Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב יד שנייה. אשמח לעזרה :)


Ommer Lewin
שימו לב! השרשור הזה בן 1382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם. אני מחפש רכב יד שנייה שייכנס לנעליים המכובדות של המאזדה 3 2007 שלי ויחליף אותה.
אני נוסע בעיקר בתוך העיר אבל יש לי גם פה ושם נסיעות בינעירוניות ואני נוסע עם כלבה גדולה לכן חשוב שהרכב לא יהיה קופצני מידיי.

יש לי כיוון כללי ואשמח לחוות דעת:

התקציב הוא עד 40,000 ש"ח, השאיפה היא לשנתון כמה שיותר גבוהה כי אני רוצה שהרכב יחזיק איתי כמה שיותר זמן קדימה.

הדברים שחשובים לי ברכב לפי סדר עדיפויות:
אמינות- כאמור רכב שיחזיק הרבה זמן, שיהיו לי מעט תקלות איתו בהינתן שאני לא נוהג באופן יומיומי.

ביצועים והתנהגות כביש: אני מאוד אוהב את הנהיגה במאזדה 3 שלי ומחפש משהו שיספק חווית נהיגה דומה- רכב זריז וגמיש, לא גדול מידיי,

בטיחות- חשוב שיהיה בטיחותי אבל זה לא הדבר הראשון שחשוב לי. בעיקר חשוב לי שבמקרה של תאונה יהיה מה שפחות נזק לנוסעים, אבזור בטיחות בסגנון מובילאי פחות חשוב לי כי אני נוהג טוב, ערני וזהיר.

 

כדאי אבל לא חובה:
-שהרכב מבפנים ירגיש נעים ומאובזר
-שהרכב יהיה יפה (עניין של טעם..).
-שהרכב יהיה כמה שפחות מזהם

לא נכנס לשיקולים שלי בכלל מבחינתי:
-חיסכון בדלק- כאמור אני לא נוהג הרבה לכן זה לא בראש סדר העדיפויות.
-מרחב- אני לא צריך רכב גדול. מכוון לסופר מיני באופן כללי.

הרכבים שחשבתי עליהם:
בקטגורית המיני: קיה פיקנטו, יונדאי i10, שברולט ספארק. ראיתי אותם ביד 2, שנתון 2016-2017 נכנסים בתקציב
בקטגורית הסופר מיני: פורד פיאסטה משנת 2016- מאוד מאוד מאוד מצאה חן בעיניי גם מבחינת המראה וגם מבחני הדרך שראיתי באתרים.
כמו כן המליצו לי על סיאט איביזה. שנת 2016 גם נכנסת לתקציב.

אשמח לשמוע על מה אתם ממליצים מניסיונכם ובעיקר אשמח לשמוע חוות דעת על הפורד פיאסטה. אפתח על זה גם פוסט נפרד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין רכבי המיני הספארק חזקה יותר ומאובזרת טוב ברמת אבזור ltz,  נוחות הנסיעה די טובה ורק תא מטען קטן ביחס לקטגוריה.

 

האיביזה זריזה, מושבים נוחים, מאחור המרווח בינוני, הגיר יכול להיות נקודת החולשה לאורך זמן מבחינת אמינות, כמו כן כיוון שאתה נוסע בעיקר בעיר הייתי נמנע מרכב עם תיבה רובוטית כמו באיביזה או פיאסטה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, yulianx כתב:

בין רכבי המיני הספארק חזקה יותר ומאובזרת טוב ברמת אבזור ltz,  נוחות הנסיעה די טובה ורק תא מטען קטן ביחס לקטגוריה.

 

האיביזה זריזה, מושבים נוחים, מאחור המרווח בינוני, הגיר יכול להיות נקודת החולשה לאורך זמן מבחינת אמינות, כמו כן כיוון שאתה נוסע בעיקר בעיר הייתי נמנע מרכב עם תיבה רובוטית כמו באיביזה או פיאסטה.

תודה רבה! הבנתי שהספארק גם מהנה בבין עירוני והחיסרון שלה הוא בעיקר בתחילת נסיעה שהיא קצת עצלה אבל כל השאר סבבה.

אתה יודע מה לגבי האמינות של הספארק? ויש מידע לגבי הבטיחות שלה? כי הם לא עושים מבחני ריסוק אירופאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אמינות ממה שאני שקראתי מדיווחים מבעלי ספארק אין משהו מיוחד.

מבחינת הנאה היא בסדר, זה לא רכב שיגרום לך לקום בבוקר בשביל סשן נהיגה.

לגבי הבטיחות הספארק נבחנה בeuroncp בתור אופל קארל שזה אותו רכב:

מבחן ריסוק

  • מעניין 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, yoav911gt2 כתב:

יש לך מבחני ריסוק אמריקאיים, וכן בזמנו הייתה לה גרסה אנגלית שכן נבחנה בeuroncap , ווקסהל ויוה. 

תודה. הבחור מתחת נתן לי קישור למבחן האירופאי. קיבלה 3 כוכבים.. לא מזהיר נראה לי

לפני 27 דקות, yulianx כתב:

לגבי אמינות ממה שאני שקראתי מדיווחים מבעלי ספארק אין משהו מיוחד.

מבחינת הנאה היא בסדר, זה לא רכב שיגרום לך לקום בבוקר בשביל סשן נהיגה.

לגבי הבטיחות הספארק נבחנה בeuroncp בתור אופל קארל שזה אותו רכב:

מבחן ריסוק

כן, אני לא מצפה בטווח המחירים הזה לרכב ספורט.. מעניין אותי איך היא בהשוואה למאזדה 3 מבחינת הנאה מנהיגה. אני בעצם משווה בין רכבים מקטגוריות שונות כי זה המעבר שאני עושה ובדרך כלל משווים בין רכבים מאותה קטגוריה אז קשה לי להבין..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

לגבי אמינות ממה שאני שקראתי מדיווחים מבעלי ספארק אין משהו מיוחד.

מבחינת הנאה היא בסדר, זה לא רכב שיגרום לך לקום בבוקר בשביל סשן נהיגה.

לגבי הבטיחות הספארק נבחנה בeuroncp בתור אופל קארל שזה אותו רכב:

מבחן ריסוק


3 כוכבים לרכב מיני זה לדעתי ממש נמוך...
מעבר לכך הספארק מאוד קופצנית וחסרה בסעיף ההתנהגות שתי סעיפים שפות"ש ציין. סה"כ היא קולעת אולי לחצי מדרישות פותח השרשור.

לפות"ש סעיף החסכון בדלק ואמינות והזיהום הם סעיפים מנוגדים כלל אצבע בתחום הרכב הוא ככול שהרכב יותר חסכוני ככה הוא פחות מזהם (דע כי הוא שורף פחות דלק) אבל במקרה הנ"ל לרוב האמינות נפגעת כי כדי להוציא מהמנוע את המקסימום משתמשים ביותר רכיבים טכנולוגיים וחידושים (הזרקת דלק ישירה, טורבו, EGR, תזמון שסטומים משתנה וכו...)
לדעתי מכיוון שאתה לא נוסע הרבה אפשר להתפשר מעט על נושא הזיהום מכיוון שגם ככה אתה לא נוסע הרבה ולא תפלוט הרבה מזהמים.

הייתי מציע לך לבדוק פורד פוקוס האצבק 1.6 ידנית, גיר מעולה מנוע בסדר לא זללנית אך לא חסכונית מאובזרת נראית טוב ובין המשפחתיות היא נחשבת לאחץ הרכבים הטובים ביותר לנהיגה ב30 אלף שקל תוכל למצוא אחת במצב מעולה.

אם אתה רוצה אוטומט אני לא רואה הרבה אופציות מעבר למאזדה 3 2.0 האצבק (שמאוד גבולית לתקציב) סיוויק 1.8 או פיגו 208 ו308.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לחפש מאזדה 2.

נראה שהאופי שלה זה מה שאתה מחפש. רק באריזה קטנה מה 3 שלך. 

רכב זריז ואמין. לא הכי נוח, אבל גם ה 3 שלך לא מצטיינת בתחום. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לציין שאם מזדה 2 עדיפות לקמת אבזור דינמיק ולא אקטיב. מעבר לתוספת אבזור יש גם את נושא הבטיחות- 6 כריות אוויר בדינמיק לעומת 2 באקטיב

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Gavrik כתב:


3 כוכבים לרכב מיני זה לדעתי ממש נמוך...
מעבר לכך הספארק מאוד קופצנית וחסרה בסעיף ההתנהגות שתי סעיפים שפות"ש ציין. סה"כ היא קולעת אולי לחצי מדרישות פותח השרשור.

לפות"ש סעיף החסכון בדלק ואמינות והזיהום הם סעיפים מנוגדים כלל אצבע בתחום הרכב הוא ככול שהרכב יותר חסכוני ככה הוא פחות מזהם (דע כי הוא שורף פחות דלק) אבל במקרה הנ"ל לרוב האמינות נפגעת כי כדי להוציא מהמנוע את המקסימום משתמשים ביותר רכיבים טכנולוגיים וחידושים (הזרקת דלק ישירה, טורבו, EGR, תזמון שסטומים משתנה וכו...)
לדעתי מכיוון שאתה לא נוסע הרבה אפשר להתפשר מעט על נושא הזיהום מכיוון שגם ככה אתה לא נוסע הרבה ולא תפלוט הרבה מזהמים.

הייתי מציע לך לבדוק פורד פוקוס האצבק 1.6 ידנית, גיר מעולה מנוע בסדר לא זללנית אך לא חסכונית מאובזרת נראית טוב ובין המשפחתיות היא נחשבת לאחץ הרכבים הטובים ביותר לנהיגה ב30 אלף שקל תוכל למצוא אחת במצב מעולה.

אם אתה רוצה אוטומט אני לא רואה הרבה אופציות מעבר למאזדה 3 2.0 האצבק (שמאוד גבולית לתקציב) סיוויק 1.8 או פיגו 208 ו308.

 

בכללי מאזדה גבולית לתקציב. צריך לרדת בשנתון יחסית לרכבים אחרים.

פיג'ו 308- ראיתי רק סטיישן ביד2

פיג'ו בכללי- הבנתי שיש להם בעיה עם רצועת טיימינג שלא ברור לי כל כמה זמן צריך להחליף כדי לוודא שהרכב לא מתפרק לי..?

 

לפני 2 שעות, markb205 כתב:

ממליץ לחפש מאזדה 2.

נראה שהאופי שלה זה מה שאתה מחפש. רק באריזה קטנה מה 3 שלך. 

רכב זריז ואמין. לא הכי נוח, אבל גם ה 3 שלך לא מצטיינת בתחום. 

 

מאזדה 2 שנכנסת בתקציב זה רק משנת 2015. האם שווה לרדת בשנתון מבחינת האמינות של הרכב?
ועד כמה היא שונה מה- 3 מבחינת נוחות? כי לי נוח ב- 3 מהבחינה הזאת אבל אם מושב הנהג עוד יותר קטן זה כבר מתחיל להיות גבולי

עריכה אחרונה על ידי Ommer Lewin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן יש בעיה עם הרצועת תזמון בכללי אם הרכב מתחת לשנת 2017 צריך להחליף רצועה אם לא הוחלפה עד עכשיו.
אם הרכב מעל שנת 2017 יש סיכוי שהותקנה בו הרצועה החדשה המשופרת שעד עכשיו לא נראתה בה הבעיה של ההתפוררות.

 

אחרי שהחליפו רצועה לרצועה החדשה הייתי אומר שכדאי לבדוק אותה בין טיפול לטיפול רק למקרה ולהחליף על פי ההנחיות (כרגע אני לא זוכר כמה זה בדיוק לדעתי זה 120 אלף ק"מ או 6 שנים)

 

אם אתה רוצה למצוא את האצ'בק חפש בתת דגם דגם ACTIVE 130 כ"ס זה הדגם של האצ'בק עכשיו הסתכלתי ויש מספיק יחידות ביד 2 ואפילו יש אחת שנראת מאוד מעניינת מאשדוד יד ראשונה עם קילומטראז נמוך ב40 אלף שקל אם הרכב נקי ושמור זה נראה לי כמו מציאה.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

כן יש בעיה עם הרצועת תזמון בכללי אם הרכב מתחת לשנת 2017 צריך להחליף רצועה אם לא הוחלפה עד עכשיו.
אם הרכב מעל שנת 2017 יש סיכוי שהותקנה בו הרצועה החדשה המשופרת שעד עכשיו לא נראתה בה הבעיה של ההתפוררות.

 

אחרי שהחליפו רצועה לרצועה החדשה הייתי אומר שכדאי לבדוק אותה בין טיפול לטיפול רק למקרה ולהחליף על פי ההנחיות (כרגע אני לא זוכר כמה זה בדיוק לדעתי זה 120 אלף ק"מ או 6 שנים)

 

אם אתה רוצה למצוא את האצ'בק חפש בתת דגם דגם ACTIVE 130 כ"ס זה הדגם של האצ'בק עכשיו הסתכלתי ויש מספיק יחידות ביד 2 ואפילו יש אחת שנראת מאוד מעניינת מאשדוד יד ראשונה עם קילומטראז נמוך ב40 אלף שקל אם הרכב נקי ושמור זה נראה לי כמו מציאה.

תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...