Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 508 , הנעה קשה


elisb
שימו לב! השרשור הזה בן 1071 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

לאחרונה רכשתי פיג'ו 508 ואני באמצע פרוייקט יישור קוו מקיף.

מנסה להשיג מידע דרך הרשת אבל קשה לי למצוא בידיוק מה שאני מחפש - אשמח אם מישהו פה ישפוך אור על הסוגיה.

כשהמנוע קר , קשה מאוד מאוד לרכב להניע - צריך 5 / 6 סיבובים כדי להניע

וב5 שניות הראשונות יש רעש מתכתי מכיוון שרשרת התזמון.

 

בנוסף האוטו רועד ומטלטל , וכשהמנוע קר הוא מהסס לפעמים ביציאה מהמקום.

 

שרשרת התזמון הוחלפה לפני כ-40 אלף קמ במלואה , ובוצע שיפוץ טורבו לפני 20 אלף קמ.

חשוב לציין: המצתים הישנים היו מכוסים בגושים (קרבון בילד אפ כנראה) שהיו על האוטו בידיוק 31 אלף קמ (מצתי פלטינום) ואני עדיין מנסה להבין איך ומדוע הם הגיעו למצב הזה.

 

החלקים שהוחלפו - מצתים , חיישן VVT , אטם מכסה שסתומים , צינור גדישה מהטורבו לפילטר אוויר , ניקוי פיח שסתומי יניקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, ronrcz כתב:

נשמע לי שהשרשרת רפויה מדי,איפה אתה מטפל ברכב?

  

מטפל לבד , לפני כן טופל במוסך מורשה .

 

לפני 22 שעות, wildlands2019 כתב:

אני מניח שמדובר ב508 לפני 2016 עם מנוע ה156 כ"ס, 

מאיפה אתה בארץ?

 

 

בת ים , כן מדובר ב156 כ"ס - -שהחלפתי אטם מכסה שסתומים הסתכלתי על השרשרת אין שברים במובילים והיא ממש מתוחה (בדיקה עם היד :D ) 

יכול להיות ששרשרת שהוחלפה לפני 40 אלף קמ במוסך מורשה שאני משאר לעצמי שיתקין את השרשרת המעודכנת יקרה כזה דבר שוב?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לוודא שהטיימינג במקום, צריך לוודא שהשרשרת לא התארכה. בדיקה עם היד לא שווה הרבה.

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, מלטבשי כתב:

צריך לוודא שהטיימינג במקום, צריך לוודא שהשרשרת לא התארכה. בדיקה עם היד לא שווה הרבה.

 

איך אפשר לבדוק אם השרשרת התארכה?

קשה לי להאמין שהטיימינג קפץ שן , שהאוטו חם הוא נוסע מעולה ומניע בנגיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל דבר אפשר לעשות לבד. צריך כלים ספציפיים לבדיקה 

ממליץ לך לגשת לדבר עם החבר'ה במוסך גבע בתל אביב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1071 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...