Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ס,
מודה לכם על המידע.
כאמור - אני נישאר עם מדפסת דיו. צבע הוא חובה, מדפיס מעט יחסית, אבל מדפיס (ולרוב בצבע מלא או חלקי.)
אשמח להמלצות למכונה טובה ואמינה.
אגב, מה דעתכם על זו: Brother DCP-J1200W ?

https://www.brother.co.il/product/products/printers/inkjet_printers/dcp-j1200w/

 

 

 

פורסם

לי גם היה ניסיון טוב עם סדרת ה- Officejet Pro סדרת 8000 ו-9000.

התוכנה שלהם קצת מנופחת, אבל זה עובד די טוב ונוח, ולא התקלקל.

בכל מקרה, הייתי בוחר במדפסת עם 3 שנות אחריות

פורסם

אם אתה חייב צבעוני ודיו, ויש תקופות שאתה לא מדפיס הרבה, לפחות תבדוק שבמדפסת החדשה אפשר לשלוף את ראש הדיו ולהחליפו בקלות במקרה שהוא נסתם.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

האמת שאני מבולבל, כי האינטרנט מלא בנאצות על הסחורה של HP. אני מבין כמובן שמדובר בהכללה, אבל בכל זאת. לך תדע מה לקנות ומה נחשב מוצלח בליין שלהם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 שעות, Nemesis כתב:

לי גם היה ניסיון טוב עם סדרת ה- Officejet Pro סדרת 8000 ו-9000.

התוכנה שלהם קצת מנופחת,

בלינוקס התמיכה במדפסות האלו טובה יותר.  ולא צריך את התוכנה של HP עם כל הנפוח שלה.  יש לי בבית מחשב לינוקס (טוב, שניים) ומחשב עם חלונות 10.  בלינוקס ההגדרה והתפעול היו פשוטים יותר (הן ה 8000 הן ה 9013).

פורסם

לא ברור לי למה אף אחד לא המליץ עליהן פה, אבל כל סדרת EcoTank של Epson היא מעולה. דיו עולה גרושים, מחזיק לאלפי דפים, והמדפסת אמינה בסה״כ.

המלצתי לפות״ש להסתכל גם על הכיוון הזה.

ל-HP אני אישית לא מתקרב.

  • אהבתי 1
פורסם

@ירחמיאלאני עובד שנים עם Canon Pixma

אחריות ל3 שנים וממליץ, מעולם לא התייבש לי ראש הדיו ואני מדפיס דף שתיים בחודש

יש לי את הדגם שהקדים את Pixma TR4551

טיפה רועשת אבל עובדת מצויין

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 10 שעות, om2 כתב:

יש לנו כבר שנה hp510

עושה את עבודתה נאמנה.

מצטרף להמלצה על אותה סדרה.

HP Smart tank 515.

רכשתי לפני כשנה, בעקבות המלצות כאן.

לפני כן גם הייתה לי hp4500 שעבדה מצויין במשך שנים.

מגיעה עם בקבוקי דיו, לשימוש שלך, לכמה שנים.

כמספר המותגים, כך מספר ההמלצות, כל אחד תומך במה שקנה. כמו בכל מוצר.

תשקלל נתונים של 2-3 מדפסות, ותבחר. 

פורסם

היו לי פעמיים HP שניהם החזיקו מעמד שנתיים ועשו מלא צרות בדרך
אחרי זה פעמיים brother, אחת החזיקה עשור, השניה כבר כמה שנים, אם אתה מרוצה, למה להחליף?

  • רעיון טוב! 1
פורסם

רק מדפסת מיכלי דיו.

 

מאז שקניתי את ה 610 שהחליפה 830 תקינה לחלוטין אני עדיין עם הבקבוקים שהגיעו איתה. קודם הייתי מוציא יותר מ 200 שקל לחודש רק על דיו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 שעות, dani666 כתב:

בלינוקס התמיכה במדפסות האלו טובה יותר.  ולא צריך את התוכנה של HP עם כל הנפוח שלה.  יש לי בבית מחשב לינוקס (טוב, שניים) ומחשב עם חלונות 10.  בלינוקס ההגדרה והתפעול היו פשוטים יותר (הן ה 8000 הן ה 9013).

 

עקרונית גם במק לא צריך את כל הקישקושיאדה של HP.

×
×
  • תוכן חדש...