Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אמרו לי שכמעט בכל תאונה (כזאת שיש בה פגיעה די רצינית באוטו) כדאי לקחת עו"ד כי אפשר להוציא כסף. 

בחיים שלא לא הייתי בתביעה אז רציתי לשאול, באמת צריך ישר לפנות לעו"ד? 

אמרו לי שקודם כל לפנות למיון, לקחת עו"ד, אחרי זה פיזיותרפיה כמה חודשים, קצת כאבי ראש אבל בסוף מקבלים פיצויים. 

הרי הייתי מעורב בתאונה, בתאונה סבלתי מכאבים, מישהו צריך לפצות אותי על הסבל שלי לא?  

פורסם

התחלת מניצול הזדמנות להוציא כסף, וסיימת בזה שמגיע לך כסף כי "סבלת מכאבים".

 

אם אתה מחפש מדריך איך לסחוט כסף מחברת הביטוח על פגיעה שלא היתה - לא בבית ספרנו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במדינה שלנו אפילו האקרים לא מצליחים להוציא כסף מחברת ביטוח.

לפי דבריך אפשר להבין שלא באמת נפגעת אלא אתה מחפש לעשות כסף קל. אם זו כוונתך אז כדאי שתדע שאתה עלול להסתבך מעל לראש.

  • אהבתי 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

מצטער אם זה נשמע ככה אבל לא זו הכוונה 

אני מדבר על תאונה שבה לדוגמה קיבלתי מכות יבשות שגרמו לכאבים בצוואר במשך מספר ימים ואף שבועות 

 

איך אני מקבל פיצוי על הסבל שלי? 

פורסם

אם אין לך שברים ו/או נזקים אחרים בלתי הפיכים, לכל היותר חברת הביטוח תפצה במספר אלפי שקלים בודדים. קח בחשבון שככל שעורך דין שתשכור לייצג אותך, יעבוד קשה יותר (יפנה למבטח, יגיש תביעה שבית המשפט וכד'), כך עמלה שלו תיהיה גבוהה יותר עפ"י החוק.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

במדריך לתאונה שלי יש תמיד פניה לבית חולים למיון.

 

במיון מעצים את הכאבים שיש לי כדי לקבל את מירב הבדיקות / צילומים וכו'.

 

כל כך למה

 

כי תוצאות התאונה יכולות להתגלות גם אחרי חודשים.

 

כך יש לי תיעוד ראשוני של התאונה.

 

השלב הבא הוא הודעה לחברת ביטוח החובה שלי , שהיא זו שחבה מולי במקרה שאכן קיים נזק אמיתי.

 

כמובן ניתן לנפח את המקרה ולקבל פיצוי \ שבמקרה שלא קרה כלום ורק נופח לצורכי הביטוח יכול להגיע לכמה אלפי ש"ח.

 

במקרה כזה עו"ד שזה עיסוקו הפיצוי יהיה גבוה יותר ממנו העו"ד יגזור את חלקו באחוזים מגובה הנזק ששהחוק קבע. ככל שההליך מתקדם האחוז המגיע לעו"ד גדל אבל המקסימום הוא 13% כאשר כבר מתנהל משפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 9 שעות, Dushane כתב:

מצטער אם זה נשמע ככה אבל לא זו הכוונה 

אני מדבר על תאונה שבה לדוגמה קיבלתי מכות יבשות שגרמו לכאבים בצוואר במשך מספר ימים ואף שבועות 

 

איך אני מקבל פיצוי על הסבל שלי? 

 

הדבר הראשון שחייבים לעשות הוא לגשת למיון תוך 24 שעות מקרות התאונה - אם עברו חודשים / שבועות הסיכוי לקבל משהו יורד דרמטית, כי צריך להוכיח קשר בין התאונה לכאבים וזה לא ממש פשוט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב,

 

אכן מומלץ ביותר לפנות לקבלת ייעוץ עו"ד בכל מקרה של תאונת דרכים עם נזקי גוף.

 

ברוב רובם של המקרים פגישת ייעוץ עם עורך דין בתחום זה הינה ללא עלות ולכן אין מה להפסיד.

מצד שני יש הרבה מאוד מה להפסיד אם פועלים לבד מול חברת הביטוח ולא מקבלים ליווי נכון בגיבוש של התביעה. 

בדרך כלל חברות הביטוח, אשר מעסיקות סוללות של מסלקים מיומנים, ינסו לעשות כל שלאיל ידם כדי למזער הוצאות, ולכן יציעו לתובע הלא מיומן פיצוי מינימלי אשר ספק רב אם יש בו כדי לשקף פיצוי ראוי לנזק !

בנוסף,  שכר הטרחה לעורכי דין בתביעות ביטוח חובה הינו נמוך ביחס להליכים אחרים, ומוגבל על פי החוק לשיעור של עד  13% + מע"מ מסכום הפיצוי.

היות ושכר הטרחה משולם כפועל יוצא של הצלחה, הדבר מהווה תמריץ מצוין לעורך הדין -  לתת את השירות הטוב ביותר במטרה להוציא את הפיצוי המיטבי.

בנוסף, גם במקרים בהם לא מדובר על תאונה רצינית, אך עדיין ישנו נזק רפואי,  גם אז מומלץ לפנות לעורך דין , שכן -  ממילא התשלום נותר בשיעור קבוע ולפי הצלחה. 

כמו כן, במקרים רבים לא ניתן לאמוד את הנזקים בשלבים הראשוניים לאחר הפגיעה, וישנם נזקים אשר רק בשלב מאוחר יותר מתגלים (למשל נזקים נפשיים או נוירולוגיים) ולכן מומלץ להתחיל את הטיפול כמו שצריך עם ליווי נכון.

 

עורך דין גיא גרינולד

 

×
×
  • תוכן חדש...