Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם נשארו עוד נהגים שחונים בלי חיישני נסיעה לאחור?


ביגי
 שיתוף
עוקבים 32

Recommended Posts

יש לי חיישני רוורס שהתקין הבעלים הקודם וזה הדבר הכי לא אמין בעולם. לפעמים זה מצפצף ברגע שאתה מעביר להילוך אחורי כאילו אתה כבר בתוך הטמבון של הרכב שלידך ולפעמים אתה יכול להיות מילימטר מאיזה עמוד והחיישן לא מזיז לו בכלל. סתם זבל סיני. אם כבר חיישני חניה, רק מקורי של יצרן הרכב. הכי טוב מצלמה וזהו, אם כבר משתמשים בעזרי חניה. בסופו של דבר מדובר באביזר מועיל מאד ולא צריך להתייחס אליו כפינוק. לעומת רכבים ישנים שבהם יש יחסית הרבה שטח זכוכית, במכוניות מודרניות אוהבים לעצב את התחת גבוה ולעשות חלונות אחוריים פצפונים. הראות אחורה לא מי יודע מה וזה בהחלט עוזר.

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

זה די פשוט, נוסעים אחורה בעדינות עד שמרגישים באמפ קטן מאחורה, ואז קדימה עד שמרגישים באמפ קטן מקדימה.

זה כלי עזר חביב, במיוחד בעידן הנוכחי בו רכבים רבים מצוידים בחלון אחורי צר עם שדה ראייה שלא קיים ואז אפשר להסתמך רק על מראות הצד. מה שכן, ברכב הנוכחי שלי החיישנים התנהגו שונה מהרגיל, ברגיל כאשר הצפצוף

כן, אוקטביה ליסינג למשל, רכב של האלפיון העליון.

לצערי לא התברכתי בכישורי עינומטר מדהימים, גם לפני עידן החיישנים הייתי חונה עם מרווח גדול יחסית או יוצא לפעמים מהרכב כאשר אני לא בטוח. מאז עידן המצלמות / חיישנים קל יותר, אני לפעמים יוצא כאשר אני לא בטוח מקדימה כמה נשאר, או אם לא משפשף ביציאה מחניה.

 

עם מצלמה יותר נוח.

בכל מקרה, בשום פנים ואופן לא הייתי מוותר על חיישנים. אני זוכר ערב אחד לפני הרבה שנים, נסעתי ביפו, הגעתי לדרך ללא מוצא שאינה מסומנת. בזמן שנסעתי קדימה כדי לנסוע רוורס לתוך מקום חניה ואחכ להסתובב, פעוט רץ לכביש ונעמד בדיוק מאחורי הרכב שלי כאשר התחלתי לנסוע רוורס. לולא החיישנים הסינים המעפנים שהיו ברכב של בת זוגי, לא יודע מה היה סופו של אותו פעוט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפ הכי טוב זה ללכת בלילה ולהתאמן על חניות.

חיישני רוורס ומצלמה במקרים מסויימים לא עוזרים לשקף את המציאות כמו שצריך וכדי מאד לצאת להסתכל.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצלמה טובה מראה לך אפילו את הזוית המומלצת להיכנס לחניה. אי אפשר לומר שזה לא מועיל. במיוחד כשאתה עולה לרכב שאתה לא מכיר, זה יכול לעזור לך המון. 

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חיישני רוורס וזה מציק כי זה מצפצף הרבה לפני שנגמר המקום, וד"א יותר קל לי להחנות משאית מאשר את הפריבט הקטנה

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משתמש בחיישנים בכדי לשמור על מרחק סביר מהרכב מאחורי.

בזמן החנייה עצמה וביצוע התמרונים, אני מסתכל במראות וגם מאזין לצפצופים, זה די עוזר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר שנפל בגלל החיישנים.

הטסטר נתן לו חניה יחסית צפופה. והיות והוא ידע שהרכב מצפצף כבר ממרחק עשרים ס"מ, הוא המשיך את הרוורס למרות הצפצוף.

את הברקס העצבני של הטסטר לא נראה לי שהוא ישכח...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא היה לי חיישני רוורס או מצלמת רוורס. אני נכנס חופשי חופשי ברוורס ללא ווזלין.

  • אהבתי 1

תרנגול אדום, תרנגול אדום

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיפ נוסף - אתה יכול להשתמש ברכבים שחונים לצידך (במידה וזו חניה בניצב כמובן) כדי לדעת מתי צריך בערך לעצור - לדוגמה מראה שלך מקבילה לשלו וכו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אביזר שאפשר בלעדיו וסבבה שהוא ישנו, לא צריך להדוף אוטומטית כל פיצ'ר שסה"כ בא לעזור לנו.

זה הרכב השני שלי עם חיישנים, אני חונה חצי-חצי בעזרתם ובעזרת העיניים שלי.

 

בלי קשר, פעולה שאני נהנה לעשות ומשאירה את החושים שלי פעילים היא רוורסים (ונסיעה בכלל) עם עגלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברשותי רכב שעבר הצפה קטנה בחורף ומאז חיישני הרוורס לא תקינים, אז אני צריך להחנות אוניה בלי חיישני רוורס כל יום, עוד לא נכנסתי באף אחד.

צריך לדעת לאמוד מרחק זה הכל

  • רעיון טוב! 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השיטת לימוד הישנה והטובה להחנות רכב במקביל שאותי לימוד היתה 

 

להגיע במקביל לרכב שמאחוריו אני הולך להחנות במרחק של בערך מטר ממנו ולהתחיל לקחת אחורנית עד שקורת B (הקורה האמצעית) של הרכב מתקרבת לקו קצה מכסה תא המטען של אותו רכב ואז להתחיל לסובב את ההגה. כמובן כל הזמן הזה מסובביםאת הראש אחורנית. 

 

ברגע שמתחילים לסובב את ההגה - שמים לב לפינה התחתונה והרחוקה מהמדרכה של השמשה האחורית ומוצאים את השלב שבו רואים בנקודה הזו את שפת המדרכה (לפי גודל הרכב תמצאו את היחס הנכון ותוך זמן קצר תשלטו בזה) ואז שוברים שוב את ההגה והרכב ממוקם בול לחניה. 

 

זו שיטה ישנה ומאוד יעילה ועובדת נפלא. 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שיש לי חבר שבגיל קצת מאוחר נזכר להוציא רשיון ממש לאחרונה, את שיעורי הנהיגה עשה על רכב עם מצלמות 360 וחיישנים קדמיים ואחוריים. כיום רכש לעצמו רכב עם חיישנים סטנדרטים ומצלמה רגילה והבנאדם בקושי מצליח לחנות את הרכב, לוקח לו זמן להבין לאיזה צד צריך לסובב את ההגה ולזהות איך הרכב ממוקם ביחס למדרכה בכל נסיון חניה וכבר חלפו  4 חודשים מאז החל לנהוג עליו.

 

לדעתי זה אבסורד ללמוד נהיגה ברכב עם אבזור כזה שלא קיים במרבית הרכבים על הכביש. תלמידים מסיימים שיעורים, עוברים לרכב של ההורים/קונים לעצמם רכב נטול מערכות כאלו ומתקשים בתפעול הבסיסי ביותר.

אני לא בהכרח חושב שמורי נהיגה צריכים ללמד על רכב נטול האמצעים הללו, אבל המורה צריך לדאוג לפחות בחלק מן השעורים להשבית את המצלמות/חיישנים וללמד את התלמידים לתפעל רכב גם במצב שהאבזור הזה איננו.

 

באופן אישי למדתי על רכב שהיו בו חיישני חניה בהתקנה מקומית שהמורה היה דואג לנטרל במרבית השיעורים, עד הרכב האחרון מעולם לא היו לי לא חיישנים ולא מצלמות בשום רכב - גם היום כשהאבזור הזה קיים בפועל המבטים שלי מתרכזים הרבה יותר במראות מאשר במסך המולטימדיה. לא היה לי מעולם קושי בתמרון לאחור ואמידת מרחק גם לא ברכבים ארוכים עם ראות בינונית מינוס מאחור.

  • רעיון טוב! 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעת להחנות רכב בלי אביזרי עזר לחניה זה דבר חשוב - אבל מעבר לזה בשביל מה הטפיחה העצמית הזאת על האגו? 

 

האביזרים האלה הם עזרים וגם אביזרי בטיחות והם שם מסיבות נכונות ומוצדקות - הם הופכים את החיים למשהו הרבה יותר קל ונגיש, חוסכים בזמן ובעוגמת נפש. 

 

יש להם גם תפקיד בטיחותי מאוד חשוב במניעת פגיעות בבני אדם בייחוד ילדים שאותם אין לכם סיכוי לראות ברוב הרכבים היום. 

 

אתם לוקחים רוורס לחניה ולרכב שאתם מכנים כלפיו יש וו גרירה ארוך - לא ראיתם, איזו הפתעה לא נעימה - מצלמת רוורס נהדרת גם בשביל זה. 

נכנסתם לרכב עם תיקים וילדים - גם אתם וגם בן\בת הזוג דאגתם להכניס את הילדים אבל השארתם תיק או ציידנית מאחורי הרכב וכל אחד היה בטוח שהשני טיפל בנושא - כמה נעים ונחמד שאפשר לראות או לשמוע שמשהו לא בסדר ואי אפשר לקחת אחורה את הרכב. 

 

אני לא הייתי קונה היום רכב בלי שיהיו לו או חיישני רוורס או מצלמה - עדיף חיישנים לדעתי. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...