Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מחפש רכב משפחתי עד 30K

 

הרכב בגדול ישמש כרגע לנסיעות קצרות (לרכבת) ופעם בשבוע קו חדרה-ת"א

מדי פעם נסיעות לצפון לטיולים

אציין שיש לנו היום כבר I20 שנת 2013 שמעדיף לנסוע בה, אלא אם כן אין מקום

 

חשוב שהיה לו תא מטען גדול (עגלת תינוק + טיולון, וכמו כן אוהבים קמפינג אז שיהיה מקום לציוד)

עדיפות ל-5 דלתות

עדיפות לסטיישן (אבל לא חובה אם תא המטען מספיק גדול)

צריכת דלק סבבה (לא משהו שזולל דלק)

תיקונים לא יקרים

אם יש איזופיקס מאחורה זה יתרון

 

עד חשבתי הסתכלתי בעיקר על יונדאי I30CW אבל בד"כ הם מליסינג אז הק"מ גבוה (מעדיף משהו פחות מ-150K)

גם חשבתי על פורד פוקוס סטיישן אבל הבנתי שצריכת הדלק לא להיט

 

אשמח לשמוע עוד הצעות

 

כמו כן איך התא מטען של היונדאי I30 לעומת ה-CW?

פורסם

האם יש אופציה להגדיל את התקציב?

בלובינסקי יש לך פג'ו 308 סטיישן ב45 אלף שמתוכם אתה יכול לקחת הלוואה ללא ריבית על 30 אלף שקל ואתה מקבל שנתיים אחריות או 20 אלף ק"מ

.

 

אני לא מזמן התחדשתי ברכב כזה עקב התרחבות המשפחה משנת 2015 ואני מאוד מרוצה.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

אם מדובר על דגם עד 2012 ל CW יש תא מטען גדול יותר בהשוואה ל I30 הרגילה.

כדאי לחפש פרטית כזו ואם תא מטען קריטי אז להעדיף את גרסת הסטיישן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...