Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בודאי שיכול לקרות. אבל, בניגוד לחברות הליסינג, אפשר לדרוש מהבעלים הפרטי תיעוד הטיפולים, ואם מדובר במוסך מורשה יבואן או מוסך עם מוניטין טוב התיעוד הזה גם אמין. 

 

בלי תיעוד טיפולים צריך לפסול גם רכב ממקור פרטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, sperial כתב:

בודאי שיכול לקרות. אבל, בניגוד לחברות הליסינג, אפשר לדרוש מהבעלים הפרטי תיעוד הטיפולים, ואם מדובר במוסך מורשה יבואן או מוסך עם מוניטין טוב התיעוד הזה גם אמין. 

 

בלי תיעוד טיפולים צריך לפסול גם רכב ממקור פרטי.

 

אפשר לקבל גם מחברת ליסינג היסטוריה מפורטת.

עדיין לא מבין מה הבעיה אם הרכב נמצא תקין לחלוטין בבדיקה במכון ויכנס לטיפול מיד עם הרכישה אם תתבצע.

משתמע מדברך שכל רכב מליסיג הוא גרוטאה לא ראויה.

עריכה אחרונה על ידי sharon555
פורסם (נערך)

כי מתברר שהדיווחים של חברות הליסינג פחות אמינים.

 

בעבר של אשתי 3 רעבי ליסינג. חלקם טופל במוסך מורשה יבואן כנראה בחלקים וחומרים ראויים, חלקם במוסכים שלא מרשת היבואן עם איכות פחות טובה. מבחינתי השיא היה שימוש בצלחות בילום חלופיות שהוחלפו 3 פעצים בגלל רעידות, הבעיה נפתרה רק לאחר שחברת הליסינג התרצתה, הפנתה את הרכב למוסך מרשת היבואן ואישרה התקנת צלחות מקוריות. אבל אצלנו הנסועה לא היתה גבוהה,  טיפול אחד בשנה.

 

ואל תשכח, בעל רכב פרטי בדרך כלל יטפל בו במוסך שבו הוא נותן אמון, במיוחד ברעב יחסית צעיר. חברת ליסינג תטפל במוסך שבו היא נותנת פחות כסף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני זוכר שפעם הוקלט מנהל שירות של אחת החברות המובילות בליסינג ואמר :

"לקוח פרטי יחסוך כמה עשרות שקלים בטיפול על ידי שימוש בשמן או פילטר לא תקניים , זה לא כדאי . לי בצי רכב של אלפי מכוניות זה כדאי"

  • אהבתי 1
פורסם

מאוד פשוט, אם זה יכול לקרות ברכב פרטי ? כן בהחלט וגם רכב פרטי יש לבדוק היסטוריית טיפולים, צריך להיות חשדן כולם.

העניין הוא המאמץ שעשתה חברת הליסינג כדי להסתיר את המידע, אדם פרטי לא היה ממהר להסתיר, החוזה איתו פשוט יותר וקל יותר לקחת אותו לבית המשפט ולנצח.

לקחת חברת ליסינג לבית משפט זה כבר סיפור אחר לגמרי וכך כם כל ההתנהלות איתם.

בסופו של דבר שיתפתי מחוויתי הפרטית, לא שמועה, לא דעה מהאויר, נתתי דוגמא שגם אדם שמכיר דבר או שניים על כלי רכב, קנה רכב או שניים בחיים שלו גם מפרטי וגם מליסינג נפל בגלל תמימות.

×
×
  • תוכן חדש...