Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני הולך לבדוק קיה סיד סטיישן 2017 מליסינג לצורך רכישה.

הרכב עבר 56k.

אלך לבדוק מחר האם עבר טיפול 60,000.

אם כן ויש תיעוד האם ניתן להסתמך על הטיפול או לעשות בעצמי במידה ואקנה?

אם לא האם נהוג לקזז את הטיפול מהמחיר?

מה העלות של טיפול כזה במוסך מורשה של קיה?

 

תודה לעונים

 

 

 

פורסם

הרכב בן שלוש (מתי עחה לכביש?) ועבר 56k ק"מ. 

לפי הוראות היצרן, הוא היה צריך לעבור טיפול שלישי ב-45k ק"מ. 

הטיפול הבא צריך להיעשות ב 60k או 4 שנים (המוקדם מבינהם). 

תהיה שמח אם באמת עבר 3 טיפולים עד היום. לא תמיד מקפידים שם על הוראות יצרן. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

עלה במרץ.

האם הם צריכים גם להעביר טיפול 60?

אם לא כמה עולה?

אוכל לקזז להם מהמחיר בטענה שזה קרוב?

כמו כן שאלתי אם יש תיעוד של טיפול ופירוט האם זה מספיק או צריך לטפל לבד?

 

תודה

בתאריך 21.3.2013 בשעה 14:33, Ahbarony כתב:

 

blockquote widget

עריכה אחרונה על ידי sharon555
פורסם
לפני 2 שעות, sharon555 כתב:

או לעשות בעצמי במידה ואקנה?

 

 

הייתי מוותר על הטיפול שעושים לפני מכירה, מבקש במקום זה הנחה אפילו קטנה.

 

 

אחרי זה לוקח את הרכב למוסך מורשה יובאן לטיפול 60.000. 

 

בטיפטל שעושים בחברת ליסינג אין לך שליטה על חלפים בהם משתמשים בטיפול. לא מעט חברות ליסינג מטפלות בחלפים  תחליפיים זולים.

 

 

פורסם

דבר ראשון תבקש היסטוריית טיפולים, אם יתחמקו זה אמור להדליק לך מנורה אדומה, יתכן ולא עבר טיפולים במורשה או שיש דברים שהוחלפו/ הוסתרו והם לא רוצים שתדע (מנסיון אישי- ממני הסתירו דילוג על טיפול או טיפול במוסך חניה שלא כתוב בכל מקום ואובראול מנוע).

דבר שני קח לבדיקה מטעמך, הבדיקה שמציעים לך לא שווה את הנייר עליה מודפסת.

אני מצטרף לעצה של בוקי, תבקש הנחה על טיפול ותכניס למוסך בעצמך, ככה לגבי צמיגים, אני לקחתי מהם זיכוי והשלמתי לצמיגים איכותיים במקום הסיניים שהם רצו להרכיב לי.

פורסם

לא יסכימו לעשות טיפול ובטח לא לתת הנחה. 

למה? כי הרכב לא צריך טיפול כרגע (בתנאי שעבר טיפולים לפי הוראות יצרן שזה אומר טיפול אחרון ב 45k ולא עברה שנה מאז הטיפול). 

בקיצור, עד שאין לך מושג מתי הרכב עבר טיפולים והיכן, אין לך על מה לבוא בדרישות. 

טיפול 60 בקיה לא יעבור את סכום אלף השקלים (אם לא צריך ברקסים). 

בדיקה של היסטוריית הרכב כמו בדיקה במכון מטעמך, הן בדיקות חובה בקניית רכב ליסינג. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

תודה רבה.

העצות שלכם שוות זהב😊

 

התקשרתי למוסך קיה ונאמר לי שאין היסטוריה לרכב אצלם. ז"א שהטיפולים לא היו במוסכי קיה.

נאמר לי שיש גם עדכון תוכנה למנוע שכנראה לא בוצע עדיין(ריקול).

באתר של קיה בהכנסת מספר הרכב רשום שאין שום ריקול פתוח לרכב.

 

האם יש מה לחשוש מזה או שזה משהו סטנדרטי?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי sharon555
פורסם

החשש הוא שהרכב טופל בצורה קמצנית במוסכי מדרכה. ובחלפים זולים מאוד. 

הייתי מעדיף לחפש בחברה אחרת שמטפלת במורשה יבואן (אני יודע על אלבר, אבל בטוח שיש עוד). 

עדכון תוכנה לא נחשב ריקול. 

אם בכל זאת החלטת להמשיך, הכנס את הרכב למוסך יבואן ובצע את העדכון. אולי על הדרך כדאי להקדים את הטיפול 60 ולדאוג שהרכב יקבל שמן איכותי. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

יש עידכוני תוכנה שלא מוגדרים כריקולים.

 

ריקול - שולחים הזמנה לבעל הרכב להגיע לבצע את התיקון/בידקה, בלי זה הרכב לא עובר בעלות ולא עובר טסט.

 

לעומת זאת - ריקול שקט/קמפיין זה משהו שעושים כשהרכב מגיע למוסך מורשה יבואן לטיפול תקופתי, לא מזמינים במיוחד וזה לא מעודכן באתרים ציבוריים ובישרד הרישוי.

 

 

חוזר על ההצלחה לאחר הקניה להגיע למוסך מורשה יבואן, לעשות טיפול ואת העידכונים האלו אם ישנם. אם קיימים עידכונים, אחרי הזנת מספר הרכב בקבלה לטיפול מופיע להם מה צריך לבצע. 

 

 

ותוודא כמובן שהרכב לפחות ביצע 3 טיפולים במוסך של הליסינג, אמור להיות תיעוד לזה.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, markb205 כתב:

החשש הוא שהרכב טופל בצורה קמצנית במוסכי מדרכה. ובחלפים זולים מאוד. 

הייתי מעדיף לחפש בחברה אחרת שמטפלת במורשה יבואן (אני יודע על אלבר, אבל בטוח שיש עוד). 

עדכון תוכנה לא נחשב ריקול. 

אם בכל זאת החלטת להמשיך, הכנס את הרכב למוסך יבואן ובצע את העדכון. אולי על הדרך כדאי להקדים את הטיפול 60 ולדאוג שהרכב יקבל שמן איכותי. 

וזה פוסל את הרכב גם לאחר בדיקה של מכון בדיקה?

ברור שלאחר הרכישה אקח למוסך יבואן ליישור קו.

אגב המחיר שנסגר הוא 60 אלף במידה והכל טוב.

עריכה אחרונה על ידי sharon555
פורסם

מרבית הרכבים המודרניים לא יסבלו מתקלות בשנים הראשונות גם אם טופלו בקמצנות. 

אבל הבלאי יכול להיות מואץ בשנים הבאות. 

האם הוצגה בפניך היסטוריית הטיפולים? האם אתה רוכש ישירות מחברת הליסינג? האם בדקת מה המחירון של הרכב (המחיר שנסגר נשמע זול). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

רוכש ישירות מליסינג.

עדיין לא ביקשתי היסטוריה אבל אבקש.

המחירון לפי לוי יצחק הוא כ-72 אלף ללא הורדות על ליסינג.

מחירון יד2 (אם ניתן להתייחס אליו) מראה 61500 לפני הורדת ליסינג.

מרץ 2017 , 56 אלף ק"מ.

 

אבדוק שבוצעו טיפולים בזמן ובכל מקרה אם ארכוש אבצע טיפול 60 אצל היבואן.

עריכה אחרונה על ידי sharon555
פורסם

אני הייתי פוסל את הרכב לחלוטין !

מצטער מאוד אבל אני למוד ניסיון על בשרי ממקרים כאלה.

האוטו שאני נוהג עליו הגיע מחברת ליסינג שעבר טיפול קמצני במוסך מדרכה בשביל לחסוך כמה שקלים.

התוצאה היתה מנוע גמור ב44 אלף קילומטר בגלל שמן מנוע ופלגים שלא תואמים את התקן שנועד לרכב וזאת לצערי עובדה שאין לה עוררין.

חברת הליסינג חסכה בטיפול ולצערה המנוע הלך במשמרת שלה, אם היה מחזיק עוד כמה חודשים אני הייתי נופל על אובראול מנוע (במקרה שלי היה ניסיון הסתרה מכוון של אלדן).

למה לך לקחת את הסיכון ? לך תדע אילו שמנים הוכנסו, אילו פילטרים הוחלפו אם בכלל ואילו חלפים הוחלפו ומאיזו תוצרת ואיזה דירוג.

 

פורסם
לפני 15 שעות, Roycohen1979 כתב:

אני הייתי פוסל את הרכב לחלוטין !

מצטער מאוד אבל אני למוד ניסיון על בשרי ממקרים כאלה.

האוטו שאני נוהג עליו הגיע מחברת ליסינג שעבר טיפול קמצני במוסך מדרכה בשביל לחסוך כמה שקלים.

התוצאה היתה מנוע גמור ב44 אלף קילומטר בגלל שמן מנוע ופלגים שלא תואמים את התקן שנועד לרכב וזאת לצערי עובדה שאין לה עוררין.

חברת הליסינג חסכה בטיפול ולצערה המנוע הלך במשמרת שלה, אם היה מחזיק עוד כמה חודשים אני הייתי נופל על אובראול מנוע (במקרה שלי היה ניסיון הסתרה מכוון של אלדן).

למה לך לקחת את הסיכון ? לך תדע אילו שמנים הוכנסו, אילו פילטרים הוחלפו אם בכלל ואילו חלפים הוחלפו ומאיזו תוצרת ואיזה דירוג.

 

 

נראה שאתה מאוד נחרץ ביחס לאחרים.

השאלה היא האם הניסיון הרע שיש לך עם רכב ליסינג לא יכול לקרות גם ברכב פרטי.

בכל מקרה הרכב ייבדק בצורה מדוקדקת כולל היסטורית טיפולים ויעבור יישור קו במוסך היבואן במידה ולא ימצא משהו חמור בבדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...