Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

פה ראינו 2 מקרים.

בחו"ל שחיפשתי בפורומים לא היו בלי סוף תוצאות. גם מקרים בודדים.

שמעתי על מקרה אחד עם ברלינגו שנתקלה בבעיות אוריאה אבל לא התעמקתי יותר מדי.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שאלה חשובה לפותח השרשור שלא עלתה פה..

 

הרכב טופל עד להיום במוסכים מורשי יבואן? כמעט אצל כל היבואנים, אחריות של רצון טוב מתחילה בנאמנות ליבואן שמתבטאת בטיפול במוסכי החברה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה אנחנו - אנו הלקוחות הפרטיים.

למה מראש לתמחר מחיר הזוי.

וההבדל - טויוטה כאשר היו תקלות במנועי הקורולות, התחשבה ונתנה שירות ומחיר סביר יותר.

 

נכון יש עוד יבואנים הזויים - זה לא אומר, כי אנו אמורים לקבל את ההתנהלות הזו.

ולדעתי הדיונים בפורום - גם שוללים אותם.

 

אייל.

אני יודע מה אמרתי, שאנחנו הלקוח הפרטי.

הלקוח העסקי כנראה יקבל מחיר נמוך יותר ואם ירצה יוכל למכור לך במחיר נמוך יותר.

זה למה מראש לתמחר הזוי. אתה יכול לבדוק שגם בטויוטה המחירים אפילו יכולים להיות יקרים יותר, אני כבר בדקתי לא מזמן לפני שבחרתי רכב.

 

מי שלא רוצה לקבל את המחירים האלה פשוט שילך למתחרים, בלי לעשות יותר מידי רעש (זאת חברה פרטית המחירים שלה הם זכותה וכנראה גם נבדקו בהתאם לשוק ולתמכור נכון) ש"זה חרא כי חלקים יקרים" - אני שומע את המשפט הזה באופן שוטף למרות שיש גם יקרים יותר, ואני בכלל לא בטוח כמה זולים יותר יש. לדוגמא שרשרת טיימינג (ש"לא הולכת") חליפית בקיה (נבדק גם אצל יבואן קיה, גם אצל יבואן יונדאי, וגם אצל כמה חנויות חלפים שאולי מביאים מספקים אחרים) עלתה לי אחרי הנחה כמו 2.5 מקוריות של פיג'ו, וזה רק אחד הדברים שהתקלקל והפתיע אותי שהמחיר יקר.

רוצים להוריד מחירים? זה אפשרי? כנראה שצריך להתלונן אצל כל היבואנים ולא על יבואן אחד ולהדביק לו סטיגמה שהוא שונה.

 

שאפו לטויוטה, אחת משתי חברות הרכב הגדולות בעולם, כסף לא חסר להם ולפי המחירים של המכוניות שמגיעות לארץ גם לא יחסר.

PSA לא יכלו לעשות כל מה שטויוטה עשו, הם בדיוק יצאו מבוץ ובמקום לפרוח המנוע הזה "דפק" אותם לפני שהם הספיקו אפילו להבין מה קורה. למרות זאת הם החליפו להרבה אנשים חלקים באחריות. זה רק ההסבר למה היה הבדל, אני לא אומר אם זה תקין או לא תקין. אבל גם נראה שהיום המצב שונה.

 

בכלל אין לי מושג איך יצרן עם מיטב המהנדסים ועוד בשיתוף עם יצרן נוסף עם מיטב המהנדסים, לא בדקו את בעיות המנוע בהרצה בכמה תנאים קשים שונים לפני שהשיקו אותו, או אם כן עשו את זה איך פספסו את כל הבעיות, אבל יש דברים שגם טויוטה לא יקחו אחריות, ויש דברים ש-PSA עכשיו כן לוקחים אחריות.

 

 

אגב - מניסיון לא רק שהמחירים שונים בין המוסכים המורשים (בכל זאת מגיע להם רווח, למרות שאני לא יודע לגבי מחירי חלפים), אלא גם מה שהפעילות שהמוסך עושה מול היבואן שונה. יכול להיות שמוסך אחר יכל ללחוץ על היבואן טוב יותר שהנזק לא הגיוני, ותמיד טיפלת שם, וכן היה יוצא עם הנחה משמעותית או תשלום על חלק בלבד או אפילו לקיחת אחריות של רצון טוב.

עריכה אחרונה על ידי LPG
מוסכים

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מטפל במוסכי היבואן למעט ריקולים . לא מצאתי עדיין מוסך יבואן שאני יכול לסמוך עליו. מטפל כל 15K עם חלפים מקוריים מהפולני, שמנים רק בהתאם לתקן מאבי חלקי חילוף....

סייג אחד: אני לא קונה אוריאה של סיטרואן. האוריאה שלהם יקרה מאד. קונה בתחנת דלק.

 

לא באמת חשבתי שהיבואן יבוא אלי עם רצון טוב למעט אם הייתי מוצא קריאת שירות רישמית .

הלכתי למוסך היבואן רק לאבחון מדוייק יותר של מה צריך לתקן. ככה אני נוהג בתקלות של מערכות יחודיות.

אולי אם היה נותן הצעת תיקון יותר סבירה הייתי שוקל.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פניתי ליבואן ושאלתי האם יש תקלה סדרתית שאני לא מודע אליה והאם הם משתתפים בעלות של מיכל כזה.

התשובה היתה שלילית לשניהם וזה מקובל עלי. שוב, אין לי טענה פה כלפי שירות לקוחות לובינסקי. בלי ציניות.

השרשור נפתח לא במטרה "להכנס" ביבואן אלא לנהגים שיתקלו באותה תקלה. שיבינו מה הבעיה ומה דרכי הפעולה האפשריות.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בסך הכל נתקלת בתקלה שלא בטוח שהיא סדרתית והיבואן לא משתתף בצערך?

 

אין שום פסול מצד היבואן.

מצד המוסך - נראה שפשוט רצו להחליף לך את כל המערכת.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד ייתכן . יכול להיות שזו בעייה רק באצווה מאד קטנה ומוגבלת . יכול להיות שזו סתם תקלה נקודתית . יכול להיות שפינצ'רתי את המיכל על אבן חדה.

 

כל מה שכתבתי זה רק על סמך תחושות שלי. לדעתי , יצרן לא משנה מבנה מכני/חשמלי של חלק סתם כי נראה לו יותר יפה (ואני לא מדבר על הפקק המסכן).

יש לי ניסיון רע עם שינויי מק"ט פתאומיים. אני בוגר מנוע פרינס thp 155 בפיג'ו 5008 מחזור נובמבר 2011 אז

פיתחתי אינסטינקט.

 

שוב , לא ראיתי הרבה בעלי פיקאסו כאלה שאני יכול לשאול. הרכב יחסית נדיר פה. אולי בעזרת הפרסום פה ימצאו עוד מקרים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שדובר רבות על הפולני. אשמח אם תוכלו לספר קצת פרטים ממי שיצא להזמין משלוח דרכו. עד כמה זה משתלם, מה עלויות המשלוח, מה איכות החלפים(מקורי, תחליפי). תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תשתמש בחיפוש פה?!

תשים "הפולני" פה או בגוגל והוא התוצאה הראשונה או השנייה שם.

תעשה שיעורי בית ותכין רשימת מק"טים מדוייקת לפני פנייה אליו. המוסך שלך יכול לעזור לך בזה גם.

יש לו מקורי וגם תחליפי להרבה מק"טים . אתה בוחר. עלויות שילוח לדואר אויר סבירות ביותר.

קונטיינר זה כבר דיי יקר ומסובך.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

save תודה על התגובה.

האמת בוצע חיפוש בפורום ובגוגל(יתכן שפספתי כמה תוצאות רלוונטיות) לפני שהעלתי את הפוסט. וראיתי שהזמנת ממנו בעבר(פנס כמו חדש :) ). לא ראיתי שמישהו הזמין ממנו ערכות טיפול למשל, כמו כן לא ראיתי שמישהו פירט מחירים, כמה זמן לקח להגיע, איך עבר במכס וכו.

לכן אשמח אם תוכל לספר טיפה יותר.

אני כבר תקופה מחפש אתר אמין בחול שישלח חלפים לארץ. ברוב המקרים עלויות המשלוח מאוד גבוהות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערכת טיפול זה הבייסיק.כ 300 זלוטי לכל הפילטרים עד הבית. עבר ללא מיסים. לוקח כשבוע עד חודשיים תלוי בפקיד המכס. הכל מקורי. מעל 75$ יש מיסים כחוק. על חלפים, מיסים ודואר נפתחו לא מעט שרשורים . תחפש ותמשיך שם.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי היום לא ניתן כי זה דבר יחסית חדש, בהמשך אני מניח שמי שהיום יודע לבטל EGR ו DPF בתוכנה ילמד לבטל גם את ה SCR.

 

 

לבטל את זה זה להחזיר את הרכב לרמת זיהום של יורו 3 וחבל...דיזל יורו 6 עם SCR מזהם מעט מאוד, המכוניות האלו נמצאות לפי נוסחת זיהום הישראלית בקבוצות זיהום 3 או 4, ז"א מזהמות כמו קיה פיקנטו.

 

 

אבל כשהן יתחילו להתיישן ומחיר תיקון המערכת יהיה כמו מחיר הרכב עצמו כנראה שימצאו דרך לבטל...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...