Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

יש לי מפתח חכם לרכב (שנת 2016)

משום מה לאחרונה אני צריך הרבה לחיצות בשביל לפתוח/לסגור את הרכב, ויותר מזה אם אני מנסה להתניע כשהמפתח לא בחיץ הטענה שלו, הוא אומר לי לשים אותו שם , אחר לא מטניע..

יכול להיות שהמפתח שובק חיים, שיש בעייה עם ההטענה שלו?

כל עצה תתקבל בברכה

תודה

פורסם

תודה, אבדוק. זו סוללה נטענת ? אף פעם לא יצא לי להחליף.. (צריך לפתוח את הפלאסטיק וזה בפנים?)

פורסם
Just now, gomo כתב:

תודה, אבדוק. זו סוללה נטענת ? אף פעם לא יצא לי להחליף.. (צריך לפתוח את הפלאסטיק וזה בפנים?)

כמו שאמרתי אני מנחש שזה 2032 אז לא נטענת.

תחפש בגוגל על הסוג שלך איך פותחים את המפתח, ותסתכל איזו בטריה זאת מבפנים.

תקנה בטריה דומה ושים במקום הישנה.

פורסם

תודה. פתחתי ואכן מצאתי בטריה כפי שציינת.

מאוד מוזר כי הייתי בטוח שהמפתח נטען.. הרי אני שם אותו במקום יעודי ברכב, בתמימותי וחשבתי שזה מטעין..

פורסם

המקום בו מניחים את המפתח נועד בדיוק למצבים כאלה בו הסוללה בשלט חלשה ואינו משדר מספיק חזק.

החלפת סוללה במפתחות חכמים הינה חלק משגרת הטיפולים ברכב.

אם תציץ בספר הרכב תגלה דברים מעניינים.

×
×
  • תוכן חדש...