Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

adab5

שברולט קרוז 2010 השמשה

שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

חבר בעל שברולט קרוז ששכבה בצד תקופה של שנה

רוצה להשמיש אותה (110 אלף קילומטר מנוע 1.6 אוטומט)

 

ניגש למוסך (לא מרכזי) אבל בעל המלצות חמות -

לאחר ביקור במוסך

 

רשימת ליקויים:

נזילה מפלאנץ מים

קולר שמן מנוע נוזל או הגומיות

גומיה לציריה קד' ימין חיצונית קרועה

החלפת משולשים

כיוון פרונט

החלפת בולמים אחורי (נוזלים)

נוזל קירור

רפידות בלם קדמי

צלחות בלם קדמי

משאבת מים

מסנן מזגן

 

קיבל הצעת מחיר לתיקון כול הליקויים 6700 אחרי מעמ

 

בנוסף טיפול שמנים + פילטרים תחליפי ב549₪ אחרי מעמ

 

 

השאלה היא בקשר למחיר, האם הוא הוגן? גבוה/נמוך וכול הערה תתקבל בחום

 

בנוסף - לתיאורו מצב המשולשים הוא תקין ב50% (לא גמורים) האם מומלץ להחליף מטעמי בטיחות או שאפשר לחסוך כאן ? (עד כמה זה מסוכן וכו)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הנ"ל שווה בלחץ 9000-10000 ש"ח.

שיעשה את החשבון שלו ואת השיקולים הפיננסיים.

אולי שווה למכור את הרכב ב 4-6 ש"ח ולקנות רכב אחר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגולש שמעלי הגזים - תוכל למצוא רכב כזה תקין במחיר התיקון. מה עם טסט? תכלס במצבו ובטח אם אין טסט לא תקבל יותר ממחיר הברזל (כ-1000 ש"ח)

 

וזה עוד לפני שיגלו דברים נוספו תוך כדי תיקון.

 

המלצה חמה: חבל על הכסף.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הגולש שמעלי הגזים - תוכל למצוא רכב כזה תקין במחיר התיקון. מה עם טסט? תכלס במצבו ובטח אם אין טסט לא תקבל יותר ממחיר הברזל (כ-1000 ש"ח)

 

וזה עוד לפני שיגלו דברים נוספו תוך כדי תיקון.

 

המלצה חמה: חבל על הכסף.

 

 

זה או לתקן את האוטו הזה פיקס ב6000 שקלים

 

או לרכוש רכב חדש ב 20,000 שקלים (שסביר להניח שגם בו אני יצטרך להשקיע כמה אלפים יישור קו )

 

אז אני מקבל את האוטו בחינם ? למה לא להשקיע בו כמה אלפים להשמשה

 

אגב אני נוסע 3,000 קילומטר בשנה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי אתה יודע איפה אתה מתחיל - את העלות הסופית אתה תדע רק בסיום העבודה. פרוייקטים כאלה מטבעם חורגים מהתקציב, והרכב פשוט לא שווה את זה.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרוז רכב מת לא שווה את ההשקעה

בתור אחד שיש לו קרוז כמה חודשים כל עוד היא נוסעת ותקינה תשמור אם צריך יישור קו תוותר

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הגולש שמעלי הגזים - תוכל למצוא רכב כזה תקין במחיר התיקון. מה עם טסט? תכלס במצבו ובטח אם אין טסט לא תקבל יותר ממחיר הברזל (כ-1000 ש"ח)

 

וזה עוד לפני שיגלו דברים נוספו תוך כדי תיקון.

 

המלצה חמה: חבל על הכסף.

 

במה אני מגזים בשווי עלות הרכב?

הם מפורסמות במחירים הללו (9-10) לשנים 2010-11 ואני מאמין שאפשר לקנות אותם גם ב7-8.

אם ימכור את הרכב במצבו לא יוכל לקבל עליו 4-5 מאיזה סוחר?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם קרוז הרכב המתאים לך אולי שווה לטפס בשנתון אפשר למצוא 2012 גם סביב ה10,000

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם ימכור את הרכב במצבו לא יוכל לקבל עליו 4-5 מאיזה סוחר?

 

אף סוחר אמיתי לא ישלם 4-5 על קרוז נוסעת בלי בעיות. שלא לדבר על אחת שצריכה יישור קו.

 

המחירים שאתה מציין הם מחירים שהמוכרים מבקשים. בפועל הם מקבלים כמה אלפים פחות.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המוסך כאן עושה "מצליח". בכדי שהרכב יעבור טסט ויסע מנקודה א' ל ב', לא חייב לעשות כל מה שהוזכר.אם האוטו מניע ונוסע, בולם וההתנהגות הבסיסית בסדר, עושה את המינימום עם טיפול קטן וברקסים, ונוסע. מה שייכשל בטסט מחליף.


יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת הקירור צריכה טיפול לא זול בלי קשר לטסט.

משולשים וגומיה לציריה וכנראה בולמים - זה בטיחותי ולא יעבור טסט.

 

חוזר על המלצתי לא להכניס את הראש למיטה חולה.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

מעדכן שבסופו של דבר הוא קנה את כול החלקים מחנות חלפים בעצמי ב2500 שקלים, ושילם למוסך מתחיל שמחפש לקוחות בנרות כ1200 ש''ח על ההרכבה.

 

בסוף יצא 3700 במקום 6400-6700 שהציעו לו ב3 מוסכים שונים !! (למדתי שיעור חשוב בעצמי, חבל על כול השנים ששילמתי כמו פתי שקל לשקל את מה שהמוסך דרש )

 

הרכב נוסע היטב כרגע.

על אף שייעצתי לו שלא להיכנס לזה. הוא העדיף ראשית להסתכן ולנסות לתקן- ולא להשקיע 10-20 אלף ש''ח (שגם הוא לא יהיה חף מבעיות כנראה)

מכיוון שהנסועה השנתית שלו היא פחות מ 3000 קילומטר ואין לו צורך בכלום למעט הגעה מנקודה לנקודה והקרוז הייתה בחינם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...