יבואנים בודדים בארץ שידועים בשרות טוב (ככל הידוע לי), הרבה אחרים - ידועים לשימצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם בעיה של רכב שלא משווק בשום מדינה מערבית. אם היה משווק במערב יש סיכוי למצוא פתרון בפורומים ולהפנות את המוסך לפיתרון, או שהם היו יודעים לפנות לשם לבד. נכון להיום, כל הידע שיש ליבואן ג'ילי זה המידע שהסינים העבירו לו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כשמדובר על אבחון תקלות יש בעיה אמיתית ורחבה ולא משנה אם היצרן הוא סיני או אחר, הבעיה היא בצוות האיבחון במוסכים בארץ.  תחום האבחון מורכב ודרוש המון נסיון ומאבחנים כאלה כמעט ואין, יש במוסכים ציוד אבחון יעודי ויקר לצד מכונאים לכאורה מאבחנים, בפועל כנראה רובם בעלי ידע בסיסי בלבד והנגזרת משך טיפול לעיתים ארוך , החלפת רכיבים ובדרך כלל עלויות מטורפות ומיותרות.

 

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתייחס לכותרת השרשור: למיטב הבנתי רכב זה לא עבר מבחני ריסוק אירופאיים וככזה אני הייתי נמנע מרכישתו, גם אם היה מזהה תמרורים.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 3

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, ד ו ד כתב:

לדעתי כשמדובר על אבחון תקלות יש בעיה אמיתית ורחבה ולא משנה אם היצרן הוא סיני או אחר, הבעיה היא בצוות האיבחון במוסכים בארץ.  תחום האבחון מורכב ודרוש המון נסיון ומאבחנים כאלה כמעט ואין, יש במוסכים ציוד אבחון יעודי ויקר לצד מכונאים לכאורה מאבחנים, בפועל כנראה רובם בעלי ידע בסיסי בלבד והנגזרת משך טיפול לעיתים ארוך , החלפת רכיבים ובדרך כלל עלויות מטורפות ומיותרות.

 

מסכים בגדול. אבל זה סוג הדברים שצריך להיות לפחות במוסך המרכזי של היבואן. מוסכים מורשים מנסיוני הם ברמת פח וכל מה שהם יודעים (רובם) זה להחליף שמנים וגם זה בקושי. כבר קרה לי שהייתי צריך לתרגם "למאבחן" את קוד התקלה ואחר כך גם למצוא לו את הפתרון (במורשה).

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אתה מודע לכך שהטכנולוגיה בחיתוליה?

אתה זה שנאלץ לאכול  כעת את מה שיש בחיתול.

 

בכל הקשור להטמעת טכנולוגיה חדשה,

בעייתך הינה בעיה טיפוסית ל "חלוצים ההולכים לפני המחנה" .

לפחות תוכל להתגאות שבזכותך אחרים יהנו ממערכת מתפקדת הייטב בעתיד הקרוב עד בינוני.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, IsraCar כתב:

אתה מודע לכך שהטכנולוגיה בחיתוליה?

אתה זה שנאלץ לאכול  כעת את מה שיש בחיתול.

 

רק שאלה... האם אתה מתכוון לזיהוי תמרורים?

כי אין פה שום דבר חדש, זו טכנולוגיה בת 5-6 שנים שעובדת פצצה,

פשוט לא ברכב של פות"ש.

  • אהבתי 3

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח הדיון המלצתי היא לוודא שיש לו מכתב מרשת המוסכים שהם לא הצליחו לפתור את הבעיה ולחכות מס' חודשים, כי הרכב חדש לגמרי ולמוסכים אין מספיק נסיון, בסוף יצליחו לפתור את הבעיה. בינתיים לנסות להשיג תגובה של היבואן הרשמי.

בתור בעלים של טסלה שהוא כמובן היה רכב חדש כלפני שנה, פתרו המון בעיות של לקוחות ומערך השירות של המוסכים משתפר והיתרון שיש מחלקת תוכנה שמתקנת תקלות OTA, בקשר לגילי צריך עוד לראות לאין הזמן עוד יקח אותה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, adi89 כתב:

הם פשוט לא יודעים לתקן את הבעיה, זה לא השירות, זה המקצועיות

זה גם וגם.

לא יודע לטפל בתקלה - תעשה אסקלציה ליצרן.

לפני 6 שעות, IsraCar כתב:

אתה מודע לכך שהטכנולוגיה בחיתוליה?

אתה זה שנאלץ לאכול  כעת את מה שיש בחיתול

יש לי רכב מ2018 עם מובילאיי, וזיהוי תמרורים עובד שם בלי בעיה.

זיהוי תמרורים גם קיים בדגמי טויוטה מ2016, וגם שם אין בעיה עם זה.

 

הטכנולוגיה ממש לא בחיתוליה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...