Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפעמים אני מרגיש טיפה אוטיסט כשאני בא להתמודד עם בעיות טריויאליות כמו בכותרת -

קניתם מוצר חשמלי כלשהו, הוא מגיע עם אריזה גדולה,

אתם-

1) שומרים את האריזה?

2) זורקים בהקדם האפשרי?

2a) איפה אתם זורקים? קרטוניה? גזם? פח אשפה כשאף אחד לא מסתכל?

 

אני שואל כי הצטברו לי מלא אריזות כאלה שמחכות לקרטוניה מה שקורה פעם באף פעם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם


יש לי קרטוניה ממש מטר מהבית, אז לשם. זה הרבה יותר נח מאשר להתחיל לקרוע את זה לחתיכות קטנות שיכנס בפח הסטנדרטי.
אריזות קרטון קטנות אני זורק לפח רגיל.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אין קרטוניה - אז בפינת גזם, מוציאים לילה לפני הפינוי גזם (או ליתר דיוק "פסולת גושית")

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קודם כל תשטח את האריזות.

ואז יתפוס הרבה פחות נפח.

תקשור ביחד עם חוט. ולקרטוניה למחזור, בכל שכונה/ישוב יש כאלו.

 

נ.ב

השימוש במילה אוטיסט בהקשר הזה, לא מכבד.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

קרטונים זה הבעיה? מוציאים ביום גזם למדרכה.

איפה אתה זורק ראוטרים, שואב אבק, מיקרוגל וכאלו?

 

 

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

כלים חשמליים, למחזור של הלקטרוניקה

קרטונים לקרטוניה, למחזור גם

פלסטיק לפחים הכתומים

נייר לכחול

בקבוקי זכוכית לסגול

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אצלי ליד הבית יש קרטוניה אז את הרוב אני מקפיד לזרוק לשם.

אבל יש קופסאות שאני שומר. בין אם זה כי סתם הקופסה מוצאת חן בעיניי או בשביל מעבר דירה עתידי (ככה זה כשמורגלים לגור בשכירות 😁)

פורסם (נערך)

זה מתחיל להפוך לשרשורפלצת מיחזור, אז גם כן אוסיף שאני משתדל למחזר הכל, וגם הילדים שואלים אותי אם לזרוק לפח הזבל או לפח המיחזור. 

פעם בשבוע אני ממיין אצלי בבית וזורק ניירות, אריזות (כולל קרטונים קטנים של שמנת, גביעי מילקי וכו', שקיות של חטיפים) וזכוכיות. 

קרטונים הולכים לקרטוניה, גם אם אין ליד הבית אז יש במרכזים מסחריים או במקומות עבודה. אם רוצים הכל אפשר. 

מכשירי חשמל וברזלים (כלים ישנים וכולי) במכולת פסולת אלק' בעיר.

הדבר שהכי כואב לי לזרוק זה קלקר, אז אני זורק גם כן בפח האריזות הכתום.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 56 דקות, לירון .ה. כתב:

פלסטיק לפחים הכתומים

נייר לכחול

בקבוקי זכוכית לסגול

ואז באה אותה משאית ואוספת את כולם

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

האמת שלא.

לבקבוקי זכוכית זו משאית אחרת, צורת הרמה שונה של הפח 

את הפחים הכתומים אוספים ביום שונה.

ובמרכזי מיחזור גם עושים הפרדה

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

קרוב לודאי שלכל סופר/מרכז מסחרי שכונתי יש קרטוניה. אם התאספו הרבה אפשר לקחת לשם.

 

אצלי אישית הם הופכים לקופנטי ע״י הכלב :-)

פורסם
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

כלים חשמליים, למחזור של הלקטרוניקה

קרטונים לקרטוניה, למחזור גם

פלסטיק לפחים הכתומים

נייר לכחול

בקבוקי זכוכית לסגול

+10000000000

יש לי בבית פח אחד לאשפה ועוד שני ארגזים עמוקים למחזורים. אחד עם שקית כתומה אליו תיכנס האשפה מפלסטיק ואחד לנייר. פעם בייומיים שלושה מוציא זבל רגיל ופעם בשבוע את המחזורים.

זכוכית שם באיזו שקית ואז כשמזדמן לי לעבור ליד מחזור זכוכית זורק לשם. 

מה שאפשר לעזור, משתדלים. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני כשעה, Mech Morphix כתב:

ואז באה אותה משאית ואוספת את כולם

 

יכול להיות. לא נכנס לזה

מבחינתי הערך העליון פה הוא חינוך בבית

אני מאמין שכן ממחזרים , גם אם לא 100 אחוז. גם אם ממחזרים רק 60 אחוז, דיינו

  • אהבתי 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

קופסאות בגודל בינוני מקרטון חזק/כפול עוברות בדרך כלל לשמש כקופסאות אחסון. יש כאלה שמחזיקות מעמד שני עשורים בכיף.

קרטון דק (אמזון ושות) - נקרע לגזרים ועובר לפח של העיתונים או לקומפוסט.

קרטון גדול - לגזם. גזם זה בסופו של דבר קומפוסט ברמה עירונית/ארצית.

 

אצלי בגינה יש קומפוסט. מעבר לשיירי המטבח הוא גם מעכל, ובקלילות, כל תוצר של תעשיית העץ - קרטוני ביצים, מסמכים גרוסים וכיו"ב.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...